Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat is de snelste cilinder (snelste niet duurste)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 452 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24528 - wat is de snelste cilinder (snelste...
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14333 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 8-12-2004 18:59 Print reply

Posts: 13825
1 gat boren, en zelfs dat is niet noodzakelijk om m erin te krijgen.
 
-Niellesie- 8-12-2004 18:59 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

1 gat boren, en zelfs dat is niet noodzakelijk om m erin te krijgen.


ik was lkkr eerder
 
allalallalallalalallalala
mt power 8-12-2004 19:02 Print reply
Posts: 592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

[...]


alleen bovenste ophangpunt nieuw gaatje boren




bedoel je hiermee waar de cilinderkop(pet) aan het frame vastzit? neem aan van wel, maar effe checke..
 
-Niellesie- 8-12-2004 19:03 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt power

[...]




bedoel je hiermee waar de cilinderkop(pet) aan het frame vastzit? neem aan van wel, maar effe checke..


jups
 
allalallalallalalallalala
mt power 8-12-2004 19:05 Print reply
Posts: 592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

[...]

jups



dank u
 
mr200r 8-12-2004 19:51 Print reply
Posts: 5122
Ik heb nog nooit een mt 120 zien lopen ook niet met duits blok.
Zou er trouwens ook niet opstapen als het boven de 100 komt.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 8-12-2004 19:53
 
mr200r
kpotappel86 8-12-2004 20:11 Print reply

Posts: 2679
maat van me had een 70cc malossie(oud typedenk ik) homoet special korte 6 bak en 20 mm en powerfiltertje, die ging 100/110 met best zware vertanding

ori onsteking wel..

dit was een eind het hardste wat je kan halen ongetuned denk ik
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Joscross 8-12-2004 20:12 Print reply

Posts: 12501
100 of 110 is een nogal erg groot verschil..
 
kpotappel86 8-12-2004 20:18 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

100 of 110 is een nogal erg groot verschil..
lag aan de wind...(5 of 6)
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
-Niellesie- 8-12-2004 21:04 Print reply

Posts: 6454
als je egt 120 wilt neem dan een malossi 110 getuned met een 28 vlakschuifje en opmaat uitlaatje dan kan je het wel redden
 
allalallalallalalallalala
Blukaap2 8-12-2004 21:10 Print reply

Posts: 9955
Gooi er meteen een autoblok onder.
 
Stoere brommers
Blorn 8-12-2004 21:12 Print reply

Posts: 13825
Die cilinders zijn niet snel Harrie, zitten niet eens fatsoenlijke poorten in man
 
Blukaap2 8-12-2004 21:13 Print reply

Posts: 9955
Owjah, sorry...
Dan maar een CBR125 blok.
Of nog beter, een CB50 blok.
 
Stoere brommers
-Niellesie- 8-12-2004 21:16 Print reply

Posts: 6454
ss is beter

klinkt iig beter
 
allalallalallalalallalala
[RRT] Lost-P 8-12-2004 21:40 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mattiasss

ik rij 85 - 90 met m'n honda mt
50cc snel >>> flink uitgeboord(diamter 44,5)



Lekkere wand houd je nog over dan he
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 14333 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved