Bullet |
12-12-2004 15:37 |
|
~RoNaLd~ |
12-12-2004 15:47 |
Posts: 1173 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
derbi is troep, maar morini is nog erger :S (en laten we het al helemaal niet over am6 hebben )
Wat is dan GEEN troep?
|
|
|
|
Bullet |
12-12-2004 15:49 |
Posts: 12150 |
ja, maar is niet zo erg als derbi
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
StefanB |
12-12-2004 15:54 |
Posts: 2591 |
euh honda, kreidler, suzuki :P
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Bullet |
12-12-2004 15:56 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
euh honda, kreidler, suzuki :P
troep van de hoogste plank?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Leen |
12-12-2004 15:57 |
Posts: 26877 |
lang niet zo erg als am6
|
|
|
|
StefanB |
12-12-2004 15:58 |
Posts: 2591 |
am6 is wel snel, maar ook snel kapot, netzoals de meeste italiaanse en spaanse rommel. (ferrari etc :P)
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Bullet |
12-12-2004 15:59 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
lang niet zo erg als am6
ja oke, maar nieuwe troep is tenminste een beetje snel
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
am6 is wel snel, maar ook snel kapot, netzoals de meeste italiaanse en spaanse rommel. (ferrari etc :P)
dan vraag ik me af wat er bij jouw snel kapot gaat
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
FsR |
12-12-2004 16:01 |
Posts: 964 |
Kawasaki is Geen Troep!!!
|
|
|
|
StefanB |
12-12-2004 16:04 |
Posts: 2591 |
nouja ik heb zelf niet meer dan 100km op een am6 gereden, maar het bevalt me voor geen meter (tijdje bij lokale brommertoko gewerkt) komt der 1tje trug voor 1000km servicebeurtje, ik moest de olie ff vervangen (dus eerst ff warmrijden) dat kreng had toen al een vrij tussen 4 en 5 en tussen de 5 en 6e versnelling :P
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
FsR |
12-12-2004 16:06 |
Posts: 964 |
een vrij tussen de 4,5 en 5,6 ? dat vink knap
|
|
|
|
Bullet |
12-12-2004 16:07 |
Posts: 12150 |
1. leer "schakelen" op een AM6
2. schakelpook ff goed afstellen (kan heeeel veel schelen
3. doe er goeie olie in
4. gooi der een TP schakelwals in (ja de bak van am6 is gewoon niet perfect, maar hiermee is het gewoon opgelost)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Leen |
12-12-2004 16:16 |
Posts: 26877 |
maar toch wel jammer dat je bij een nieuwe brommer van 2.5 duuzend euries eerst zelf nog ff de olie moet vervangen en er een andere schakelwals in moet steken
|
|
|
|
StefanB |
12-12-2004 16:18 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
1. leer "schakelen" op een AM6 dit vind ik onzin, het is niet normaal dat je een pookje moet trappen om em in z'n versnelling te krijgen...
2. schakelpook ff goed afstellen (kan heeeel veel schelen dat is natuurlijk goed mogelijk
3. doe er goeie olie in Zat castrol 10w40 magnatech in
4. gooi der een TP schakelwals in (ja de bak van am6 is gewoon niet perfect, maar hiermee is het gewoon opgelost) klinkt als een leuke oplossing, maar dit is natuurlijk wel erg slordig dat het vanaf de fabriek niet gewoon goed is, want je moet wel weer je blok uit elkaar trekken, en zeg nou zelf, als leek doe je dat niet zomaar ff :P
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Bullet |
12-12-2004 16:22 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]
1. nee dat is gewoon zo bij AM6 en daar moet je maar mee leren leven (dat maakt AM6 niet meteen een klote blok)
2....
3. gooi der een keer Putoline GP10 in, dan schakelt ie veel lekkerder/soepeler
4. achja daar ben ik het met je eens, snap nog steeds niet waarom mina daar niks aan doet.
maar wees blij dat er een oplossing voor is
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|