Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - yamaha dt opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1121 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24542 - yamaha dt opvoeren
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 1901 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamaha dt 8-12-2004 18:04 Print topicpost
Posts: 2
jo lui hoe krijg ik me standaard dt sneller zonder er andere cilinder opte doen

 

brommercrazy 8-12-2004 18:07 Print reply

Posts: 2594
niet, dt's moet je niet opvoeren
 
Mr.Michiel 8-12-2004 18:08 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha dt

jo lui hoe krijg ik me standaard dt sneller zonder er andere cilinder opte doen



grotere carb
 
juustem
Joostvdw 8-12-2004 18:08 Print reply

Posts: 4789
grotere carb, andere uitlaat, cilinder tunen, kop vlakken scheelt iets

gebruik de search es, dit soort dingen komen vaaaak voor...
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Ed Honda CB50J 8-12-2004 18:11 Print reply

Posts: 4190
Gooi er een Homoet achter en minimaal een 16mm, maar die heb je wss al...

En tune de uitlaat poort iets. de 90 moet je dan zeker wel halen..

Met kop-afvlakken moet je niet doen, krijg je toch alleen maar gekut mee, en voor die 00,1pk meer
Tis nog een klote werk om te doen ook...
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Bullet 8-12-2004 18:12 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Gooi er een Homoet achter en minimaal een 16mm, maar die heb je wss al...

En tune de uitlaat poort iets. de 90 moet je dan zeker wel halen..

Met kop-afvlakken moet je niet doen, krijg je toch alleen maar gekut mee, en voor die 00,1pk meer
Tis nog een klote werk om te doen ook...


kan jij tunen ed?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Jarco 8-12-2004 18:13 Print reply

Posts: 4520
vijlen kan altijd
 
Ed Honda CB50J 8-12-2004 18:13 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


kan jij tunen ed?


nee
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Leen 8-12-2004 18:14 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


kan jij tunen ed?


hij kan fantasietunen
 
puch_master 8-12-2004 18:16 Print reply

Posts: 3429
wanna be lude
 
Toyota AE86 Levin coupé
Kees de Jong 8-12-2004 18:22 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Gooi er een Homoet achter en minimaal een 16mm, maar die heb je wss al...

En tune de uitlaat poort iets. de 90 moet je dan zeker wel halen..

Met kop-afvlakken moet je niet doen, krijg je toch alleen maar gekut mee, en voor die 00,1pk meer
Tis nog een klote werk om te doen ook...


90 met de standaard cil? kan dat?
 
7 seconden, of 21 gram
Leen 8-12-2004 18:27 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


hij kan fantasietunen

 
jorny 8-12-2004 18:27 Print reply

Posts: 174
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s

[...]


90 met de standaard cil? kan dat?


is mogelijk heb ik zelf gezien, maar het klonk ni zo gezond.

ohh ja een electrische ontsteking helpt ook wel. die kut contactpunte. binnerotor is ook handig

 
kut.............................................................vastloper.
Kees de Jong 8-12-2004 18:30 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorny

[...]


is mogelijk heb ik zelf gezien, maar het klonk ni zo gezond.

ohh ja een electrische ontsteking helpt ook wel. die kut contactpunte. binnerotor is ook handig



ohwkeej als jij het zegt...
kga het maar niet proberen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]







Dit bericht is ge-edit door k33s op 8-12-2004 18:31
 
7 seconden, of 21 gram
Ed Honda CB50J 8-12-2004 18:31 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s

[...]


90 met de standaard cil? kan dat?


ja, uitlaat-poort iets groter beunen, en iets zwaardere vertanding..

Mijn Setup was toen

50cc eurokut ( aangepast )
16mm TeiKei
Luhao pijp, zeldzame ofzo, iig heb ik nog nooit op een andere DT zien zitten.. Leek erg op de Gianellie ofzo ( ik haat die/dat naam/merk )
maar NIET de standaard pijp, als ik de standaard pijp er weer onder deed reed hij 65 PRECIES..
Dus voor jouw ligt het aan je pijp, weet ik zeker, standaard pijp is lage toeren..

Nou ja, ik reed iig 88 met wind stil en beetje liggen, niet helemaal plat...
Zorg ook dat je ontsteking perfect staat, scheelt alles...
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
jorny 8-12-2004 18:33 Print reply

Posts: 174
hmm saai hoor, haha, uhhhhh heb je al een zuiger met gate, zo niet moet je die kope zijn ook ni zo duur en gaat ie 75-80 ongeveer.en trekt veel bter
 
kut.............................................................vastloper.

Dit topic is 1901 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved