Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Brommer wordt niet warm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1210 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #24435 - Brommer wordt niet warm
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

paulmt5 3-12-2004 19:31 Print topicpost
Posts: 22
ok mn brommer komt nu redelijk op gang met de nieuwe cilinder

MAAR: Hoe ver ik ook rijdt, zelfs in volle toeren, hij wordt amper warm, ook wil ie niet stationair lopen

Lijkt op een te grote sproeier, maar dat is het niet, de bougie is kurkdroog, en een beetje roodbruinig

Heb er al verschillende hetere bougies in gehad, b9hs, champion l82c en nog een aantal
iemand ervaring???
 

Leon_Loekie 3-12-2004 20:20 Print reply

Posts: 411
Volgensmij licht het toch aan de sproeier. Het kan ook aan de luchtfilter liggen. Doe er eens een grotere sproeier in. Bougie moet koffiebruin zijn.

Edit: Hij moet iets lichter zijn als koffiebruin. De kleur van een bakje met een beetje melk

Dit bericht is ge-edit door Leon_Loekie op 3-12-2004 20:21
 
wildhaguh 3-12-2004 20:24 Print reply

Posts: 1650
tja niet warm of niet egt warm?
ik had t met mijn brom nu ook gilera smt na 6 km wastie nog mar 40 graden
dus hek nu stuk traanplaat vor mn radiator gemaakt
met dit koude weer
als ik is ver moet rijden laat ik m wel n x afkoelen ofsow liever als iedere dag meer als 6 km warm rijden als ik stukje moet
 
www.brommer-onderdelen.tk
paulmt5 3-12-2004 20:37 Print reply
Posts: 22
Hoe ik er ook mee scheur, hij wordt niet warm, de demper wordt heel lauw, echt heel lauw (dat was met mn vorige cilinder wel anders)

en ik kan naa een aardig stukje gereden te hebben vaak mn hand nog tegen de cilinder houden
 
Tsxdude AKU MicheL 3-12-2004 20:47 Print reply

Posts: 10676
Als je waterkoeling hebt, kan ik ook na een aantal km de cilinder nog vast houden..

Mijn demper word ook echt lauw, komt totaal geen warmte in.

Is vrij normaal, minder warmte omzet is meer prestaties gericht dan dat de hele boel loeiheet word.


Wat smeer je? 1:??
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
superior mt7 4-12-2004 0:27 Print reply

Posts: 2675
ik ga ervan uit dat hij een mt heeft..
tja, wat is warm. Naar mijn mening moet je de cilinder net ff kunnen aantippen/aanraken voordat je je verbrand als ie warm is(luchtkoeling he!).

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 4-12-2004 0:28

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 4-12-2004 0:30
 
V8
paulmt5 5-12-2004 17:26 Print reply
Posts: 22
Ja het is idd een mt, ik rij gewoon met 1:50

Ik heb ook eens gehoord dat je op een 50 airsal geen hogedrukkop kan gebruiken, heb ik dus wel, kan het daar door komen??

 
honda-mbx 5-12-2004 17:32 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: paulmt5

Ja het is idd een mt, ik rij gewoon met 1:50

Ik heb ook eens gehoord dat je op een 50 airsal geen hogedrukkop kan gebruiken, heb ik dus wel, kan het daar door komen??



daardoor zou hij juist warmer moeten worden, want meer compressie-> meer toeren -> en dat word dus voor een gedeelte omgezet in warmte...
trouwens word je cilinder ook niet warm als je gewoon stil staat en in de vrij staat te gassen ( 5 minuten ofzoiets)???
 
ik vlam je..

Dit topic is 1091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved