Tijzzz |
16-12-2004 14:50 |
Posts: 4215 |
Volgens mij wel.
|
|
|
|
Rik |
16-12-2004 14:53 |
Posts: 3464 |
nee.
Dit bericht is ge-edit door Rik op 16-12-2004 14:53
|
|
|
|
Kampersjaak |
16-12-2004 14:53 |
Posts: 12285 |
zo kun je deze brom verzekeren,
en op een goede manier,
verder rijd je denk ik nog met 80cc?
dat wordt niet legaal h? ( duh)
|
|
oderint dum metuant |
|
MBX_cruiser |
16-12-2004 14:53 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
zo kun je deze brom verzekeren,
en op een goede manier,
verder rijd je denk ik nog met 80cc?
dat wordt niet legaal h? ( duh)
nee is 50cc
|
|
|
|
Mr. T |
16-12-2004 14:53 |
Posts: 319 |
Ja je hebt dan een brommer die wel een NL-goedkeuring heeft, dus hij is niet illegaal.
Feit is wel dat je nog steeds te hard gaat dus je zal geen beste maatjes worden met de politie.
Er is trouwens een FAQ over wat je moet aanpassen voor je ombouw...
|
|
|
|
MBX_cruiser |
16-12-2004 14:54 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rik
nee.
Dit bericht is ge-edit door Rik op 16-12-2004 14:53
weet je ook waarom niet?
|
|
|
|
Mr. T |
16-12-2004 14:54 |
Posts: 319 |
Ow met 50cc, ja dan zal het wel goedkomen...
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
16-12-2004 14:56 |
Posts: 8678 |
mensen ff opletten, hij woont in Bels, dus MBX is daar legaal! (50cc dan he, met typegoedkeuring enzo).
Als zo'n NSR frame verder goedgekeurd is, kan het nooit zo'n ramp zijn lijkt me. Ja je last er een beetje aan, en je hebt andere velgen en kapwerk als origineel NSR.
Als je MBX frame kan vinden, zou ik toch wel daar voor gaan...
|
|
|
|
Gertjan |
16-12-2004 14:57 |
Posts: 1505 |
hijs toch een belg ?
dus heeft ie nie echt een nl keur nodig
volgens mij ist gewoon legaal dus
|
|
|
|
MBX_cruiser |
16-12-2004 15:01 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje
mensen ff opletten, hij woont in Bels, dus MBX is daar legaal! (50cc dan he, met typegoedkeuring enzo).
Als zo'n NSR frame verder goedgekeurd is, kan het nooit zo'n ramp zijn lijkt me. Ja je last er een beetje aan, en je hebt andere velgen en kapwerk als origineel NSR.
Als je MBX frame kan vinden, zou ik toch wel daar voor gaan...
Maar kan ik er problemen mee krijgen?
|
|
|
|
wipe-out |
16-12-2004 15:03 |
Posts: 7672 |
Zo lang je zorgt dat je frame goed gekeurd is in Belgi?, dat je de Belse papieren ed erbij hebt, en je de verzekering gewoon overschrijft naar dat NSR frame is er niks aan de hand. Op papier heb je dan dus voortaan een NSR ipv een MBX.
|
|
|
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
16-12-2004 15:13 |
Posts: 8624 |
Verder commentaar overbodig.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
Zo lang je zorgt dat je frame goed gekeurd is in Belgi?, dat je de Belse papieren ed erbij hebt, en je de verzekering gewoon overschrijft naar dat NSR frame is er niks aan de hand. Op papier heb je dan dus voortaan een NSR ipv een MBX.
|
|
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking. |
|
Blukaap2 |
16-12-2004 19:37 |
Posts: 9956 |
Je hebt gelast aan je frame zonder 'm opnieuw te laten keuren, weet niet hoe dat zit.
Denk dat je, wettelijk gezien, illegaal bezig bent (hoezo dubbel op).
Maar of er iemand over valt (aangezien je het niet ziet) is een 2e.
|
|
Stoere brommers |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
16-12-2004 19:50 |
Posts: 10835 |
ik weet niet hoe dat bij brommers zit, maar bij auto's mag je wel lassen zonder dat je hem opnieuw hoeft te laten keuren. Had het er vandaag met ons vader nog over of je een rolkooi in je auto mag lassen en dat mag zolang je de gordelpunten en plaats van de stoel maar hetzelfde houd.
(ons vader is keurmeester trouwens)
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
mr200r |
16-12-2004 21:30 |
Posts: 5122 |
Uit welk land komt het nsr frame oorsprongkelijk?
|
|
mr200r |
|