Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Brommer loopt op in toeren in z'n vrij

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 862 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24429 - Brommer loopt op in toeren in z'n v...
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3498 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mencovic 7-12-2004 16:55 Print reply

Posts: 289
heb je net nieuwe koppelingsplaten?
kan zijn dat ze wat aanlopen, oid.
 
Tomos te koop!! zeer mooi om te zien! technisch iets minder..
wyk_rs 7-12-2004 19:15 Print reply

Posts: 58
stop meteen met starten en rijden!!!
tenminste is hij watergekoeld? mijn tsx (oud ding) is gewoon luchtgekoeld, maar witte rook komt toch vaak van koelvloeistof, als ie idd watergekoeld is is waarschijnlijk je koppakking lek op het punt waar de koelvloeistof langs de cil. loopt en komt er vloeistof in de cil... als hij gewoon luchtgekoeld is weet k nie welke vloeistof het dan kan zij die wit rookt, maar iig deze vloeistof verbrand er extra bij waardoor hij harder gaat lopen, maar als er teveel bij komt kan de zuiger het niemeer samendrukken, is zegmaar de compressiekamer te klein, en kan je zuiger niemeer verder draaien, en zal je krukas of drijfstang of wat ook breken! dus kijk eers naar de koppakking!!!
is die van jouw watergekoeld????
(pfffff wat een verhaal)

maar goed succ6 ermee!
 
Blorn 7-12-2004 19:17 Print reply

Posts: 13825
Jij snapt jezelf wel?

En je geloofd jezelf ook nog?

Als een luchtkoeler erg rookt ineens dan is het gewoon de krukkeering die lek is.
 
Leen 7-12-2004 19:18 Print reply

Posts: 26877
tis idd met een auto wel zo dat alstie water hapt dat je drijfstangen krom kunnen gaan (had je maar een diesel moeten kopen, met ene snorkel), maar met een brommertje geloof ik daar niet zo in :P

Dit bericht is ge-edit door Leen op 7-12-2004 19:19
 
wyk_rs 7-12-2004 19:26 Print reply

Posts: 58
ik snap mezelf, en geloof het ook nog, mijn rs heeft het me helaas verteld maar die was idd watergekoeld, vandaar dat ik vraag of zijn tsx watergekoeld is. dat ie er misschien zelf een watergekoeld blok onder heeft gehangen ofzo iets, en ik wil niet dat iemand anders het ook krijgt. mijn zuiger was kapot, krukas gescheurd en drijfstang krom!
 
Apriliars105 7-12-2004 19:28 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wyk_rs

stop meteen met starten en rijden!!!
tenminste is hij watergekoeld? mijn tsx (oud ding) is gewoon luchtgekoeld, maar witte rook komt toch vaak van koelvloeistof, als ie idd watergekoeld is is waarschijnlijk je koppakking lek op het punt waar de koelvloeistof langs de cil. loopt en komt er vloeistof in de cil... als hij gewoon luchtgekoeld is weet k nie welke vloeistof het dan kan zij die wit rookt, maar iig deze vloeistof verbrand er extra bij waardoor hij harder gaat lopen, maar als er teveel bij komt kan de zuiger het niemeer samendrukken, is zegmaar de compressiekamer te klein, en kan je zuiger niemeer verder draaien, en zal je krukas of drijfstang of wat ook breken! dus kijk eers naar de koppakking!!!
is die van jouw watergekoeld????
(pfffff wat een verhaal)

maar goed succ6 ermee!


GAHAHAHAHAHAHAHAHA ik lach me dood hier.

maar serieus, koelvloeistof verbrand niet goed, net als water. Dus krijg je die witte rook... Is verder niet extreem schadelijk ofzo maar wel ff vervangen als het zo is
 
As finishing touch, God created the Dutch
wyk_rs 7-12-2004 19:32 Print reply

Posts: 58
me rs begon rustig aan te roken, en ook te stinken, het werd steeds erger maar hij ging ook steeds harder, doordat de koelvl. ook erin verbrande, maar op een gegevemoment werd het te veel, en kon het niemeer samengeperst worden, toen begon hij te slippen omdat in 1 slag die krukas niet meer door kon draaien.
 
Blorn 7-12-2004 19:33 Print reply

Posts: 13825
Gaaf, vertelde ie dat ook zelf aan je?
 
wyk_rs 7-12-2004 19:34 Print reply

Posts: 58
lach maar rustig door jonge, die koelvloeistof verdampt als hij in de cilinder komt en verbrand dan (snap je het zo wel)
 
wyk_rs 7-12-2004 19:36 Print reply

Posts: 58
nee hij schreef het op......verder ook nog wat nuttigs te vertellen???
 
christianos 7-12-2004 19:39 Print reply

Posts: 20445
ghahaha jij bent grappig, maar je reply's zijn compleet onleesbaar..
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wyk_rs

nee hij schreef het op......verder ook nog wat nuttigs te vertellen???

 
Blorn 7-12-2004 19:40 Print reply

Posts: 13825
Ik geloof niet in fabeltjes. En ik weet dondersgoed dat je uit je nek loopt te lullen (of je het nou bewust doet of niet...)

Koelvloeistof verbrand niet, daarom ROOKT hij ook als de koppakking lek is. Bovendien loopt een 2t nog wel met een lekke koppakking, en zal er echt niet snel door kapot lopen (zeker niet zoals jij beschrijft).
 
christianos 7-12-2004 19:42 Print reply

Posts: 20445
gna gna vastloper omdat ie niet meer kon samenpersen, tuurlijk jongen. Niet gewoon je cilinder naar de klote gereden door slecht afstelwerk?
 
wyk_rs 7-12-2004 19:45 Print reply

Posts: 58
oke jonge, wat jij wil, ik loop uit me nek te lulle!!! nu blij??? misschien dat iemand met verstand er wel wat mee doet

 
christianos 7-12-2004 19:47 Print reply

Posts: 20445
vooral oer en oer dom zo te horen, wie ben jij de nationale importeur/verkoper/sleutelaar?

wat een kapsones zeg, alsof JIJ alles beter weet?

ga zandtaartjes bakken ofzo..

Dit bericht is ge-edit door christianos op 7-12-2004 19:48
 

Dit topic is 3498 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved