Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Sales Forum - Aang: Honda MTX-SH, 70cc, 5 bak te koop

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1204 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Sales Forum - Topic #2473 - Aang: Honda MTX-SH, 70cc, 5 bak te ...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

B3AST 22-1-02?17:52 Print reply
Posts: 2469
hehe ja dat verbruik was ENORM gewoon

ik reed met joost ernaartoe, allebei dezelfde carb, ik een 70 polini en hij een 70 malossi... en die van mij zoop meer dan 2x zoveel! terwijl ik er een kleinere sproeier in had zelfs! :n :n

volgens mij kwam dat gigantische verbruik doordat ik lude's blok eronder had, met die kut slippende koppeling, dat was gewoon een zwart gat waar als het vermogen in opgeslokt werd :p en daardoor wou mn MT ook maar 80 ipv. 20+ erbij :p
 
- insane in the brain -
Rene 22-1-02?20:52 Print reply
Posts: 2573
en met 20 brommersleutelaars kwamen jullie niet op het id om de koppeling te vervangen/versterken??
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
B3AST 22-1-02?21:14 Print reply
Posts: 2469
tuurlijk wel hadden waren we ook van plan, alleen als je dan gezeik krijgt dat je carterdekselpakking scheurt oid. ben je dus hard de lul als je ff op vakantie bent
 
- insane in the brain -
Junkie XR 22-1-02?22:26 Print reply

Posts: 5753
Nee, en wat wou je doen als je transmissie olie per ongeluk een nieuwe bestemming kreeg in de vorm van kunstmest voor de grasjes en de bloempjes en de plantjes? Hmm, nee, zeker niet handig, en het was 'n mooie manier 'm altijd lekker op toeren te houden, toch
 

Dit topic is 1649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved