keih?n's lijkekn allemaal nogal veel op elkaar. moet je kijken welke code er op de carb staat waar de gasschuig in gaat. hm16.6 is 12mm niets is 16mm en hm 18.3 is 18mm.
oke de 70cc van malossi is niet veel duurder zou dit een optie zijn toch alleen als ik bij een roller kom ben ik hem zeker kwijt of niet want dat wil ik nu ook weer niet natuurlijk het moet ook leuk blijfen begrenser komt er zeker al op want met 50 cc boven de 2 kw is ook niet zo'n prolbeem als je het goed doet maar wordt ie dan in genomen of niet ?
als ie een gietijzeren wand heef wel. maar dan moet je de cilinder wel ophogen(met voetpakkingen) en de kop af vlakken)ander heb je minder compressie, de poortimmingen worden namelijk anders`.
als ie een gietijzeren wand heef wel. maar dan moet je de cilinder wel ophogen(met voetpakkingen) en de kop af vlakken)ander heb je minder compressie, de poortimmingen worden namelijk anders`.
zomaar effe klakkeloos cillinder ophogen zal je wel enige winst geven mar niet ZO veel . het is een vaak beproefde en werkende methode maar ze gaat meestal tesamen met een hoop andere aanpassingen in je cillinder ...
oke de 70cc van malossi is niet veel duurder zou dit een optie zijn toch alleen als ik bij een roller kom ben ik hem zeker kwijt of niet want dat wil ik nu ook weer niet natuurlijk het moet ook leuk blijfen begrenser komt er zeker al op want met 50 cc boven de 2 kw is ook niet zo'n prolbeem als je het goed doet maar wordt ie dan in genomen of niet ???