Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110cc immi MT8

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1288 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24706 - 110cc immi MT8
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MichiMess 16-12-2004 19:41 Print topicpost

Posts: 1348
Heyz,

kep de shearch al gebruikt, maar ikkon niet echt veel vinden..

kep een vraagje,
kep nu dus een 110 cc immi,
kep al 3 warmlopers gehad met 5k
ik heb 20mm mikuni, & sproeier 140.
hij loopt goed rijk aan benzine,
nog 3 dopjes ollie in me tank gegooit..
kan het zijn dat de carb te klein is?
en als ik naar de zuiger kijk, dan is het midden zwart, en er omheen gewoon metaal kleur.
dus het lijkt wel offie weinig sap krijgt..
ik laat hem honen en een overmaatje zuiger d'r in.

Thx!
 

Ariej 16-12-2004 19:56 Print reply

Posts: 3685
hmmm
carburateur is nogal klein
en sproeier is ook vrij klein

20mm kan wel op 110 maar kzou er dan zeker een grotere sproeier in doen
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Jozeff - Forum en Sales Moderator 16-12-2004 19:59 Print reply

Posts: 10835
ik heb sproeier 170 in 24mm mik op uitgeboorde ooriginele 80 met origineel filter. vind 140 ook wat aan de kleine kant
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
MC Beuner 16-12-2004 20:00 Print reply

Posts: 3678
carb is niet klein

maar mischien dat hij met een 18 keihin beter loopt

sproeier 105 ongeveer
ori filter
geen grote carbs op 110 imi

 
Vivatje snor
rewie 16-12-2004 20:02 Print reply
Posts: 79
140 sproeier is veel te klein
en carb is ook vrij klein lijkt mij(heb zelf ook 24mm op 80cc)
al naar kleur van je bougie gekeken?
 
De Schout 16-12-2004 20:04 Print reply
Posts: 5326
was iets met die gasnaalden van die 20mm geloof ik. groter sproeier heeft dan geen zin meer. probeer maar eens zonder sproeier te starten, loopt wss het zelfde.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Ed Honda CB50J 16-12-2004 20:04 Print reply

Posts: 4190
Wat voor bougie heb je ?
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Gilera Gsm 16-12-2004 20:15 Print reply

Posts: 2376
grotere sproeier erin doen.
 
MichiMess 18-12-2004 21:16 Print reply

Posts: 1348
ik ben er net achter gekomen dat ik een spoeier 120! erin heb zitten..

welke raden jullie me aan?

kep 140, 160, 200

ik zat aan de 160 te denken
 
mikkel 18-12-2004 21:17 Print reply

Posts: 1587
probeer 160 en kijk daar naar naar je bougie
 
glaasje op laat je berijden
FazuL NSR 18-12-2004 21:18 Print reply

Posts: 2046
160 is wel goed denk ik ja, iig ergens tussen 140 en 200
 
Blukaap2 18-12-2004 22:10 Print reply

Posts: 9953
Afstellen, niet gokken.
Ik reed met 114 (do) @ 98cc, 24mikuni en twin-air filter.

Sproeiermaat hangt meer af vd carburateurgrootte dan van de cilinderinhoud (grotere cilinder slurpt harder, mn 250cc NX heeft met zn 32mm carb bv een 142 keihin sproeier).
 
Stoere brommers
-Niellesie- 18-12-2004 23:01 Print reply

Posts: 6454
ik heb precies dezelfde setup gehad maar dan met sproeier 190 erin, maybe ligt het aan je cilinderkop? dat die het mengsel niet aan de buitenkant houd maar alleen int midden?
lijkt me sterk maaja
 
allalallalallalalallalala
MichiMess 20-12-2004 13:18 Print reply

Posts: 1348
nou...
kep natuurlijk wel een 80 orie kop huh..
kan...
 
Ja Weh nou 20-12-2004 13:22 Print reply

Posts: 2242
Ik heb precies dezelfde gehad 110 imi mt, met een 20mik, orgi luchtfilter, en sproeier 110 keihin, heb veel kilometers gemaakt. liep erg lekker, jankte niet. zonder prolemen, dus
 
HTS Autotechniek
MichiMess 20-12-2004 13:33 Print reply

Posts: 1348
grrrrrr

waarom heb ik dat niet:P
okey wat is 110 keihin in mikuni?
 

Dit topic is 1713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved