Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX-SH probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 878 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24574 - MTX-SH probleem
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Apriliars105 10-12-2004 17:19 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Grondplaat moet je gewoon vliegwiel loshouden, dan zitten er 3 bouten door en die moet je even stukje losdraaien, kun je de grondplaat verdraaien.



Ik heb die 3 boutjes los, maar er is geen beweging in te krijgen En als je hem zou verdraaien, dan kunnen die boutjes toch ook niet meer in hun gaten???

[...]
Quote:


86 mikuni of dell'orto/keihin ?
Keihin/dell'orto zou nl goed moeten zijn, Mikuni denk ik aan de kleine kant.


is een mikuni carberateur dus ik neem aan dat het 86 mikuni is
 
As finishing touch, God created the Dutch
Apriliars105 10-12-2004 17:21 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Weet je ook bijna zeker dat je vrijwel geen kans hebt op valse lucht ?

Probeer het anders met luchtfilter eraf ofzo en dan ff eerst luchtschroef dicht, dan proberen met open en alles daartussen ofzo..

O ja, ook al geprobeerd met gewoon puur 95 erin ?
Heb ik iig ervaring mee, DT starte niet hele middag gekut enzo, toen werd ik het zat, carb ff gevult met pure 95, daarna na 1kick gelijk gestart.. Probleem weet ik echt niet, maar hij deed het meteen en bleef het doen, dus als je wanhopig bent ff pure bezine proberen
En niet volgas geven als er een bakkie puur inzit


??? Hoe kan dat nou weer, we hebben idd aleen megnsmering geprobeerd, maar waarom zou hij het met alleen benzine wel ineens doen?
 
As finishing touch, God created the Dutch
Leen 10-12-2004 17:22 Print reply

Posts: 26877
edwin tuning
 
Blukaap2 10-12-2004 17:23 Print reply

Posts: 9972
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


Ik heb die 3 boutjes los, maar er is geen beweging in te krijgen En als je hem zou verdraaien, dan kunnen die boutjes toch ook niet meer in hun gaten???

[...]
[...]


is een mikuni carberateur dus ik neem aan dat het 86 mikuni is


Ronde sproeier met gleuf of 6-kant sproeier ?
Eerste is dell'orto/keihin, andere mikuni.

Maar die bouten horen in de sleufgaten in de grondplaat te zitten, ben nog nooit een ontsteking tegengekomen waar er geen sleufgaten in zaten, al zijn die er wel (de bouten zijn origineel dopje 10 en vrij lang).
 
Stoere brommers
Ed Honda CB50J 10-12-2004 17:25 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

edwin tuning


STFU

Pure 95 ontbrand iets sneller, is minder voor nodig. Scheelt bijna niks maarja, bij mij werkte het wel

En nee, je moet niet op 95puur blijven rijden, carbje vol ken wel, meer niet, daarna weer gewoon mix rijden, puur 95 is namelijk niet echt goed...
Maar om ff te starten ofzo maakt het weinig uit, geef alleen geen gas maar laat hem ff een minuutje draaien ofzo en daarna rustig weg rijden..

 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Apriliars105 10-12-2004 17:27 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Ronde sproeier met gleuf of 6-kant sproeier ?
Eerste is dell'orto/keihin, andere mikuni.

Maar die bouten horen in de sleufgaten in de grondplaat te zitten, ben nog nooit een ontsteking tegengekomen waar er geen sleufgaten in zaten, al zijn die er wel (de bouten zijn origineel dopje 10 en vrij lang).

Dan is het dell ortho

Maar het is dopje 10 en de bouten zijn nogal lang (7 centimeter ofzo)
 
As finishing touch, God created the Dutch
Blukaap2 10-12-2004 17:50 Print reply

Posts: 9972
dan zou je de goede bouten moeten hebben.
Keertje tikken op de grondplaat (draai ze er anders allemaal helemaal uit voor zover je dat nog niet gedaan had).
 
Stoere brommers
Apriliars105 10-12-2004 19:13 Print reply

Posts: 6111
ik kan hem nu beetje verdraaien, ik heb hem helemaal rechts gedaan. Maar er is nog geen verschil

Ik heb zoiets nog nooit gehad, maar ik denk dat het toch aan de compressie ofzo ligt, want dat is niet echt 100%
 
As finishing touch, God created the Dutch
Ed Honda CB50J 10-12-2004 21:40 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

ik kan hem nu beetje verdraaien, ik heb hem helemaal rechts gedaan. Maar er is nog geen verschil

Ik heb zoiets nog nooit gehad, maar ik denk dat het toch aan de compressie ofzo ligt, want dat is niet echt 100%


Check dan ff je zuigerveren, van je zuiger halen en dan in de cilinder zetten, blablabla dat weet jij wel...
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Apriliars105 11-12-2004 1:04 Print reply

Posts: 6111
mmmja, maar het rare is dat de uziger+veren enzo nieuw is

Maar zuigerveren kan wel kloppen, aangezien mijn compagnon nogal lomp is en die de onderste veer een beetje uitgerekt heeft
 
As finishing touch, God created the Dutch

Dit topic is 1034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved