Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt, mtx o.t of sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 823 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24499 - mt, mtx o.t of sh
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

WoLdRiNG 7-12-2004 0:10 Print reply
Posts: 251
Ik heb nooit geen probs. Jah aleen met onsteking, ik vind dat er zon zielig vonkje af komt. Maar ik heb nu HPI en das een hele verbetering.
 
acer 7-12-2004 8:07 Print reply

Posts: 871
ik vind een SH mooier en rijd fijner
ik heb zelf een SH, ik heb tpch het gevoel dat dat allemaal net iets steviger is dan een mtje
ik heb een paar keer op een MT gereden, maar ik vind toch dat een SH beter rijd
maarrrrrrr voor mtjes is veeeeel meer spul te verkrijgen qua opvoeren
 
Willy Billy
Piraat 7-12-2004 8:18 Print reply

Posts: 530
MT rijd gaar en gammel en je trekt te snel wheelies met een leuk setupje , ik voel me ook echt niet veilig op een MT , een SH neemt dat gevoel helemaal weg , voelt zwaarder steviger en veiliger aan. MT is meer de buget versie van de MTX.

SH dus

Dit bericht is ge-edit door Piraat op 7-12-2004 8:19
 
fuck vdh
Ariej 7-12-2004 8:40 Print reply

Posts: 3685
koop een -sh


nieuwste
lekker stevig
makkelijk om te bouwen naar LC

zelf even een mooi, origineel uiterlijk maken

 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
User 927 7-12-2004 9:23 Print reply

Posts: 6405
MTX-OT omdat ut goed rijd, en met een beetje aanpassing een goed uiterijk heeft....

Of SH, voor de echte crosser look, en is watergekoeld te maken (makkelijker dan OT en MT iig )
 
Blukaap2 7-12-2004 10:41 Print reply

Posts: 9955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

maar het afstel van die SH's was dus puur toevallig?, heb namelijk met mt's nooit afstel problemen...

Dit bericht is ge-edit door christianos op 7-12-2004 0:04


Dat lag puur aan het gepruts van die mensen .

Maar ik zou een SH nemen, blok is imho stukken beter dan dat van een MT/MTX-ot, dingen zijn een stuk sterker/stabieler dan MT's en ik vind ze persoonlijk veel mooier dan zo'n kamelen OT.

Enige echte nadeel is dat het frame vooraan wel eens door wil rotten (net boven de uitlaatflens).
 
Stoere brommers
onraad 7-12-2004 11:11 Print reply
Posts: 593
Ik kies voor MT. Zolang je der geen zware crosstoeren wil mee uithalen en een beetje gewoon doet, is het frame stevig genoeg en heb je er nooit problemen mee. En zonder moeite kun je ze snel laten optrekken en redelijk snel laten gaan ( mede dankzij het frame dat toch wat minder weegt ). Er zijn ook massa's onderdelen voor en het is enorm wendbaar en gemakkelijk in de hand te houden. De MTX'en waar ik mee reed gingen altijd veel stugger en reden niet zo soepel als de MT.
 
mcdronkz 7-12-2004 12:58 Print reply

Posts: 32777
wat veel mensen vergeten, de verzekering van een SH kost ong. 200 euro ofzo

nou is dat niet zo'n probleem als je 'm als enige brommer hebt, maar als je een brommertje erbij wil wordt het vrij prijzig

sommige MT's/OT's kan je als oldtimer verzekeren, dit kost ong. 40 euro ofzo per jaar

dat is ook de reden dat ik een OT heb gekocht, omdat ze wat beter op de weg liggen/mooier zijn dan MT's

niet dat ik OT zo mooi vind ofzo, std iig niet, maar het zijn verder leuke brommers, en goedkoop in onderhoud

wat mij betreft zou ik als enige brommer een SH (of een MTX-R/R2) kopen, en anders een OT

uiteraard wel 80cc
 
christianos 7-12-2004 13:22 Print reply

Posts: 20445
hahahaha, 80cc, kan, maar valt een beetje op. Maar leuk om te weten dat SH's goede brommers zijn, had namelijk altijd het idee dat het ondingen waren. Maar klopt het dat je bij een O.T het blok moet kantelen om de cilinder eraf te krijgen?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

wat veel mensen vergeten, de verzekering van een SH kost ong. 200 euro ofzo

nou is dat niet zo'n probleem als je 'm als enige brommer hebt, maar als je een brommertje erbij wil wordt het vrij prijzig

sommige MT's/OT's kan je als oldtimer verzekeren, dit kost ong. 40 euro ofzo per jaar

dat is ook de reden dat ik een OT heb gekocht, omdat ze wat beter op de weg liggen/mooier zijn dan MT's

niet dat ik OT zo mooi vind ofzo, std iig niet, maar het zijn verder leuke brommers, en goedkoop in onderhoud

wat mij betreft zou ik als enige brommer een SH (of een MTX-R/R2) kopen, en anders een OT

uiteraard wel 80cc

 
Repsolnsr [v Leeuwen] 7-12-2004 13:59 Print reply

Posts: 658
Voor MTX ot zijn er meer cilinders in omloop omdat die hetzelfde als mt/mb zijn.

Sh vind ik persoonlijk we mooier maar als je een beetje knutselt met die dingen dan is een OT praktischer.
 
Dikke penne
Pistonpen Paultje 7-12-2004 14:02 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

hahahaha, 80cc, kan, maar valt een beetje op. Maar leuk om te weten dat SH's goede brommers zijn, had namelijk altijd het idee dat het ondingen waren. Maar klopt het dat je bij een O.T het blok moet kantelen om de cilinder eraf te krijgen?[...]



Nee hoor...

Met 80cc durf ik overigens niet te zeggen, maar bij 50/70cc gaat het prima, zonder moeite.

Motorisch sleutelen vind ik bij o.t. 10x fijner dan MT ofzo
 
Leen 7-12-2004 15:54 Print reply

Posts: 26877
mtx-sh met nsr blokje

waarom: omdat mtx-ot te lelijk is om vast te pakken en mt nog harder zwabbert als me fiets
 
Saknet 7-12-2004 16:06 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

mtx-sh met nsr blokje

waarom: omdat mtx-ot te lelijk is om vast te pakken en mt nog harder zwabbert als me fiets


en als je moest kiezen tussen:


ene mtx-sh met nsr blokje en puch frame erop gelast voor de tank

en een mtx-ot volledig verbouwd naar smaak

?

ps: als je brommer (maakt niet uit watvoor) ernstig zwabbert is het aangeraden om nieuwe velgen en lagers tekopen, of je banden te laten plakken ofzo.

mijn malaguti RST zwabberde nog erger als elke MT die ik ooit heb gehad, achterbrug lagering halfdood.


Dit bericht is ge-edit door Saknet op 7-12-2004 16:09
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Leen 7-12-2004 16:09 Print reply

Posts: 26877
mtx-ot blijft gewoon lelijk met die stomme tank

gatverdamme


mtx-sh is gewoon std al mooi en kan je teminste watergekoeld maken
 
Saknet 7-12-2004 16:11 Print reply

Posts: 10355
niemand beveelt jou die tank erop te zetten
Quote:
en een mtx-ot volledig verbouwd naar smaak



leuk die waterkoeling maar als je toch maar 70 gaat tuffen ofzo dan was dat ook wel supernoodzakelijk indd



Dit bericht is ge-edit door Saknet op 7-12-2004 16:14
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 4612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved