Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vlammen uit de uitlaat!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 796 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24470 - Vlammen uit de uitlaat!!
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3012 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

paulus de crosskabouter 6-12-2004 12:14 Print reply
Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ja Weh nou

voor het verbruik natuurlijk.. nou moet het eerst door de sproeier, dus verbruikt hij niet zo veel


om het te vernevelen trut.
 
User 927 7-12-2004 9:25 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]



Hmm zover ik weet ontbrand benzine niet door een vonk?


Benzine dampen wel.... en wat denk je dat er gebeurt als er benzine in je gloeiend hete uitlaat komt?
 
wyk_rs 7-12-2004 19:02 Print reply

Posts: 58
ach me fiets moge ze hebbe, zolang ze maar van me brommer afblijve , maar lijkt idd op ontsteking, je heb gewone contactpuntjes neem ik aan? moet je even een schema ofzo opzoeken, op een bepaald toerental moeten ze tegenover elkaar staan, is dit niet het geval, moet je ze stellen, maar weet niet al die schema's uit me hoofd
 
guldielox 5-2-2005 1:12 Print reply
Posts: 7
Ontsteking stellen of nakijken er komt benzine in je uitlaat door een te late onsteking, als de uitlaat warm wordt dan krijg je "zelfontbranding"
van de benzine
 
mxmaster 5-2-2005 11:10 Print reply

Posts: 736

maak ej maar geen zorgen over die fs1


dat boeit nix he
ik zal je wel vertellen dat die oude blokken ebetr zijn als die nieuwe mijn kreidler loop 75 en heb er NOOIT wat mee

die blokken zijn bijna onverwoestbaar van fs1 en zunndap ook

en als ik eht vergelijk met mijn mt zijn die oude blokken 10 keer beter

rijd al 4 jaar zo reed er toto voor kort(lees tot ze vaak emt een rollenbank op mijn route gingen staan) elke dag 40km mee op en neer naar zwolle altijd volgas en nooit problemen

met mijn mt die liep eerst 80 had ik eerst krukas gaar nieuwe erin
maand later 70cc erop(met prma onderlangs en 20mm) liep toen ong 100 als ik de wind goed had en euh na 2 dagen mambraankleppen en zuiger verrot
nieuwe erin 2 weken later weer kleppen en zuiger kapot toen carbon kleppen gekcoht 3 weken later rukas helemaal gaar


oude blokken zijn beter

Dit bericht is ge-edit door mxmaster op 5-2-2005 11:11
 
sorry he
Marthin 5-2-2005 11:15 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxmaster


maak ej maar geen zorgen over die fs1


dat boeit nix he
ik zal je wel vertellen dat die oude blokken ebetr zijn als die nieuwe mijn kreidler loop 75 en heb er NOOIT wat mee

die blokken zijn bijna onverwoestbaar van fs1 en zunndap ook

en als ik eht vergelijk met mijn mt zijn die oude blokken 10 keer beter

rijd al 4 jaar zo reed er toto voor kort(lees tot ze vaak emt een rollenbank op mijn route gingen staan) elke dag 40km mee op en neer naar zwolle altijd volgas en nooit problemen

met mijn mt die liep eerst 80 had ik eerst krukas gaar nieuwe erin
maand later 70cc erop(met prma onderlangs en 20mm) liep toen ong 100 als ik de wind goed had en euh na 2 dagen mambraankleppen en zuiger verrot
nieuwe erin 2 weken later weer kleppen en zuiger kapot toen carbon kleppen gekcoht 3 weken later rukas helemaal gaar


oude blokken zijn beter

Dit bericht is ge-edit door mxmaster op 5-2-2005 11:11


inrijden en afstellen is ook een vak.
 
mxmaster 5-2-2005 11:20 Print reply

Posts: 736
jah dat zat wel snor hoor
maarjah ik moet er wel bij zeggen dat ik ook wel altijd pech had met die dingen

maar goed ik vind gewoon de oude blokken beter
 
sorry he
Diederick 5-2-2005 12:06 Print reply

Posts: 96
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: paulus de crosskabouter

[...]


om het te vernevelen trut.




dacht jij er meer verstand van te hebben dan frits

gij ben niet goed
 

Dit topic is 3012 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved