ik heb me me rgt een probleempje...men toeren blijven niet goed gaan, als ik me gaskabel half open zet gaat hij tot 7000toeren maar schommeld heel de tijd..aan me carbu ligt het niet want is juist nieuwe sproeier
bwooaa ik heb hem bij een 'illigale tuner' binne gedaan(zijn er veel bij ons in belgie) en hij heeft er een 92 sproeier ingedouwe en hij zegt da hem voor die carbu de beste is voor originele cili...dus kan het alleen men ontsteking zijn waar iets aan scheeld..nu zou ik wille wete of ik daar zelf iets aan kan doen..het is een originele ontsteking dat 13000 toeren kan knallen normaal
juist nieuwe racebougie met kop.. hij maakt wel veel lawaai omdat men cilinder zogezegt bol staat en bij men uitlaatpoort niet goed past op men blok..heb er vroeger nooit last van gehad eigenlijk
dus kan het alleen daar aan liggen toch? carbu is eraf geweest maar terug goed gemonteerd
Dit bericht is ge-edit door suzukipower op 15-12-2004 23:21
bwooaa ik heb hem bij een 'illigale tuner' binne gedaan(zijn er veel bij ons in belgie) en hij heeft er een 92 sproeier ingedouwe en hij zegt da hem voor die carbu de beste is voor originele cili...dus kan het alleen men ontsteking zijn waar iets aan scheeld..nu zou ik wille wete of ik daar zelf iets aan kan doen..het is een originele ontsteking dat 13000 toeren kan knallen normaal
een tsx/dus suzuki onsteking draaid geen 13K geloof ik maar ik denk dat het wel een afstel probleempje is want als ie onregelmatig loopt bij een bepaalde hoeveelheid gas is de afsteling gewoon niet goed van lucht ne bezine.
klopt mijn ts80x stotterde eerst ook erg. Deed de luchtschroef 2 slagen open, probleem opgelost. Prof tuner of niet, er zijn hier in Tilburg ook mensen die mij een prof tuner noemen enkel omdat mijn tsx er gas op geeft
klopt mijn ts80x stotterde eerst ook erg. Deed de luchtschroef 2 slagen open, probleem opgelost. Prof tuner of niet, er zijn hier in Tilburg ook mensen die mij een prof tuner noemen enkel omdat mijn tsx er gas op geeft
juist nieuwe racebougie met kop.. hij maakt wel veel lawaai omdat men cilinder zogezegt bol staat en bij men uitlaatpoort niet goed past op men blok..heb er vroeger nooit last van gehad eigenlijk
dus kan het alleen daar aan liggen toch? carbu is eraf geweest maar terug goed gemonteerd
Dit bericht is ge-edit door suzukipower op 15-12-2004 23:21
je uitlaatpoort past niet op je blok.. jaja... die zit ook aangesloten op je blok vage verhaaltjs kerel