Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MB vreet bougies

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1105 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24737 - MB vreet bougies
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 18-12-2004 16:13 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

[...]
ja kan men mt stotterde ook in de hoge toeren nieuwe bougie erin en was weer over


ja maar met die nieuwe bougie stottert hij dus ook...
 
honda_2takt_power 18-12-2004 16:14 Print reply

Posts: 6744
afstelling en cker geen vocht ertussen
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
[RRT] Lost-P 18-12-2004 16:15 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

afstelling en cker geen vocht ertussen


Waarom doe jij een b7 in een 70cc athena...

Wil je je zuiger kapot hebben ofzo...
 
Chille Tune shit dan
Remco RS 18-12-2004 16:16 Print reply

Posts: 11463
o nou dan ga ik weer het hok in...
 
honda_2takt_power 18-12-2004 16:19 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


Waarom doe jij een b7 in een 70cc athena...

Wil je je zuiger kapot hebben ofzo...
een nee maar een te koude hittegraad slaat hoogtens vet te warm brand gaten in je zuiger en zuiger was nog helemaal perfect 2weken geleden er af gehad

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 18-12-2004 16:20
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
mt80 18-12-2004 16:49 Print reply

Posts: 2071
Door te rijke afstelling kunnen bougie's redelijk snel kapot gaan. Maarja, gewoon een iets lagere hittegraad erin doen, b7 of b8 ja
 
Remco RS 18-12-2004 17:02 Print reply

Posts: 11463
dus ik moet de luchtschroef wat verder pen draaien?

edit: 1000e post

Dit bericht is ge-edit door Remco MB op 18-12-2004 17:03
 
Blukaap2 18-12-2004 17:28 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


Waarom doe jij een b7 in een 70cc athena...

Wil je je zuiger kapot hebben ofzo...


Als het geen vermogen levert gaat dat prima.
wat me erg waarschijnlijk lijkt met F-tuning

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

dus ik moet de luchtschroef wat verder pen draaien?

edit: 1000e post

Dit bericht is ge-edit door Remco MB op 18-12-2004 17:03


Nee, gewoon een NGK B7HS of zelfs B6HS bougie dr in duwen, het zaakje word gewoon niet warm genoeg voor de bougie om zichzelf te reinigen en dus slaat ie vet.
 
Stoere brommers
Johnny_D 18-12-2004 17:30 Print reply

Posts: 2578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Als het geen vermogen levert gaat dat prima.
wat me erg waarschijnlijk lijkt met F-tuning

[...]


Nee, gewoon een NGK B7HS of zelfs B6HS bougie dr in duwen, het zaakje word gewoon niet warm genoeg voor de bougie om zichzelf te reinigen en dus slaat ie vet.


ja neem dus gewoon een 7 of 8 had het zelfde bij mijn tsx
 
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal
honda_2takt_power 18-12-2004 17:31 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Als het geen vermogen levert gaat dat prima.
wat me erg waarschijnlijk lijkt met F-tuning

[...]
zat cvermogen en met b8hs kan ik er bijna niet mee rijden en b7hs me zuiger ziet er gewoon goed uit en me bougie is egwoon koffiebruin dus niks mis mee

Nee, gewoon een NGK B7HS of zelfs B6HS bougie dr in duwen, het zaakje word gewoon niet warm genoeg voor de bougie om zichzelf te reinigen en dus slaat ie vet.

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Blukaap2 18-12-2004 17:32 Print reply

Posts: 9953
B8 is nog te koud op een origineel ding.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

[...]



Leer quoten man....

Als je met een B7 kan rijden zonder gaten te branden en ie met een B8 constant vet slaat staat dat ding te rijk of word ie gewoon niet warm (levert dus geen vermogen).

Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 18-12-2004 17:33
 
Stoere brommers
honda_2takt_power 18-12-2004 17:32 Print reply

Posts: 6744
bij jou wel b7hs is mb ori meegeleverd dus

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 18-12-2004 17:33
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Blukaap2 18-12-2004 17:33 Print reply

Posts: 9953
Nee, B6HS, B7 is aanbevolen voor erg warme gebieden.
 
Stoere brommers
honda_2takt_power 18-12-2004 17:34 Print reply

Posts: 6744
wel

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
NAISH 18-12-2004 18:58 Print reply

Posts: 870
(geen zin om alles te lezen)

maar als je bougie steeds kapot gaat,
dan moet je je rechter krukas kering is heeeeel erg goed na kijken want als er daar olie je cil in komt gaat je bougie snel naar de klote...


succes
 
Sorry, Ik ben begrensd!

Dit topic is 2402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved