Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Heeft dit invloed?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 720 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24441 - Heeft dit invloed?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1104 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 3-12-2004 23:37 Print reply

Posts: 14825
ja, maakt wel uit maar niet zooo veel...

wat is de kleur van je bougie?
 
MikeMT 3-12-2004 23:39 Print reply
Posts: 17
Daar ga ik morge ff naar kijke....nu geen zin ben moe
 
Markos 3-12-2004 23:40 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MikeMT
Tandwielverhouding staat me iets bij en dan gok ik dit ook maar 13/45 dacht ik.

Sproeier had ik op internet gevonde is dat als deze standaart is de maat dan 60 is...
tel morge anders ff de preciese verhouding als je het niet zeker weet..

en dat je sproeier 60 is.. heb je dat gekeken op de brommer of op internet?? want da kun je gewoon veranderen, dus zou anders ff in je brommer naar de maat kijken
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
MikeMT 3-12-2004 23:43 Print reply
Posts: 17
De maat Stond op Inetern ..oke maar hou je vast where the f*ck zit me sproeier....
en me Tandwielverhouding ga ik morge ook ff checke zodra ik het weet flikker ik het meteen hier neer...
 
mb-gek 4-12-2004 0:03 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MikeMT

Hoeso? maakt dat veel uit dan een grotere kop op een 50cc ?

ruilu???
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
MBX_cruiser 4-12-2004 16:59 Print reply

Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MikeMT

Hoeso? maakt dat veel uit dan een grotere kop op een 50cc ?


Je zou eventueel je kop kunnen afvlakken,
door er op een vlakke plaat over schuurpapier mee te wrijven,
totdat de diameter van de verbrandingskamer(koepel in de cilinderkop) gelijk is aan de diameter van je cilinder.

OF gewoon een 50kop scoren



Of je cilinder versleten is kan je volgens mij testen door met je hand de kickstart naar beneden te duwen. Als dit nogal vlot gaat, is je zuiger(veren)/cilinder versleten (je hebt dan minder compressie). Het zou een beetje moeizaam moeten gaan met je hand...
 
MikeMT 5-12-2004 15:13 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser

[...]


Of je cilinder versleten is kan je volgens mij testen door met je hand de kickstart naar beneden te duwen. Als dit nogal vlot gaat, is je zuiger(veren)/cilinder versleten (je hebt dan minder compressie). Het zou een beetje moeizaam moeten gaan met je hand...


Mijn kickstart kan ik met me hand makkelijk naar beneden krijgen hoef niet zo heel veel kracht te zetten....

en kheb ff me achter tandwiel gekeken zijn er 42...

Me bougie vertoont btje zwarte vlekken erop na het rijden...khad deze daarnet ff gecontroleerd
 
christianos 5-12-2004 15:23 Print reply

Posts: 20445
Ja is moeilijk te zeggen, denk een beetje versleten cilinder, maar 42 achter? ik zou voor 45 of 47 gaan.Is ook op zichg weer mmoeilijk te zeggen, ik rij met 15/47 op 50 cc , vorige 50 zlefs 16 voor. en dat trok ie, denk dat je een nieuwe cilinde rnodig hebt..
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MikeMT

[...]


Mijn kickstart kan ik met me hand makkelijk naar beneden krijgen hoef niet zo heel veel kracht te zetten....

en kheb ff me achter tandwiel gekeken zijn er 42...

Me bougie vertoont btje zwarte vlekken erop na het rijden...khad deze daarnet ff gecontroleerd

 
The Catfish 5-12-2004 15:49 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MikeMT

Hoeso? maakt dat veel uit dan een grotere kop op een 50cc ?



ja
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
mr200r 5-12-2004 16:47 Print reply
Posts: 5122
Oude bezine?
 
mr200r

Dit topic is 1104 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved