senda80cc |
14-12-2004 17:31 |
|
Killerbean |
14-12-2004 17:33 |
|
mangoo |
14-12-2004 17:34 |
Posts: 743 |
@killerbean: als je WEET dat die c4 lagers sneller slijten waarom doe je die nachi er dan niet onder????? Klinkt een beetje onlogisch als je het mij vraagt hoor
Quote: dan zijn het domme winkels bij jou daar verkopen zekerzz alleen maar scooters
jah, klopt! Niemand hier in de buurt weet wat van schakels jammer genoeg
Dit bericht is ge-edit door mangoo op 14-12-2004 17:36
|
|
|
|
senda80cc |
14-12-2004 17:39 |
Posts: 3434 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
[...]
mwa ik lees overal dat c4 iets harder slijt, maarja ik kan er zowiezo nog meer dan genoeg kms mee rijden, eer ze op zijn is die al verkocht.
weet je wel waarvoor c4 lagers bedoeld zijn??
waarom leg je ze erop??
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
Terror |
14-12-2004 17:44 |
Posts: 9269 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mangoo
@killerbean: als je WEET dat die c4 lagers sneller slijten waarom doe je die nachi er dan niet onder????? Klinkt een beetje onlogisch als je het mij vraagt hoor
[...]
jah, klopt! Niemand hier in de buurt weet wat van schakels jammer genoeg
Dit bericht is ge-edit door mangoo op 14-12-2004 17:36
verbetering niemand in jou buurt
leertouwer en nieuwendijk weten er wel wat van zijn alleen erg sloom met bestellen de laatste..
|
|
|
|
Killerbean |
15-12-2004 1:12 |
Posts: 3243 |
nieuwendijk zegt na overleg met collega's ook C4 !
en c4 zal misschien wat sneller slijten ja maar het kan ook warmer worden. ook met warm pokkeweer bv....
en iedereen kan mij wel vertellen dat er op c4 meer speling zit goed dat wist ik allang en dat het misschien wat harder zou slijten.
men zegt dat een c4 lager bij 40% al op ideale warmte en grootte is.
dus zon 8-9.000 toeren, en dat rij ik toch wel.
hoe lang kan ik met c4 en met c3 rijden dan ?
wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen en kunstof kooi en een stalen kooi ?
Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 15-12-2004 1:13
|
|
RX loos |
|
Saknet |
15-12-2004 2:49 |
Posts: 10355 |
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Blorn |
15-12-2004 7:17 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
nieuwendijk zegt na overleg met collega's ook C4 !
en c4 zal misschien wat sneller slijten ja maar het kan ook warmer worden. ook met warm pokkeweer bv....
en iedereen kan mij wel vertellen dat er op c4 meer speling zit goed dat wist ik allang en dat het misschien wat harder zou slijten.
men zegt dat een c4 lager bij 40% al op ideale warmte en grootte is.
dus zon 8-9.000 toeren, en dat rij ik toch wel.
hoe lang kan ik met c4 en met c3 rijden dan ?
wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen en kunstof kooi en een stalen kooi ?
Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 15-12-2004 1:13
Zet er nou maar gewoon C3 lagers in, C4 is beetje te veel van het goeie. Dingen hebben koud meer interne speling als C3 en zal bij elke koude start een hoop meer slijten als C3.
Kunstof kooi is iets veiliger als stalen kooi mocht ie kapot gaan. Ik ben er trouwens voor om er 'kale' lagers in te zetten...
|
|
|
|
Killerbean |
15-12-2004 10:13 |
Posts: 3243 |
je zegt het precies goed blorn,
je moet ze goed warm laten draaien/rijden.
als je dat doet is er niks aan de hand
|
|
RX loos |
|
-Niellesie- |
15-12-2004 10:45 |
Posts: 6454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
Zet er nou maar gewoon C3 lagers in, C4 is beetje te veel van het goeie. Dingen hebben koud meer interne speling als C3 en zal bij elke koude start een hoop meer slijten als C3.
Kunstof kooi is iets veiliger als stalen kooi mocht ie kapot gaan. Ik ben er trouwens voor om er 'kale' lagers in te zetten...
wat bedoel je met kale lagers?
|
|
allalallalallalalallalala |
|
MotoCrossIpkiss[stan] |
15-12-2004 11:14 |
Posts: 7744 |
niet harig
|
|
hoi |
|
Neonlampje |
15-12-2004 12:21 |
Posts: 14825 |
Quote: bron: http://www.neita.nl/jslagers/frame2f.html
C2 - speling kleiner dan normaal
C0 - standaard speling voor toepassing waar met de normaal aanbevolen passingen en onder gewone bedrijfsomstandigheden een min of meer juiste speling overblijft (wordt in de lagercodering niet aangegeven)
C3 - speling groter dan C0
C4 - speling groter dan C3
C5 - speling groter dan C4.
C4 is voor xtremere toerentallen, dus denk aan 15k+ En zullen wat bjorn zegt koud meer slijten dan C3...
goede site is dat trouwens! ook als je rare maten zoekt.. ff in taballetjes opzoeken Zijn ook conversie programma's etc en cad dingen te downloaden
Kale lagers bedoeld bjorn vast mee dat er geen stofringen/kappen in zitten
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 15-12-2004 12:22
|
|
|
|
Killerbean |
15-12-2004 15:00 |
Posts: 3243 |
yeps, gewoon goed warmrijden dus zodat ze n beetje op temp komen dan moet het niet zo veel slijten.
trouwens ik heb ff gezocht op skf site maar allemaal engels en ik snap er geen hol van
|
|
RX loos |
|
arie-de-arier |
15-12-2004 15:04 |
|
mangoo |
15-12-2004 15:04 |
Posts: 743 |
had je Bter moeten opletten op school
|
|
|
|