Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Ik heb last van Mito ziekte

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1028 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2474 - Ik heb last van Mito ziekte
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Junkie XR 23-12-01?20:18 Print topicpost

Posts: 5753
Ben vandaag ff naar Mito'tje wezen kijken, best cool ding, moet 3500 kosten, met vet mooie, bijna nieuwe NoLan helm erbij, echt vet goede motorhelm!! Ik hoop 'm volgende maand te kopen, het is ongeveer deze van deze foto's:





Alleen dan zonder die gele vlakken. Hij heeft iets van 18kw geloof ik. Top is 160, met lichte vertanding, ziet er gewoon net uit, en wil 'm echt vet graag hebben!!

Wel ga ik m'n SH'tje doen, mocht iemand interresse hebben, hij staat te koop op [URL[t]]http://24.132.20.228:81/showtopic.asp?id=2473&fid=2[/t]sales[/URL], moet 1400 kosten, en hier is nog even een foto'tje ervan:



Wil binnenkort ook nog even naar een NSR'tje gaan kijken, toch even vergelijken he. Ik hoor dat een NSR ook vermogen heeft op lage toeren en dat ie daarom veel beter is, maar heb zelf zoiets van als ik vermogen wil hebben dan ga ik wel op hoge toeren rijden. Hoeft niet, en een NSR heeft geloof ik maar 12 kw ook.
 

Nick - Administrator 23-12-01?23:07 Print reply

Posts: 4967
Doe je je MTX weg!!?!?!?
Zonde man!!!
Maarja je moet het zelf weten

Die Mito is wel mooi ja, maar zijn er wel wat onderdelen voor te krijgen?
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 23-12-01?23:20 Print reply

Posts: 7007
Is wel een vet ding ja, net als je SH trouwens.
Maar wat is dat voor een kentekenplaat? Lijkt wel een Duitse.

 
nobody fuck with us!!
Sneks 23-12-01?23:25 Print reply
Posts: 2499
zonde van je sh, die moet je gewoon erbij houden .
En een mito is zeker een leuk dingetje, ik kende ook iemand die er een had, alleen heeft hij hem nu hij 21 is verkocht en een r1 gekocht
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 24-12-01?09:14 Print reply
Posts: 4082
zijn daar wel snelle cilinders voor?

en er zit wel een powervalve in he? anders moet je het niet doen, want powervalve rules, m'n nsr125f die blaast ook gewoon over de 12000 toeren, met lange slag, powah!! ik heb er btw een GILARDONI cil onder, dus ik denk dat het daar door komt, ik weet niet hoeveel cc die is, maar ik denk 165cc. je kunt voor nsr ook nog 190cc eurocilindro krijgen mooi spul.
 
Junkie XR 24-12-01?10:15 Print reply

Posts: 5753
Nee, zit geen powervalve in, het vermogen begint ook pas vrij laat, maar goed, als je echt wil blazen dan ga je gewoon lekker op hoge toeren rijden. Een NSR is zeker ook wel vet, maar vind de oude modellen er gewoon iets te ouderwets uit zien en de nieuwe zijn onbetaalbaar. Voor Mito is ook een 160cc polini te krijgen, ding kost 800 piek geloof ik, dit soort setjes zijn altijd vrij duur voor 125cc. Maar die mito rijd dus standaard al 160, met alleen een carbon dempertje en lichte vertanding. Een NSR heeft trouwens ook maar echt 12 kw ofzo, die nieuwe mito'tjes helaas ook, en ook nog maar een 6 bak. Die ik wil kopen heeft 19.8 kw en 7 versnellingen. Zie het verschil. Heeft een NSR trouwens ook electrische start?

Ik ga dat ding trouwens ook echt oppervet maken als ik 'm heb, witte wijzerplaatjes met blauwe lettertjes, geblindeerd ruitje, nieuwe witte carbon knipperlichtjes, gruwelijke ventieldopjes .

Ik wil d'r echt helemaal voor gaan, maar ik moet eerst wachten tot ik mijn MTX heb verkocht of op m'n salaris van januari, wat ik eind januari krijg. Maar die gast wou 'm wel voor me appart houden.
 
Blukaap 24-12-01?10:59 Print reply

Posts: 10006
Misschien kun je beter eerst even vragen of dat ding wel te verzekeren is voor 25KW?
Aangezien ie waarschijnlijk vrij licht is en je maar 0,16KW/KG mag hebben.
 
Bastila is lief
Zeta-boy 24-12-01?11:07 Print reply

Posts: 2066
Uhhhhh het ding is gekeurt als motor. En het verzekeren gaat makkelijk want het is niet voor motoren met 25 kw maar voor motoren tot en met 25 kw.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Baasbas 24-12-01?11:12 Print reply
Posts: 2176
Ik heb op het forum van 50cc.nl gelezen dat die 165cc polini cilinder niet de moeite waard is voor de mito.
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
MBBBBBB 24-12-01?11:43 Print reply
Posts: 2340
[URL[t]]http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=motoren&u=diversen&ID=5614&av=&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=15&ref=&style=[/t]Marktplaats - Mito 125[/URL]

te koop een rode cagiva mito in mooie staat 125cc 7 versnellingen.

is gekeurd voor 25kw rijbewijs

staat al een jaar stil omdat er een bonk geluid uit komt wat volgens de dealer een balansas kan zijn ivm auto gebruik ik de motor niet meer en wil er vanaf

de prijs is vast

1500,- in Almere.

Staat daar ook een foto bij!
 
MB50TUNED 24-12-01?11:42 Print reply
Posts: 1054
Voordelen powervalve. Je kan lage toerentallen rijden, wat leidt tot minder slijtage en een lager brandstof verbruik. Ik zou wel weten wat ik zou nemen.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
verwijderd 24-12-01?11:47 Print reply
Posts: 4082
ja, op een nsr zit ook electrieze start.

wel kut dat er geen power valve in zit want dan heb je haald hij waarschijnlijk GEEN hoge toeren, (behalve wanneer die getuned is) en dan heeft hij ook GEEN power op lage toeren, dan zit het er tussen in, en een korte powerband, met powervalve is je powerband extreem breed, je kunt lekker op lage toeren pruttelen, maar je kunt hem ook gigantich laten janken! (powervalve open)

maar zonder powervalve kan het natuurlijk ook gruwlijk hard gaan!!! ik ben nog steeds van plan om een prof getunede cr125 cil op m'n nsr te bouwen! daarmee kun je de 160 ook wel halen, ik denk dat ie bijna 30pk heeft als alles goed afgesteld is en opmaat uitlaat
 
Junkie XR 24-12-01?14:21 Print reply

Posts: 5753
Vergeet niet dat de mito veel meer vermogen heeft. Dus op lage toeren heeft dat ding inderdaad minder vermogen, maar dat zal echt niet ver liggen onder het vermogen van een NSR, en echt tam is die Mito niet hoor, vergis je niet, en je kan ook best wel op lage toeren rijden, onzuinig is ie niet (1 op 17/18), en slijtage is alleen iedere paar duizend kilometer zuigertje vervangen, lagers enzo gaan lang mee. En ik vind die mito er echt 10 keer mooier uitzien als de NSR'en die ik heb gezien op foto's (modellen van de laatste paar jaar niet meegeteld, die zijn alleen onbetaalbaar).

Kijk trouwens maar eens op 125cc forums, iedereen zegt dat een NSR helemaal zuigt, een RS nog wel gaat, maar een Mito gewoon TOP is!!
 
Siepie Wokkel 24-12-01?15:18 Print reply
Posts: 3888
ik vind m er wel cool uitzien, zon nsr oud vind ik ook nie echt mooi, dit is sportiever model zeg maar, en 160 is toch best nog wel snel ongetuned of niet dan en 7bak heeft ie? das wel vetjes
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
verwijderd 24-12-01?15:44 Print reply
Posts: 4082
ja, hij is wel zeer mooi, maar motorich prut dus.

ik vindt die oudere nsr ook wat minder mooi, maar die nieuwe is vet mooi! en zelfde blok, dus bloedsnel!!

ik zou toch wat dat mitje afzien, liever dan een RS ofzo, iets met powervalve
 
MBBBBBB 24-12-01?15:52 Print reply
Posts: 2340
Ik zie dat eigenlijk net pas, maar ik vindt een Mito best wel op een Derbi GPR lijken, en een Derbi GPR op een Mito

Maar ik vindt een Mito mooier als ook de nieuwere NSR 125's, een Mito is veel meer racey, en dat vindt ik wel mooi!
 

Dit topic is 929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved