Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSr doet het!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1133 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2456 - NSr doet het!!!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1285 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Al!eN 20-12-01?17:45 Print topicpost
Posts: 94
Duzz ik ff een rondje rijden ja. Vliegt 3 keer die keting er af!!!? En toen ik hem in elkaar had gezet stond hij aardig strak. Dus ik weer naar huis en weer spanen en super vast draaien ja. Maar nu na een rond je staat hij alweer slap!! maar wat doe ik hier nu aan?? En is het trouwens normaal dat een NSR met het door treken in zijn 1 op het achterwiel komt??
 

SpeedYveS 20-12-01?18:14 Print reply
Posts: 1644
klinkt alsof je mans ben ...

nieuwe ketting zal wel een optie zijn denk je niet
 
Al!eN 20-12-01?18:16 Print reply
Posts: 94
ehh keting is nieuw hoor en de tan wielen enzo ook maar ik weet al wat het is. Mijn nieuwe gehard stalen achteras is zo krom als een banaan :(
 
Al!eN 20-12-01?18:18 Print reply
Posts: 94
hij gaat trouwens ook wel aardig hard want is de 4 van de 5 reed ik al 110.
 
barry 20-12-01?18:35 Print reply

Posts: 7387
wat is je setup dan? en dat slap staan, als je ketting nieuw is moet je je ketting steeds opneiuw opspannen omdat je ketting in het begin uitrekt!
 
He?
verwijderd 20-12-01?19:40 Print reply
Posts: 4082
ja, achteras gaat bijna altijd krom. ik weet niet of die van m'n nsr al krom is, ik heb laatst m'n broertje een tijdje achterop gehad, dus zal wel zo krom als een hoepel weze :p

bij mijn nsr is het iig wel normaal dat ie op het achterwiel trekt bij normaal optrekken (dus niet eerst gas los!)

dan zweeft het voorwiel een heel eind, van de 9000 toeren tot de 13000 toeren

[This message is edited by symen kalsbeek on 20-12-01 19:47]
 
Woeter 20-12-01?22:15 Print reply

Posts: 2832
Quote:
En is het trouwens normaal dat een NSR met het door treken in zijn 1 op het achterwiel komt??


Tuurlijk is dat normaal!! als je een originele NSR in de winkel koopt gaat ie ook meteen de 1e 2e en 3e versnelling omhoog, geen probleem.
Net zo'n grappenmaker als symen, een of andere loze vraag verzinnen terwijl je alleen iets wil vertellen. Dat vind ik zo raar he
 
SpeedYveS 20-12-01?22:44 Print reply
Posts: 1644
vertel dan us wat je set up is jonge!
 
Pertijn 20-12-01?23:09 Print reply
Posts: 846
Achteras krom?
Maak je een beetje teveel stoppies ofzo?
How the hell krijg je dat voor mekaar? het is een honda hoor..
Weetje hoe dik die dingen zijn..
Zitten erg geen rotte lagers op?
Dan kan ik het me wel voorstellen..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Sneks 20-12-01?23:24 Print reply
Posts: 2499
Voorwiel uitzichzelf omhoog, dat gebeurt bij mij niet. En, van stoppie's gaat je achteras ook niet krom (doe er de hele tijd ) .
Ik moet m'n malossi ook laten tunen. Maar eerst m'n brommer netjes overspuiten .
Ik heb nou nog steeds een top van 110. Nog steeds door een rotte cdi.
Ik heb trouwens wel dat m'n ketting (sinds ik die malossi heb) als een gek uitrekt. Maar m'n achteras gaat gelukkig niet krom
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Siepie Wokkel 21-12-01?00:01 Print reply
Posts: 3888
mijn achteras, van me mtx is ook beetje krom :n maarja boeie die ketting is ook veeeeeeeet vaak geknapt enzo, die ketting is al vet vaak gemaakt. en met mijn mt is de ketting er minder vaak afgevlogen, nog maar 2x en die rekt ook nie uit met me mb kon ik hem ook om de paar min opspannen. maar ligt er ook aan of je tandwielen wel recht tegenoverelkaar staan volgens mij
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Rene 21-12-01?00:21 Print reply
Posts: 2573
mooi, dan kan je mij nou ook weleens de rest van mn spullen opsturen

Dit bericht is ge-edit door Nick op 30-8-2004 20:30
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
B3AST 21-12-01?14:47 Print reply
Posts: 2469
hey dirkjan loopt ie al? mooi dan hoor ik je morgen vast wel als ik morgen in dat dorp van jou lekker in de braggel aan het werk mag

maareh dat van die ket, misschien heb je de verkeerde afstandsbusjes in je achteras zitten waardoor je wiel niet helemaal op de juiste plek zit, of misschien is ie gewoon niet goed gericht ofso
 
- insane in the brain -
Nick - Administrator 21-12-01?18:03 Print reply

Posts: 4967
Een nieuwe ketting moet altijd in het begin een aantal keer opgespannen worden.
Maar idd Al!en, jij als super master tuner moet toch wel weten of een nsr in ze 1 op achterwiel gaat
Als je nou gwoon zegt: hij gaat op ze achterwiel! ipv het zo 'verdekt' te zeggen

Maar symen waar slaat dat nou op: heb me broertje achterop gehad dus hij zal wel krom zijn...
ZOOO dik is Dick (haha ) nou ook weer niet hoor!!
Alsof je achteras zo snel krom gaat man! Hij gaat eerder krom doordat je er een 110 euro op hebt liggen dan doordat je broertje een keer achterop zit hoor!

Maarja het slijt natuurlijk wel veel sneller...........
 
verwijderd 21-12-01?18:07 Print reply
Posts: 4082
nick, wat dacht je dat en dat grote gewicht EN die euro die eraan zit te huffen doet? juist de krachten worden bijna verdubbeld denk ik!

ff nadenken he
 
Nick - Administrator 21-12-01?18:11 Print reply

Posts: 4967
Jongen ALS je opvoert weet je toch al dat je krachten 20x zo groot worden (vooral met een 110cc), dus dan moet je zowiezo niet klagen over een 'kromme'achteras.

En denk je nou echt dat de krachten verdubbelen als je broertje achterop zit? Misschien als je een olifant achterop zet maar komop hey je broertje weegt niks.

Doe trouwens ff normaal met: 'ff nadenken he', want zo discussieer je misschien in groep 5.
Ik ga toch ook niet roepen: afgebokt!! oooo uitgelult!!!

Maar ik kan je dus gerust stellen: de krachten (OP JE ACHTERAS!!) verdubbelen NIET als er ff 45 kg (of wat Dick dan ook weegt) op zit hoor.
En nogmaals (wat ik dus al zei in me vorige reply maar jij blijkbaar niet hebt begrepen): de gevolgen van die 110 euro aan je achteras zijn v???le malen groter dan de gevolgen van je broertje die achterop zit.

EDIT:
Uit bovenstaande (laatste alinea) volgt dus dat je broertje achterop te verwaarlosen is ten opzichte van wat je cilinder aanricht.

[This message is edited by Nick on 21-12-01 18:19]
 

Dit topic is 1285 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved