Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wat moet ik doen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1100 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #24440 - wat moet ik doen?
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda_2takt_power 4-12-2004 20:49 Print reply

Posts: 6744
Heb dus vanaag bij ariej geprobeerd die 50cc rijdend te krijgen. Zo erop gezet icm me 13mm en met ori snel uitlaat.Nou deed die dus niks Hij sloeg niet aan de cil was helemaal zeiknat van de mengsmering. sproeier was 80 nog kleinere sproeier nodig of niet

En ik zag ook dat me voorvork lnks eruit geschoven is en ik heb ook balhoodspeling hie kan ik dit oplossen want moet hem wel goed hebben voor einde van de week
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
honda_2takt_power 5-12-2004 11:22 Print reply

Posts: 6744
kick
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
bart de schakelgek 5-12-2004 11:25 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

Heb dus vanaag bij ariej geprobeerd die 50cc rijdend te krijgen. Zo erop gezet icm me 13mm en met ori snel uitlaat.Nou deed die dus niks Hij sloeg niet aan de cil was helemaal zeiknat van de mengsmering. sproeier was 80 nog kleinere sproeier nodig of niet

vonkt ie wel? en vonkt ie wel op tijd, membraan niet vergeten?

En ik zag ook dat me voorvork lnks eruit geschoven is en ik heb ook balhoodspeling hie kan ik dit oplossen want moet hem wel goed hebben voor einde van de week


je bedoelt dat je voorvork poot wat uit je kroonplaat gegaan is? dan schuif je hem ff terug en zet je je kroonplaten goed vast
en je balhoofdmoer ff goed aanperen moet meestal wel helpen tegen die speling, en anders nieuwe balletjes halen
 
Limburger
honda_2takt_power 5-12-2004 11:26 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


je bedoelt dat je voorvork poot wat uit je kroonplaat gegaan is? dan schuif je hem ff terug en zet je je kroonplaten goed vast
en je balhoofdmoer ff goed aanperen moet meestal wel helpen tegen die speling, en anders nieuwe balletjes halen
vonkt wel maar ik ga zo weer die 50 proberen en sproeier 80 ong goed het maakt me btw niet uit hoe ie loopt als ie maar loopt is toch maar voor de smeris als ie getest is gaat me 70 er weer op

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 5-12-2004 11:27
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 5-12-2004 11:32 Print reply

Posts: 10835
voor balhoofdspeling afstellen moet je eerst die (grote) moer op de kroonplaat losdraaien. (dat is sleutelwijdte 29 ofzo) En dan die moer die onder de bovenste kroonplaat zit vastdraaien tot je geen speling meer hebt, hij moet dan nog wel soepel kunnen sturen. Daarna die bovenste moer weer goed vastdraaien.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
honda_2takt_power 5-12-2004 11:55 Print reply

Posts: 6744
ik ga zo ff kijken
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
StefanB 5-12-2004 11:59 Print reply

Posts: 2591
tiss ook belangerijk dat de balhoofds lagers goed ingevet zijn heh :P mischien dat je ze het beste gewoon kan vervangen...
 
E24 M30b35@GT3576
koen-z 5-12-2004 12:00 Print reply

Posts: 3702
laat je 70 erop, ook uitlaat erop laten. dikke ring bij je flens:

rijd meteen stukken zachter, en is ook stukken stiller

want no way dat hun je cilinder inhoud tjekken

Dit bericht is ge-edit door koen-z op 5-12-2004 12:01
 
Lykantroop 5-12-2004 12:19 Print reply

Posts: 4754
nog ff over die decibel zooi, snorbrommers mochten toch 93? of was het 90
 
Blukaap2 5-12-2004 12:32 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

laat je 70 erop, ook uitlaat erop laten. dikke ring bij je flens:

rijd meteen stukken zachter, en is ook stukken stiller

want no way dat hun je cilinder inhoud tjekken

Dit bericht is ge-edit door koen-z op 5-12-2004 12:01


"jah jongeman er staat geen HM16-6 op die cilinder, dat is dus geen originele cilinder, ik denk dat we dus maar even de cilinderkop er af halen"

Hebben ze bij Emiel gedaan, gewoon cilinderkop van zn MB8 dr af getrokken, was 45mm, dachten ze gelukkig nog dat het 70cc was.
 
Stoere brommers
Honda_mbiloss [Emiel] 5-12-2004 12:35 Print reply

Posts: 3697
dachten ze ja. Totdat dat andere slimmere politie agentje eraan kwam waggelen. en zei: He je moet ook nog ff de slag opmeten, met dit apparaatje. Stoppen ze zo'n gaar apparaat in men bougigat.

Die vent:

Huh het aparaat is te kort. Hmm dan zal het vast geen 50 blok zijn. grrrrr.
 
honda_2takt_power 5-12-2004 17:36 Print reply

Posts: 6744
hij loopt dus nu 45 met 70cc en 21mm. is wel stil alleen is me uitlaat niet gasdicht bij mijn cil.morgen ff paar pakkingen halen en ik hoop dus dat ze me cil niet checken,zal wel niet maat van me had een ongeluk kregen zijn brommer niet meer gestart dus niet meer getest alleen nu krijg ik dat boutje wat me voorvork vasthoud niet los.die rechter is dolgedraaid morgen ff linkse tap erin

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 5-12-2004 17:38
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
honda_2takt_power 5-12-2004 18:01 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


"jah jongeman er staat geen HM16-6 op die cilinder, dat is dus geen originele cilinder, ik denk dat we dus maar even de cilinderkop er af halen"

Hebben ze bij Emiel gedaan, gewoon cilinderkop van zn MB8 dr af getrokken, was 45mm, dachten ze gelukkig nog dat het 70cc was.
zoveel verstand hebben ze er hier niet van
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
aarlehooligan 5-12-2004 18:04 Print reply
Posts: 56
hier slaan ze voortaan deuken in je snelle uitlaat als je brommer te hard rijd pakken ze een breede schroevendraaier en een vuistje ramme ze er een paar keer op want dan denken ze dat je hem wel in komt leveren
maarja die deukjes kun je er zo uit halen als je de spullen er voor hebt
 
honda_2takt_power 5-12-2004 18:05 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_mbiloss [Emiel]

dachten ze ja. Totdat dat andere slimmere politie agentje eraan kwam waggelen. en zei: He je moet ook nog ff de slag opmeten, met dit apparaatje. Stoppen ze zo'n gaar apparaat in men bougigat.

Die vent:

Huh het aparaat is te kort. Hmm dan zal het vast geen 50 blok zijn. grrrrr.
hoop het niet en btw me slag is gewoon hetzelfde is 50 blok dus
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.

Dit topic is 6443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved