Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carburateur keuze

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 985 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24451 - carburateur keuze
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2414 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bullet 4-12-2004 16:34 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Is dat ding z? brak dan?
Ik dacht dat het wel mee viel


is niet brak, de Keihin is gewoon beter

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jaap

nee, tuurlijk niet ,heb ook nog wel wat verstand, maar waarom is volgens jou de Keihin dan beter??


mja het wel aardig bewezen dat de PWK het beste presteerd, en het beste is afgewerkt

en Koso kun je ook aardig naar "Keihin-style" maken (het is gewoon een best netjes afgewerkte Keihin replica)
 
**My BungHole Will Speak Now**
jaap 4-12-2004 16:42 Print reply

Posts: 36
ja, daar zat ik al te denken.
om gewoon een Koso te kopen en die dan te laten afwerken, en een kelk erop laten draaien.

dan heb je volgens mij ook wel een mooie carb.
 
theredone51 4-12-2004 16:51 Print reply

Posts: 2506
vershil tussen koso en keihin:
andere sproeierbuis
andere gasnaald
de afwerking van de inlaat

voorderest zijn ze eiglijk hetzelfde
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
John Huijben 4-12-2004 17:35 Print reply

Posts: 2433
mikuni vindk ook wel goed.
maar mikuni 28's zijn toch al wat ouder ? kheb ze weleens op een tsx80 zien staan enzo.
of heb je er ook nieuwe modellen van ?

keihin = goed en duur nieuwe pkw koste geloof ik ergens in de 300 euro ofzo
volgens mij merk je niet echt verschil tussen de keihin in mikuni als ze beide vlakschuif zijn en ze staan goed afgestelt.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
jaap 4-12-2004 19:39 Print reply

Posts: 36
pwk kost iets van 160 euro.
 
-Niellesie- 4-12-2004 19:41 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jaap

pwk kost iets van 160 euro.


2e hands jah
 
allalallalallalalallalala
Blukaap2 4-12-2004 19:42 Print reply

Posts: 9953
Nieuw.
 
Stoere brommers
-Niellesie- 4-12-2004 19:44 Print reply

Posts: 6454
waar?
 
allalallalallalalallalala
wiebutt 4-12-2004 19:51 Print reply

Posts: 6264
Ga voor 24mm pwk model , is leuk carbje :P
Anders echte 28 pwk , of uiteraard de 24mm flat mikuni
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
jaap 5-12-2004 15:17 Print reply

Posts: 36
Bij vd vegt in nieuwleusen. daar kost die 160.
 
khpoppema 5-12-2004 16:04 Print reply

Posts: 3199
en dellortho dan?

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
honda-mbx 5-12-2004 17:21 Print reply

Posts: 1688
als je het geld (er voor over) hebt zou ik een 28 keihin halen
 
ik vlam je..
jaap 6-12-2004 11:32 Print reply

Posts: 36
En zijn er hier ook nog mensen die ervaring hebben de mikuni 27mm vlakschuif met powerjet??

en heeft zo'n powerjet nog voordelen??
of maakt dat niet zoveel uit.
 
bartos 6-12-2004 12:52 Print reply

Posts: 1372
hey jaapie
zou als ik jou was keihin hallen goeie dingen over gehoord voor al over de pwk.

Offtopic: Kom je nog weer eens honkballen of hoezit dat?


 
jaap 6-12-2004 13:00 Print reply

Posts: 36
nee, geen zin meer in, en komt ook kut uit met werken.
moet namelijk vaak op zondag werken.
 

Dit topic is 2414 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved