Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitlaat mt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 821 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24604 - uitlaat mt
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maartenb 11-12-2004 20:32 Print reply

Posts: 914
pfff ik wordt hier gek de 1 zegt dat tecno slechte kwaliteit is en de ander weer iets anders haha

en is homoet echt laagtoerig? ik dacht van niet, tecno is wel hoogtoerig ja

Dit bericht is ge-edit door maartenb op 11-12-2004 20:33
 
hallo
maartenb 11-12-2004 20:38 Print reply

Posts: 914
kan niet iemand een schematje maken met de voor en nadelen van onderlangse uitlaten mb/mt please?
 
hallo
-Niellesie- 11-12-2004 20:42 Print reply

Posts: 6454
homoet: brede powerband redelijk laagtoerig
presteert goed op 50 en laagtoerige 70

techno: hoogtoerige uitlaat
lasnaden zijn niet helemaal optimaal maar als je er normaal mee omgaat gebeurt er niks
presteert goed op hoogtoerige 50 en 70cc
 
allalallalallalalallalala
Die Peule 11-12-2004 20:42 Print reply

Posts: 215
verlas gewoon een scooter uitlaatje. daar heb je veel meer mogelijkheden qua merken enz.
( van een piaggo, die cilinder staan ook schuin ).
 
http://images.google.nl/images?q=tbn:5wPCFOvvzxcJ:www.home.no/griffin/img/metallica.gif
-Niellesie- 11-12-2004 20:43 Print reply

Posts: 6454
scooter korte slag?
mt lange slag?
niet meer heelmaal klop?
 
allalallalallalalallalala
maartenb 11-12-2004 20:45 Print reply

Posts: 914
ik zal denk ik een hoogtoerige uitlaat nodig hebben ik draai nu 12500 toeren dus dat wordt een tecno onderlangs denk ik iets van 70 euro
 
hallo
Die Peule 11-12-2004 20:46 Print reply

Posts: 215
je moet het gewoon zo doen, dat het expansie. heel blijft. ( dat ken met piaggo uitlaten ). en ff een flensje maken. ik heb het zelf ook, rijd prima.
 
http://images.google.nl/images?q=tbn:5wPCFOvvzxcJ:www.home.no/griffin/img/metallica.gif
maartenb 11-12-2004 20:47 Print reply

Posts: 914
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Die Peule

je moet het gewoon zo doen, dat het expansie. heel blijft. ( dat ken met piaggo uitlaten ). en ff een flensje maken. ik heb het zelf ook, rijd prima.



wat voor 1 heb jij dan expansie en demper? en de prestaties?
 
hallo
-Niellesie- 11-12-2004 20:49 Print reply

Posts: 6454
ik heb een omgelaste hebo maar da rijd niej fijn
 
allalallalallalalallalala
Die Peule 11-12-2004 20:50 Print reply

Posts: 215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maartenb

[...]



wat voor 1 heb jij dan expansie en demper? en de prestaties?


ik heb een bidalot c20 ( erg hoogtoerig ) en ook bidalot demper. ( die hele uitlaat is nog org. alleen loopt ie rechtdoor ipv terug. en er zit een andere flens op.
 
http://images.google.nl/images?q=tbn:5wPCFOvvzxcJ:www.home.no/griffin/img/metallica.gif
Die Peule 11-12-2004 20:51 Print reply

Posts: 215
kijk maar in me profiel voor foto,s
 
http://images.google.nl/images?q=tbn:5wPCFOvvzxcJ:www.home.no/griffin/img/metallica.gif
POM 11-12-2004 20:52 Print reply

Posts: 757
en ik had een metra kit op me mt en nu een gianelli/conti variant van een senda.

ALLEBIJ 10X BETER dan de gewone mt schijt uitlaten

Dit bericht is ge-edit door POM op 11-12-2004 20:52
 
maartenb 11-12-2004 20:58 Print reply

Posts: 914
ja passen die makkelijk?

 
hallo
lamahoofd 19-12-2004 16:13 Print reply

Posts: 3432
Gewoon de VH pijp
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Rubn 19-12-2004 16:30 Print reply

Posts: 618
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: POM

en ik had een metra kit op me mt en nu een gianelli/conti variant van een senda.

ALLEBIJ 10X BETER dan de gewone mt schijt uitlaten

Dit bericht is ge-edit door POM op 11-12-2004 20:52
Wat moet je eignelijk doen om die metra-kit op je MT te beunen ??? dat past toch neit zo van 1 2 3
 
Live to Ride, Ride to Live !!!

Dit topic is 1476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved