Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nieuwe cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 781 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24607 - nieuwe cilinder
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4163 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Niellesie- 11-12-2004 23:50 Print reply

Posts: 6454
mjah okay maar de meeste die weten dat egt niet
 
allalallalallalalallalala
FazuL NSR 11-12-2004 23:51 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

umh als je ouders nou es vragen ja mag ik hem ff zien en de boring opmeet en ze hebben er verstand van dat 50cc geen boring heeft van 44a45 mm

mwah zal toch wel niet..
 
honda_2takt_power 11-12-2004 23:51 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR

haha indd alsof ze dat gaan opmeten
wie weet
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
richard3 12-12-2004 11:42 Print reply

Posts: 5198
mijn pa heefter zeker verstand van dus kan ik iid niet met een 70cc aan komen lopen (kan het wel proberen:P)ik heb nu een 49cc ge en dit loopt een goede 80 was nog niet de top maar ben nog geen 16 dus kan niet goed testen :( zou ik deze kunnen laten honen of zo dat ie beter loopt en dan een nieuwe zuiger er in hoe hard zou dit dan lopen ??

die eurocil kijkt mij met een 16mm toch hard zat lopen btw 90 is genoeg
:P:P

Dit bericht is ge-edit door richard3 op 12-12-2004 11:46
 
op naar de grote brommers
Palava 12-12-2004 12:07 Print reply

Posts: 2866
misschien is et wel iets om nog ergens een zeta 50cc op de kop te tikken? (fdie zijjn best hoogtoerig tog?) en ik weet niet hoe het met de techbo pijp van een nsr zit, maar die voor mb is ook best hoogtoerig...
 
richard3 12-12-2004 12:37 Print reply

Posts: 5198
wat ik weet van techno is dat ze allemaal hoogtoerig zijn dus dat is geen probleem zolang de cil maar hoog toerig is heb nu een proma dus eerst komt die nieuwe cil er dan komt er pas een nieuwe uitlaat

zat zelf hier aan te denken :
16mm mikuni prijs 93,09
50cc eurocindro prijs 141.16
techno race 86.05
membraam eurocindro prijs 5.10(wtf waar zit dat ding ergens ?) en heb ik ook een nieuw spruitstuk nodig ? nee toch ? ahh wel dus
16mm import voor 16mm mikuni prijs 9.88
uitlaat pakking prijs 1.20
totaal :336.48 euro :S wow dat is best wat zeg :S
wat zou de top zijn 90 of meer ? en is dit allemaal hoog toerig ? dus zal dit lekker rijden ?
vlotter zit er toch al in ?(krijg op 50cc van het kan hier uit bestaan ) heel veel vragen hoop dat jullie er een antwoord voor hebben het is ook best veel geld namelijk en wil niet dat ik het voor niks doe
btw heb wel een 4 bak nsr geen 5 :(

Dit bericht is ge-edit door richard3 op 12-12-2004 12:47
 
op naar de grote brommers
The Catfish 12-12-2004 12:57 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

wat ik weet van techno is dat ze allemaal hoogtoerig zijn dus dat is geen probleem zolang de cil maar hoog toerig is heb nu een proma dus eerst komt die nieuwe cil er dan komt er pas een nieuwe uitlaat

zat zelf hier aan te denken :
16mm mikuni prijs 93,09
50cc eurocindro prijs 141.16
techno race 86.05
membraam eurocindro prijs 5.10(wtf waar zit dat ding ergens ?) en heb ik ook een nieuw spruitstuk nodig ? nee toch ? ahh wel dus
16mm import voor 16mm mikuni prijs 9.88
uitlaat pakking prijs 1.20
totaal :336.48 euro :S wow dat is best wat zeg :S
wat zou de top zijn 90 of meer ? en is dit allemaal hoog toerig ? dus zal dit lekker rijden ?
vlotter zit er toch al in ?(krijg op 50cc van het kan hier uit bestaan ) heel veel vragen hoop dat jullie er een antwoord voor hebben het is ook best veel geld namelijk en wil niet dat ik het voor niks doe
btw heb wel een 4 bak nsr geen 5 :(

Dit bericht is ge-edit door richard3 op 12-12-2004 12:47



uitlaat en carb kun je voor veel minder 2ehands kopen.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
richard3 12-12-2004 13:31 Print reply

Posts: 5198
uitlaat koop ik gewoon ori idd zat net te denken ga over paar weken ff naar de sloop voor cab kijken scheeld toch een hele hoop
maar zou dit lekker lopen ??



Dit bericht is ge-edit door richard3 op 12-12-2004 13:46
 
op naar de grote brommers
Abarth-500 12-12-2004 13:48 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

uitlaat koop ik gewoon ori idd zat net te denken ga over paar weken ff naar de sloop voor cab kijken scheeld toch een hele hoop
maar zou dit lekker lopen ??



Dit bericht is ge-edit door richard3 op 12-12-2004 13:46



Bedoel je lekker in de zin van, mwah lekkerrr.. of in de zin van snel?
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
richard3 12-12-2004 13:53 Print reply

Posts: 5198
lekker snel en goed af te stellen en lekker geluid enz. gewoon goed dus :P

 
op naar de grote brommers
mb-gek 12-12-2004 13:56 Print reply

Posts: 10385
ik zou toch voor een 16 keihin gaan als je toch 16mm wil
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
shibby 12-12-2004 13:57 Print reply

Posts: 770
mja niet echt top maar wel okej, koop eerder een 16 keihin ipv mikuni
maar die cilinder, voor die prijs heb je 2dehands al een GE2...

Dit bericht is ge-edit door shibby op 12-12-2004 13:58
 
Abarth-500 12-12-2004 13:58 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt-gek

ik zou toch voor een 16 keihin gaan als je toch 16mm wil


Boeit niet... kijk gewoon welke je eerst tegenkomt, zijn beide namelijk goede carburateurs.
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
richard3 12-12-2004 14:11 Print reply

Posts: 5198
wat is het verschil tussen die 2 ?
en hoe hard loopt dit nu ?
heb nu een ge2 maar dit loopt niet vast loper gehad maar heeft nooit meer lekker gelopen ds vandaar iets anders

Dit bericht is ge-edit door richard3 op 12-12-2004 14:12
 
op naar de grote brommers
Abarth-500 12-12-2004 14:25 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

wat is het verschil tussen die 2 ?
en hoe hard loopt dit nu ?
heb nu een ge2 maar dit loopt niet vast loper gehad maar heeft nooit meer lekker gelopen ds vandaar iets anders

Dit bericht is ge-edit door richard3 op 12-12-2004 14:12


Keihin is een iets beter merk, zeggen ze... Maar mikuni is ook een goed merk, dus echt merkbaar verschil heb ik niet kunnen vinden. Het verschil zit hem meer tussen de ori keihin/mikuni, en hun imi's.

Dit bericht is ge-edit door Abarth-500 op 12-12-2004 14:25
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.

Dit topic is 4163 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved