Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nieuwe cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 821 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24607 - nieuwe cilinder
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4165 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hannes 13-12-2004 19:02 Print reply

Posts: 4530
ja ik had op mijn nsr50rx ook een ge2 hangen, liep ook iets over de 90. Lekker veel touren janken
 
Supermotard, seperates the men from the boys
De Schout 13-12-2004 19:06 Print reply
Posts: 5327
keih?n's lijkekn allemaal nogal veel op elkaar. moet je kijken welke code er op de carb staat waar de gasschuig in gaat. hm16.6 is 12mm niets is 16mm en hm 18.3 is 18mm.
 
tune tweak fiddle bang bummer
richard3 15-12-2004 18:25 Print reply

Posts: 5198
oke de 70cc van malossi is niet veel duurder zou dit een optie zijn toch alleen als ik bij een roller kom ben ik hem zeker kwijt of niet want dat wil ik nu ook weer niet natuurlijk het moet ook leuk blijfen begrenser komt er zeker al op want met 50 cc boven de 2 kw is ook niet zo'n prolbeem als je het goed doet maar wordt ie dan in genomen of niet ?
 
op naar de grote brommers
arie-de-arier 15-12-2004 18:30 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hannes

ja ik had op mijn nsr50rx ook een ge2 hangen, liep ook iets over de 90. Lekker veel touren janken


idd
 
Allah is beter
richard3 15-12-2004 18:38 Print reply

Posts: 5198
veel kom niet boven de 9 uit hoor kan dit btw ook aan de tandwiel verhouding liggen ?

 
op naar de grote brommers
richard3 15-12-2004 19:14 Print reply

Posts: 5198
niemandt ?
 
op naar de grote brommers
MBX_cruiser 15-12-2004 19:17 Print reply

Posts: 828
niet boven de 9000 rpm?

ja dat kan aan je tandwielverhouding liggen,
zet je bromme rin neutraal en geef gas, als je dan veel meer toeren maakt ligt het aan je vertanding
 
richard3 15-12-2004 19:18 Print reply

Posts: 5198
maar dan gaat de top naar beneden ? ik trek in nutraal 12 /13 k zo makkelijk als ie warm is dan

 
op naar de grote brommers
arie-de-arier 15-12-2004 19:18 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser

niet boven de 9000 rpm?

ja dat kan aan je tandwielverhouding liggen,
zet je bromme rin neutraal en geef gas, als je dan veel meer toeren maakt ligt het aan je vertanding


of aan zn uitlaat, in neutraal komt alles wel bij 12k
 
Allah is beter
richard3 15-12-2004 19:20 Print reply

Posts: 5198
zou ik deze cil ook kunnen laten honen of zo dat ie van 50 naar bijv. 60 cc gaat ?

 
op naar de grote brommers
S1lv3r 15-12-2004 19:23 Print reply

Posts: 5213
als ie een gietijzeren wand heef wel. maar dan moet je de cilinder wel ophogen(met voetpakkingen) en de kop af vlakken)ander heb je minder compressie, de poortimmingen worden namelijk anders`.

`hit me if im wrong`
 
Leen 15-12-2004 19:24 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r

als ie een gietijzeren wand heef wel. maar dan moet je de cilinder wel ophogen(met voetpakkingen) en de kop af vlakken)ander heb je minder compressie, de poortimmingen worden namelijk anders`.

`hit me if im wrong`


*hit*
 
richard3 15-12-2004 19:28 Print reply

Posts: 5198
nou leen vertel ?

 
op naar de grote brommers
gonzales 15-12-2004 19:51 Print reply

Posts: 1319
zomaar effe klakkeloos cillinder ophogen zal je wel enige winst geven mar niet ZO veel . het is een vaak beproefde en werkende methode maar ze gaat meestal tesamen met een hoop andere aanpassingen in je cillinder ...
 
burn your rubber not your soul
richard3 17-12-2004 15:26 Print reply

Posts: 5198
oke de 70cc van malossi is niet veel duurder zou dit een optie zijn toch alleen als ik bij een roller kom ben ik hem zeker kwijt of niet want dat wil ik nu ook weer niet natuurlijk het moet ook leuk blijfen begrenser komt er zeker al op want met 50 cc boven de 2 kw is ook niet zo'n prolbeem als je het goed doet maar wordt ie dan in genomen of niet ???

 
op naar de grote brommers

Dit topic is 4165 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved