Blorn |
16-12-2004 19:21 |
Posts: 13825 |
Dat ligt heel erg aan de vorm van de kop die je erbij gebruikt, en waarvoor je m wil gebruiken.
|
|
|
|
danny3000 |
16-12-2004 19:36 |
Posts: 248 |
oke bedankt, ik had nog een vraagje:
ik zit er aan te denken om een langere drijfstang te nemen, maar dan wordt de timing dus ook hoger, wat zijn hier de gevolgen van
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
16-12-2004 19:40 |
Posts: 10835 |
dat de poorten niet meer (helemaal) open gaan en dat de zuiger boven de cilinder (en dus tegen de kop) aan komt.
waarom zou je dat doen trouwens?
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Exision |
16-12-2004 19:48 |
Posts: 283 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: danny3000
oke bedankt, ik had nog een vraagje:
ik zit er aan te denken om een langere drijfstang te nemen, maar dan wordt de timing dus ook hoger, wat zijn hier de gevolgen van
Als je je dat afvraagt kan je beter je drijfstang zo laten.
Wat d8 je er eigenlijk mee te bereiken?
|
|
|
|
danny3000 |
16-12-2004 19:50 |
Posts: 248 |
meer cc?s maar dat die cilinder opgehoogt moet worden lijkt me duidelijk(zodat de zuiger de kop niet raakt) maar ik vraag mij af of de vorm/duur van de powerband niet verandert
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
16-12-2004 19:52 |
Posts: 10835 |
lengte van drijfstang bepaald niet aantal cc's
daarvoor moet je een grotere slag of een grotere boring hebben en niks anders
is er trouwens wel een langere drijfstang te krijgen (behalve dan dat het nutteloos is)
Dit bericht is ge-edit door Jozeff op 16-12-2004 19:53
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
danny3000 |
16-12-2004 19:55 |
Posts: 248 |
gast hoor nou wat je zegt , langere drijfstang is dus een langere slag
|
|
|
|
SIWWN |
16-12-2004 19:59 |
Posts: 7079 |
Zo is dat
|
|
|
|
De Schout |
16-12-2004 20:00 |
Posts: 5327 |
niet dus..
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
16-12-2004 20:01 |
Posts: 10835 |
was dat maar zo, slag is het verschil tussen bovenste dode punt en onderste dode punt. En dat heeft niks met de lengte van de drijfstang te maken nee.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
wipe-out |
16-12-2004 20:05 |
Posts: 7672 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: danny3000
gast hoor nou wat je zegt, langere drijfstang is dus een langere slag
Deze wil ik nomineren voor dit topic.
Nee hoor grapje.
De cilinderinhoud verandert alleen wanneer de boring of de slag verandert, en geen van twee?n wordt be?nvloed door een langere of kortere drijfstang.
De slag verandert niet door een andere drijfstang, omdat de krukas de slag bepaalt, dat doet de drijfstang niet.
Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 16-12-2004 20:07
|
|
|
|
Blorn |
16-12-2004 20:06 |
|
Blukaap2 |
16-12-2004 20:07 |
Posts: 9953 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
[...]
Deze wil ik nomineren voor dit topic.
Ik heb de nominatie verzilverd .
|
|
Stoere brommers |
|
wipe-out |
16-12-2004 20:08 |
Posts: 7672 |
Ja ik zag het.
|
|
|
|
danny3000 |
16-12-2004 20:26 |
Posts: 248 |
oke het heeft dus helemaal geen nut?
|
|
|
|