Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Malossi MHR of Replica ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24523 - Malossi MHR of Replica ?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Killerbean 7-12-2004 22:11 Print topicpost

Posts: 3243
Ik ga een andere cilinder op me zulu zetten (derbi blok)

ik heb de keuze tussen:

80cc malossi MHR (nieuw 200 euro)
80cc malossi replica (nieuw 190 euro)

ik kan een malossi MHR kopen van internet voor 150 euro, die had iemand gekocht maar ze brommer is gejat....

maar ik twijfel dus tussen de MHR en de replica.

het enige verschil tussen de 2 is dat de MHR 1 zuigerveer heeft en de replica 2

de MHR:

- trekt iets minder hard dan de replica
- men zegt dat hij meer toeren maakt als de replica
- slijt denk ik hader dan de replica

de Replica

- men zegt dat hij sneller trekt als de MHR
- maakt iets minder toeren als de MHR
- slijt denk ik minder hard dan de MHR.


ik vind het lastig, welke moet ik kiezen??


 
RX loos

mangoo 7-12-2004 22:16 Print reply

Posts: 743
nouw, je hebt het mis dat die mhr zachter trekt dan de replica want die replica heeft gewoon wat meer koppel maar als de mhr in de powerband komt heb je meer power zullen we maar zeggen Ik zou gewoon die mhr kopen en dan kijken hoe dat rijdt en als je nieuwsgierig bent gewoon de zuiger van de mhr replica kopen en kijken hoe dat rijdt en dan je keuze maken
 
barry 7-12-2004 22:20 Print reply

Posts: 7387
beide cilinders zullen knettertje hard gaan. dus zoveel verschil zal het niet geven
 
He?
Blorn 7-12-2004 22:32 Print reply

Posts: 13825
USE THE MOTHERFUCKING SEARCH.
 
Killerbean 7-12-2004 22:32 Print reply

Posts: 3243
maar er zit wel verschil in de cilinders qua prestaties.

ik wil graag weten hoeveel kms ik kan rijden met de replica en met de MHR zonder dat ik de veren hoef te vervangen


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

USE THE MOTHERFUCKING SEARCH.


lukt me niet, help je even ?


Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 7-12-2004 22:47
 
RX loos
Neonlampje 7-12-2004 23:31 Print reply

Posts: 14825
Ik zou denk ik voor de mhr gaan.. vanwege de enkele zuigerveer
 
Killerbean 7-12-2004 23:38 Print reply

Posts: 3243
op derbi club komt dit er eigenlijk uit:

MHR ietsje meer toeren ietsje sneller dus
Replica meer koppel en gaat langer mee

(heb daar ff in de poll gevraagd hoeveel km het scheeld voordat je je zuigerveren moet vervangen)
 
RX loos
Bart-DRD 7-12-2004 23:45 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

op derbi club komt dit er eigenlijk uit:

MHR ietsje meer toeren ietsje sneller dus
Replica meer koppel en gaat langer mee

(heb daar ff in de poll gevraagd hoeveel km het scheeld voordat je je zuigerveren moet vervangen)


juist, dus maak zelf je keuze hoef jet ervoor niet een heel topic over te maken
 
stom stuk ei uit blik...
Bullet 7-12-2004 23:51 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-DRD

[...]


juist, dus maak zelf je keuze hoef jet ervoor niet een heel topic over te maken


hij zit gewoon te twijfelen, en wil zo veel mogelijk advies

(alhoewel ik de meeste argumenten die op derbi club worden beschreven bullshit vind, zoals dat de mhr meer toeren draait :S)
 
**My BungHole Will Speak Now**
Bart-DRD 8-12-2004 0:06 Print reply

Posts: 1838
ja joh, die 2 cilinders zijn allebij gewoon gelijk, enige wat bij die 2 anders is is dat de zuiger van die mhr duurder is (beter?) en enkele zuigerveer

dat enkelezuigerveer valt bij meeste mense gelijk aan meer teoren :S

kvin ze overigens allebij mooi lopen maar niet wat ik er van verwachtte maarja
 
stom stuk ei uit blik...
Neonlampje 8-12-2004 0:10 Print reply

Posts: 14825
nouwja.. een zuigerveer minder scheelt weer weerstand he

En bovendien heb ik liever een zuiger van n paar tientjes duurder erin zitten dan eentje die uitmekaar valt als je er een keer tegenaan tikt
 
Bullet 8-12-2004 0:16 Print reply

Posts: 12150
vermogen winst is echt minimaal lude
 
**My BungHole Will Speak Now**
Neonlampje 8-12-2004 0:17 Print reply

Posts: 14825
Ja dat weet ik ook wel, maar waarom zou je een 2e zuigerveer nemen als je aan 1tje genoeg hebt?
fuck vermogen in lage toeren
 
Killerbean 8-12-2004 0:37 Print reply

Posts: 3243
ook fuck onderhoud lude?

ik heb hier een topic voor geopend ook om wat bullet zegt dat zoveel mensen gewoon onzin lullen en ik niet weet wat ik moet geloven !

misschien maakt het 5 km in verschil met die zuigers ?

ik wil dus nogsteeds weten hoeveel km de zuigerveren meegaan
 
RX loos
danny3000 8-12-2004 0:41 Print reply
Posts: 248
ligt er maar net aan of je echt het maximale eruit haalt, maar ik denk een km of 50-100
 
Neonlampje 8-12-2004 0:45 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

ook fuck onderhoud lude?

ik heb hier een topic voor geopend ook om wat bullet zegt dat zoveel mensen gewoon onzin lullen en ik niet weet wat ik moet geloven !

misschien maakt het 5 km in verschil met die zuigers ?

ik wil dus nogsteeds weten hoeveel km de zuigerveren meegaan
Daarom kun je beter een goede zuiger nemen met zuigerveer(en)...
Een goede zuiger betaal je veel geld voor hoor! zit je zo rond een euro of 80 te praten.
Maar ik zou het model kiezen met de beste kwaliteit qua levensduur, als het voor weggebruik is
 

Dit topic is 2870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved