Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste uitlaat nsr ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1217 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24493 - beste uitlaat nsr ?
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2025 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 6-12-2004 19:43 Print topicpost

Posts: 5198
ik hoor heel veel meningen hier over maar ik wil nu toch wel es weten wat nou eigelijk de beste uitlaat is heb nu een proma gp en die maakt te veel herrie dus daar moet ik van af :S
zou ik bijv. ook met een homoet ipv.max9k te trekken ineens 10 of 11 k trekken en wat moet ik veranderen om die uitlaten er onder te kunnen hangen ?
 
op naar de grote brommers

Joscross 6-12-2004 19:52 Print reply

Posts: 12501
Ik ben eigenlijk wel tevreden met die Homoet, ondanks dat ie zo lelijk als de pest is.
 
khpoppema 6-12-2004 19:55 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Ik ben eigenlijk wel tevreden met die Homoet, ondanks dat ie zo lelijk als de pest is.


homoet is mooi

maar de beste denk ik yasuni maar of die beter loopt op 50 of 70 weekniet

Dit bericht is ge-edit door khpoppema op 6-12-2004 19:56
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
tomosman 6-12-2004 20:02 Print reply
Posts: 147
Op 50 cc is proma/homoet beter vanwege bredere powerband. Op 70 cc trekt techno het hardst en loopt het hardst. Vanaf 7000 toeren beukt die goed door. Proma trekt al wel eerder maar niet zo hard en homoet is ongeveer hetzelfde verhaal.
 
-Niellesie- 6-12-2004 20:03 Print reply

Posts: 6454
metraknetter
 
allalallalallalalallalala
boertie 6-12-2004 20:08 Print reply

Posts: 565
ik heb nu metrakit op 70 malossi bevalt op zich heel goed lekker onderin toeren beginnen met trekken en trekt door tot 11k bij mij. Techno was ook wel geinig maar begon pas laat te trekken meen in combinatie met een 6-bak heel leuk. Me kameraad heeft nu proma met een athena cilinder liep altijd vast (alles nieuw en goed afgesteld) Zegt 1 of andere gast komt omdat je geen goede uitlaat hebt. Kon wel aangepast worden dus 4 centimeter tussen de bocht weg aan het eind van de bocht. en een halve centimeter tussen het expansie gedeelte weg. Die loopt nu als de brand weer en trekt door tot 12,5k loopt de teller uit. met auto erachter 117 dussuh wel netjes. Misschien iets om te proberen omdat je er toch van af wil.
 
jorny 6-12-2004 20:29 Print reply

Posts: 174
homoet, trekt lekker bij mijn ge2
 
kut.............................................................vastloper.
khpoppema 6-12-2004 20:30 Print reply

Posts: 3199
ik heb techno en homeot gehad op me nsr 70 cc malle ossie maar ik vind hopemoet mooier mooier geluid en vooral onder de 7k toeren rijdt ie als ori
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Gilera Gsm 6-12-2004 20:31 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boertie

ik heb nu metrakit op 70 malossi bevalt op zich heel goed lekker onderin toeren beginnen met trekken en trekt door tot 11k bij mij. Techno was ook wel geinig maar begon pas laat te trekken meen in combinatie met een 6-bak heel leuk. Me kameraad heeft nu proma met een athena cilinder liep altijd vast (alles nieuw en goed afgesteld) Zegt 1 of andere gast komt omdat je geen goede uitlaat hebt. Kon wel aangepast worden dus 4 centimeter tussen de bocht weg aan het eind van de bocht. en een halve centimeter tussen het expansie gedeelte weg. Die loopt nu als de brand weer en trekt door tot 12,5k loopt de teller uit. met auto erachter 117 dussuh wel netjes. Misschien iets om te proberen omdat je er toch van af wil.


Vastgelopen omdat er niet de goede uitlaat onder zat??? Hij kan niet constant vastlopen als je hem 'goed' hebt afgesteld. Aan de uitlaat kan het dan niet liggen. Verder zou ik voor de techno gaan. Loopt goed op 70/80/100 enz

 
boertie 6-12-2004 20:36 Print reply

Posts: 565
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

[...]


Vastgelopen omdat er niet de goede uitlaat onder zat??? Hij kan niet constant vastlopen als je hem 'goed' hebt afgesteld. Aan de uitlaat kan het dan niet liggen. Verder zou ik voor de techno gaan. Loopt goed op 70/80/100 enz



tja vonden wij dus ook heel vaag. hij had fast-arrow op gerificeerd blokje enzo vastloper. zuiger kapot nieuwe zuiger erin. dit tot een paar keer toe 4 zuigers ofzo, komt die bromboer erachter dat cilinder ovaal is. nieuwe parma erop gezet en afgesteld weer paar keer rijden weer zuiger vast nieuwe zuiger weer vast. toen kwaad op de vent dat hij het verkeerd deed. nieuwe athena gekregen weer afstellen paar 100 km inrijden weer vast weer nieuwe zuigers geprobeerd. toen met gekke kop naar de bromboer die was het ook zat dus iemand anders er bij gehaald. die zegt van dat de uitlaat te weinig tegendruk had zodat de zuigerveren te heet werden voor de uitlaatpoort en toen knapten. was bij elke zuiger wel het geval. nu loopt hij goed met aangepaste uitlaat dus. wel heel vaag
 
-Niellesie- 6-12-2004 20:38 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boertie

[...]


tja vonden wij dus ook heel vaag. hij had fast-arrow op gerificeerd blokje enzo vastloper. zuiger kapot nieuwe zuiger erin. dit tot een paar keer toe 4 zuigers ofzo, komt die bromboer erachter dat cilinder ovaal is. nieuwe parma erop gezet en afgesteld weer paar keer rijden weer zuiger vast nieuwe zuiger weer vast. toen kwaad op de vent dat hij het verkeerd deed. nieuwe athena gekregen weer afstellen paar 100 km inrijden weer vast weer nieuwe zuigers geprobeerd. toen met gekke kop naar de bromboer die was het ook zat dus iemand anders er bij gehaald. die zegt van dat de uitlaat te weinig tegendruk had zodat de zuigerveren te heet werden voor de uitlaatpoort en toen knapten. was bij elke zuiger wel het geval. nu loopt hij goed met aangepaste uitlaat dus. wel heel vaag


ehm
 
allalallalallalalallalala
Gilera Gsm 6-12-2004 20:41 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boertie

[...]


tja vonden wij dus ook heel vaag. hij had fast-arrow op gerificeerd blokje enzo vastloper. zuiger kapot nieuwe zuiger erin. dit tot een paar keer toe 4 zuigers ofzo, komt die bromboer erachter dat cilinder ovaal is. nieuwe parma erop gezet en afgesteld weer paar keer rijden weer zuiger vast nieuwe zuiger weer vast. toen kwaad op de vent dat hij het verkeerd deed. nieuwe athena gekregen weer afstellen paar 100 km inrijden weer vast weer nieuwe zuigers geprobeerd. toen met gekke kop naar de bromboer die was het ook zat dus iemand anders er bij gehaald. die zegt van dat de uitlaat te weinig tegendruk had zodat de zuigerveren te heet werden voor de uitlaatpoort en toen knapten. was bij elke zuiger wel het geval. nu loopt hij goed met aangepaste uitlaat dus. wel heel vaag


Die bromboer is niet helemaal goed Is je krukas niet gaar?
 
richard3 6-12-2004 21:09 Print reply

Posts: 5198
homoet dus maar kan ik dus nu ook meer toeren krijgen ipv die 9 die ik nu heb ?
en hoe moet ik hem vastmaken lassen of iets maken om het er op te zetten ?

 
op naar de grote brommers
FazuL NSR 6-12-2004 21:13 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

metraknetter

psies
 
Tuning_Centre_Tax 6-12-2004 21:45 Print reply

Posts: 901
Wat vor cilinder heb je eigenlijk???

Ikke heb een ge2 met 16mm en HOMOet en draai bijna 13k
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
richard3 6-12-2004 21:56 Print reply

Posts: 5198
49cc ge2 met standaard cab trek 9 k

 
op naar de grote brommers

Dit topic is 2025 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved