Quote: Originally posted by: Nick?
Nou hij komt sneller op toeren. Maar zodra je het gas los laat is ie dus ook weer meteen die toeren kwijt met een lichter vliegwiel.
Er zijn wel mensen die gaten in hun vliegwiel boren. Dat dus als massavermindering.
Maar als je hem veel in de stad gebruikt enzo (dus niet als race brommer) zou ik het niet doen hoor, want zoals al gezegt is: met wind tegen of heuvel op ben je veel energie kwijt en heb je minder prestatie.
Daarom is het bij crossers dus helemaal niet aan te raden! Eigenlijk alleen als je op circuits rijdt enzo.
Quote: Originally posted by: $tranger
Oftewel, je shift-delete je koppel, hij heeft wel vermogen, maar kan het niet vasthouden. Trekt ie het net niet, dan sta je meteen stil.
Sim-pel.
Is dat zo erg?
Volgens mij valt dat wel mee hoor!
Misschien moet je met hogere toeren wegrijden, maar ik denk niet dat je dan stilstaat hoor!
En je vliegwiel doorboren lijkt me niet z'on strak plan, want als je ook door de magneet gaat, dan hef je natuurlijk een deel van dat magnetische veld op, en dat zal niet best wezen he!
Misschien gewoon wat weghalen aan de buitenkant, maar dat zal ook een werk wezen om het goed in balans te krijgen.
|