Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Vraagje over binnenrotor ontsteking

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 652 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2455 - Vraagje over binnenrotor ontsteking
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 22-12-01?22:47 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: MT5 Racer?

Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl
Betere gasreactie, je brom word sterker.
Betere cdi nauwkeriger dan standaard ontsteking.
Voor elke model HPI is nu een lichtspoel te koop voor 100,-


En zo'n betere CDI, welke is dat en waar koop je die(<--en voor hoeveel)?

geld over ofzo? cdi's zijn pokkeduur... helemaal de wat betere... ik zag laatst een instelbare waarvan je de curve kan instellen... 800,- ofzo


$tranger: is niet compleet weg hoor, is bijna altijd nog wel direct weer terug te halen...
 
Pertijn 23-12-01?21:52 Print reply
Posts: 846
Voor dat geld heb je geloof ik wel een complete ontsteking hoor..
www.scooterparts.nl heeft een bergje verschillende ontstekingen in de verkoop (Malossi/CGC/HPI)..

Ik wil er ook een *zucht*
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Sneks 23-12-01?22:40 Print reply
Posts: 2499
wie niet
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
MBBBBBB 24-12-01?12:15 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: Nick?

Nou hij komt sneller op toeren. Maar zodra je het gas los laat is ie dus ook weer meteen die toeren kwijt met een lichter vliegwiel.
Er zijn wel mensen die gaten in hun vliegwiel boren. Dat dus als massavermindering.
Maar als je hem veel in de stad gebruikt enzo (dus niet als race brommer) zou ik het niet doen hoor, want zoals al gezegt is: met wind tegen of heuvel op ben je veel energie kwijt en heb je minder prestatie.
Daarom is het bij crossers dus helemaal niet aan te raden! Eigenlijk alleen als je op circuits rijdt enzo.


Quote:
Originally posted by: $tranger
Oftewel, je shift-delete je koppel, hij heeft wel vermogen, maar kan het niet vasthouden. Trekt ie het net niet, dan sta je meteen stil.

Sim-pel.



Is dat zo erg?
Volgens mij valt dat wel mee hoor!
Misschien moet je met hogere toeren wegrijden, maar ik denk niet dat je dan stilstaat hoor!

En je vliegwiel doorboren lijkt me niet z'on strak plan, want als je ook door de magneet gaat, dan hef je natuurlijk een deel van dat magnetische veld op, en dat zal niet best wezen he!
Misschien gewoon wat weghalen aan de buitenkant, maar dat zal ook een werk wezen om het goed in balans te krijgen.

 
Siepie Wokkel 24-12-01?13:19 Print reply
Posts: 3888
wij hadden bij de puch het vliegwiel ook afgedraait, had een vriend voor me gedaan op ze werk, je had betere gasreactoie en je trok ietsje harder op
 
-=[Feel the power of Derbi]=-

Dit topic is 2067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved