Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #24499 - mt, mtx o.t of sh
|
Pagina 4 van 7
|
Dit topic is 4623 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pistonpen Paultje |
7-12-2004 17:58 |
Posts: 8678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
hehe ik vraag me af hoe het met die MTtjes en MBtjes vergaan is die in duitsland werden verkocht met 80cc
Duhh, die dingen hadden geen vermogen, allee nkoppel.
Vervolgens werden ze voor alles gekeurt, dus d'r zal nooit veel aan gesleuteld zijn. Dan blijven ze wel heel.
|
|
|
|
Aprilia-AF1 |
7-12-2004 18:01 |
Posts: 1397 |
Vind een MT wel aardig rijden, beter dan MTX-OT, en dat frameverhaal is dikke onzin. Heb er een half jaar ofzo alleen maar mee door de bossen geragd, heuveltjes genomen, stoeprandjes, schansjes etc.
http://www.scooter-f...=foto&id=12634_0
Mijn Ex-mt'tje
Dit bericht is ge-edit door Aprilia-AF1 op 7-12-2004 18:02
|
|
Marcel. |
|
christianos |
7-12-2004 18:07 |
Posts: 20445 |
het probleem met ot's vind ik dat er moeilijk aan te komen is in de buurt van a'dam en ik zelf geen vervoer kan regelen is dat een probleem.Ze gaan ook snel 'over de kop' kwa prijs omdat ze als oldtimer kunenn worden verzekerd (sommige dan..)
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
7-12-2004 18:31 |
Posts: 8678 |
o.t.'s zijn best aan te komen, en best betaalbaar hoor...(prijzen op marktplaats zijn wel vaak wat hoog, maar toch...)
En appie af1 figuur...Als je niet te zwaar opgevoerd rijd, en geen extreme dingen doet, en niet beunzig sleuteld, kan zelfs een mt heel wat hebben. Maar vaak zijn ze compleet gaar gereden
|
|
|
|
Blorn |
7-12-2004 18:32 |
|
Marthin |
7-12-2004 18:35 |
Posts: 6164 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
[...]
En MT's zijn nou eenmaal gammel.
precies mt frame is hoe je het ook bekijkt gammel.
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
7-12-2004 18:37 |
Posts: 8678 |
mwoa, frame valt zelfs nog enigszins mee(relatief dan he:P), vork is het ergste:P, en achterbrug is meestal ramgaar.
Edit: link ff plakken in de balk, dan doet ie het wel
Dit bericht is ge-edit door Pistonpen Paultje op 7-12-2004 18:37
|
|
|
|
Piraat |
7-12-2004 18:56 |
Posts: 530 |
nee paul , gaar = gaar PUNT
|
|
fuck vdh |
|
christianos |
7-12-2004 19:11 |
Posts: 20445 |
al je er geen extreme dingen mee doet zijn ze niet gaar, ze vragen alleen soms wat onderhoud.
Maar als je ze goed onderhoud zijn ze best betrouwbaar.. Quote: Oorspronkelijk gepost door: Piraat
nee paul , gaar = gaar PUNT
|
|
|
|
Blorn |
7-12-2004 19:13 |
Posts: 13825 |
Betrouwbaar zegt er helemaal niks over of dattie gammel is ofniet hoor.
|
|
|
|
christianos |
7-12-2004 19:15 |
Posts: 20445 |
naja valt wel mee, als ie gammel is vind ik hem niet betrouwbaar, vriend van me rijd op een zeer gammele mt rond en daar zou ik nogt niet eens een pakje peuken bij het tankstaion durven halen. Betrouwbaar staat voor mij gelijk als ie niet gammel is.., ik wil graag weten als ik opstap of ik aankom.. Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
Betrouwbaar zegt er helemaal niks over of dattie gammel is ofniet hoor.
Dit bericht is ge-edit door christianos op 7-12-2004 19:31
|
|
|
|
Leen |
7-12-2004 19:16 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
naja valt wel mee, als ie gammel is vind ik hem niet betrouwbaar, vriend van me rijd op een zeer gammele mt rond en daar zou ik nogt niet eens een pakje peuken bij het tankstaion durven halen. Betrouwbaar staat voor mij gelijk aan gammel, ik wil graag weten als ik opstap of ik aankom..[...]
betrouwbaar staat bij jou gelijk aan gammel?
dus als je brommer gammel is, istie volgens jou betrouwbaar?
Dit bericht is ge-edit door Leen op 7-12-2004 19:16
|
|
|
|
christianos |
7-12-2004 19:31 |
Posts: 20445 |
eeehh andersom
blond.... :-$
Dit bericht is ge-edit door christianos op 7-12-2004 19:32
|
|
|
|
John Huijben |
7-12-2004 20:07 |
Posts: 2433 |
voorvork bij mt vind ik zo slecht nog niet hoor.
als je springt is je frame eerder krom dan je voorvork hoor.
maar het zijn idd vaak gare mt tjes die alleen achter opgehangen zijn en met gare veren die doorklappen / monoshock.
maja. bospaadjes, kleine heuveltjes, verkeersdrempels, stoepranden enz kunnen ze wel hebben.
maar als je gaat springen ( en niet niet zon huppeltje maar 1m hoog ofzo ) en dan op een vlakke ondergrond landen, dat is slecht ervoor.
khebt zelf ook gehad. khad een erg goed blok en khad weleens gehoort dat je cilinder kan vastlopen als je sprong met de bovenste blokbout erin, dus ik die eruit gehaalt. zat monoshock in met erg schuine veer.
crossen enz kon hij allemaal wel hebben maar toen ik een dagje echt ging springen was het vrij snel gedaan.
maja BOEIEND, voor 10 euro een ander frame gekocht en doorgereden.
na een tijdje rij je alles toch wel gaar als je springt, wiellagers, achterbruglagers, ketting, veren, voorvork, frame. tkan er allemaal niet tegen.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
mr200r |
7-12-2004 20:51 |
Posts: 5122 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
hehe ik vraag me af hoe het met die MTtjes en MBtjes vergaan is die in duitsland werden verkocht met 80cc
Daar ging het prima mee totdat de nederlanders eraan begonnen te klooien,nu is het allemaal sloop,in duitsland werden ze om de 2 jaar gekeurd.
|
|
mr200r |
|
Dit topic is 4623 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 7
|
|