Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - benzineverbruik

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1131 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2450 - benzineverbruik
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3295 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Steve_ZHC 22-12-01?22:10 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: MT Freak?

Quote:
Originally posted by: MT5 Racer?
zou een powerbox veel uitmaken bij zo'n set-up?
ik hoop van wel, hoe meer power, hoe meer plezier!!


Nee, je krijgt iets meer kracht onderin en je hernemingen zjn wat feller dacht ik...

Is de moeite echt niet waard. Beter neem je zoiets op een Zeer extreme setup. Je hebt op deze setup echt geen rendement...


Maar als ik nou de set-up neem zoals ik wilde (zie hierboven), heb je dan wel genoeg rendement aan zo'n box, of bedoel je met extreem 80cc+?

Edit= hierboven lees je als bovenaan pagina 2

[This message is edited by MT5 Racer on 22-12-01 22:13]
 
barry 22-12-01?23:33 Print reply

Posts: 7387
met een 50cc merk je het weinig een powerbox

met een 70cc merk je het wel duidelijk onderin de toeren en loopt allemaal wat geleiderlijker en trekt beter door in het begin van de versnelling


edit: ik wil nog ff kwijt dat ik waarschijnlijk mij cilinder laat tunen door Is-Tuning, lijkt me vet, ik verzeker mijn pakketje waar de cilinder in zit natuurlijk wel dan, weet ik zeker dat ik schadevergoeding krijg dan als er wat gebeurt

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 22-12-01 23:37]
 
He?
MB50TUNED 24-12-01?10:56 Print reply
Posts: 1054
je merkt het wel een beetje met een 50 cc setup. Maar ik vind het zijn geld niet waard. Je kan beter je cilinder laten tunen. Dat scheelt veel. Powerbox is meer iets voor als je een getunede 50 hebt met piekerig vermogen bovenin. Dan merk je het wel een beetje, maar zelfs dan is het de vraag of hij zijn geld waard is. Maar met een ongetunede pw zou ik mijn geld toch anders besteden. ---> cilinder tunen, die winst is echt groot.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Steve_ZHC 25-12-01?00:05 Print reply

Posts: 2716
hmmmmm, je kon toch ook ZELF een powerbox maken m.b.v. bijv. een leeg blikje Red Bull?
Mischien wel een leuke FAQ ofsow...
 
Pertijn 25-12-01?00:41 Print reply
Posts: 846
Een powerbox is bedoelt voor als je bijna aan het eind van je tune latein bent.
Je kan het niet zomaar maken.
Het heeft (theoretisch) op elke setup zin.
Moet hij wel goed staan..
Wat hij gaat doen op de testbank hoop ik jullie nog te kunnen melden.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Steve_ZHC 27-12-01?18:01 Print reply

Posts: 2716
Hoe moet je zo'n ding eigenlijk afstellen, dmv hem op een bepaalde manier op te hangen ofsow?
 
Sneks 27-12-01?18:29 Print reply
Posts: 2499
door de grote van het ding
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
MB50TUNED 28-12-01?23:27 Print reply
Posts: 1054
en de lengte van de slang
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Neonlampje 28-12-01?23:32 Print reply

Posts: 14825
hehe is dit een homo=forum geworden of hoe zit dat?
 
Steve_ZHC 29-12-01?11:17 Print reply

Posts: 2716
zo zo, wat heb jij voor rare gedachtes manneke?
Trouwens, was Eurokit niet hetzelfde als een imitatie cilinder maar dan beter afgewerkt?
Als het goed is krijg je bij een 70 imi. een normale zuiger, en bij de duurdere cilinders zit een met spoelpoorten toch?
Maakt het wat uit als je zo'n snelle zuiger in een imitatie 70 zet?
 

Dit topic is 3295 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved