Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nachi krukaslagers voor derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 501 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24636 - Nachi krukaslagers voor derbi
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 4700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

senda80cc 15-12-2004 15:08 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

nieuwendijk zegt na overleg met collega's ook C4 !

en c4 zal misschien wat sneller slijten ja maar het kan ook warmer worden. ook met warm pokkeweer bv....

en iedereen kan mij wel vertellen dat er op c4 meer speling zit goed dat wist ik allang en dat het misschien wat harder zou slijten.

men zegt dat een c4 lager bij 40% al op ideale warmte en grootte is.
dus zon 8-9.000 toeren, en dat rij ik toch wel.

hoe lang kan ik met c4 en met c3 rijden dan ?



wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen en kunstof kooi en een stalen kooi ?

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 15-12-2004 1:13


als je het toch zo geod weet dan pak je toch gwoon C4 jongens hou maar op met reageeren want hij luisterd toch niet
 
Keep on rockin' in a free world
wiebutt 15-12-2004 15:27 Print reply

Posts: 6264
Pleur die lagers in je blok en ga rijde , zon probleem is et nouw ook weer niet .
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
AJ_mHrX 15-12-2004 16:42 Print reply

Posts: 62
haha jah sander loop niet zo te mekke, je hebt nou al zo veel gevraagd over die lagers. Doe dan gewoon die c4 joh en rijde... kan wel, maar slijt iets meer boeie
 
Killerbean 15-12-2004 17:49 Print reply

Posts: 3243
ik rij altijd goed warm trouwens.... en binnekort met me digi temp meter

maar senda80cc, ik doe die c4 lagers erin omdat niemand mij echt kan vertellen waarom ik c3 zou moeten nemen, het slijt harder ja, maar dat maakt me niet zo zeer veel uit.... of ik nou 15000 km met lagers doe of 12000 , bij wijze van dan
 
RX loos
Neonlampje 15-12-2004 18:00 Print reply

Posts: 14825
Omdat C3 lagers een grotere preciezie hebben bij lagere toerentallen?

Maar dit zijn allemaal argumenten waar jij met joun setups helemaal niets van zult merken Je zult ze alleen een paar week eerder moeten vervangen.
Dus druk lekker die c4tjes erin

btw: waarom start je een thread als het je toch niet uitmaakt?
 
Killerbean 15-12-2004 21:27 Print reply

Posts: 3243
om erachter te komen OF het wat uitmaakt

maarja (bijna) niemand kan me dat echt met zekerheid vertellen

ohja me ouwe lagers hebben na een maand net zo weinig speling als me nieuwe
(beide c4 met kunstof kooi)

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 15-12-2004 21:31
 
RX loos
Blukaap2 15-12-2004 21:28 Print reply

Posts: 9955
Dr word verteld dat het merk zeer waarschijnlijk geen drol uitmaakt.
En waarom je beter C3 lagers kan pakken word ook duidelijk uitgelegd.
 
Stoere brommers
Hans F 15-12-2004 21:29 Print reply
Posts: 4326
ws. voldoen standaard lagers prima
 
Killerbean 15-12-2004 21:32 Print reply

Posts: 3243
ws voldoen std lagers ja, maar ik voel me lekkerder bij skf en de c3 van skf zijn bijna niet te vinden in deze buurt en bestellen duurt 3 weken en c4 hebben ze wel. en misschien laat ik mn cilinder nog tunen

edit, merk maakt wel uit, er zit degelijk verschil in merk hoor !

ik heb nu lagers gezien van SKF Koyo en Nachi, allemaal c3 zelfde type en er zit degelijk verschil in, in de borgpennen van de kooi bv....

maar ik snap wel wat je bedoeld. . .



Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 15-12-2004 21:36
 
RX loos
Terror 15-12-2004 21:45 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

ws voldoen std lagers ja, maar ik voel me lekkerder bij skf en de c3 van skf zijn bijna niet te vinden in deze buurt en bestellen duurt 3 weken en c4 hebben ze wel. en misschien laat ik mn cilinder nog tunen

edit, merk maakt wel uit, er zit degelijk verschil in merk hoor !

ik heb nu lagers gezien van SKF Koyo en Nachi, allemaal c3 zelfde type en er zit degelijk verschil in, in de borgpennen van de kooi bv....

maar ik snap wel wat je bedoeld. . .



Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 15-12-2004 21:36


je bent ook een mannetje apart ook
en van weekend kom ik wel even langs ofzo
cilindertje bewonderen
 

Dit topic is 4700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved