Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #24429 - Brommer loopt op in toeren in z'n v...
|
Pagina 2 van 4
|
Dit topic is 3487 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Mencovic |
7-12-2004 16:55 |
Posts: 289 |
heb je net nieuwe koppelingsplaten?
kan zijn dat ze wat aanlopen, oid.
|
|
Tomos te koop!! zeer mooi om te zien! technisch iets minder.. |
|
wyk_rs |
7-12-2004 19:15 |
Posts: 58 |
stop meteen met starten en rijden!!!
tenminste is hij watergekoeld? mijn tsx (oud ding) is gewoon luchtgekoeld, maar witte rook komt toch vaak van koelvloeistof, als ie idd watergekoeld is is waarschijnlijk je koppakking lek op het punt waar de koelvloeistof langs de cil. loopt en komt er vloeistof in de cil... als hij gewoon luchtgekoeld is weet k nie welke vloeistof het dan kan zij die wit rookt, maar iig deze vloeistof verbrand er extra bij waardoor hij harder gaat lopen, maar als er teveel bij komt kan de zuiger het niemeer samendrukken, is zegmaar de compressiekamer te klein, en kan je zuiger niemeer verder draaien, en zal je krukas of drijfstang of wat ook breken! dus kijk eers naar de koppakking!!!
is die van jouw watergekoeld????
(pfffff wat een verhaal)
maar goed succ6 ermee!
|
|
|
|
Blorn |
7-12-2004 19:17 |
Posts: 13825 |
Jij snapt jezelf wel?
En je geloofd jezelf ook nog?
Als een luchtkoeler erg rookt ineens dan is het gewoon de krukkeering die lek is.
|
|
|
|
Leen |
7-12-2004 19:18 |
Posts: 26877 |
tis idd met een auto wel zo dat alstie water hapt dat je drijfstangen krom kunnen gaan (had je maar een diesel moeten kopen, met ene snorkel ), maar met een brommertje geloof ik daar niet zo in :P
Dit bericht is ge-edit door Leen op 7-12-2004 19:19
|
|
|
|
wyk_rs |
7-12-2004 19:26 |
Posts: 58 |
ik snap mezelf, en geloof het ook nog, mijn rs heeft het me helaas verteld maar die was idd watergekoeld, vandaar dat ik vraag of zijn tsx watergekoeld is. dat ie er misschien zelf een watergekoeld blok onder heeft gehangen ofzo iets, en ik wil niet dat iemand anders het ook krijgt. mijn zuiger was kapot, krukas gescheurd en drijfstang krom!
|
|
|
|
Apriliars105 |
7-12-2004 19:28 |
Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wyk_rs
stop meteen met starten en rijden!!!
tenminste is hij watergekoeld? mijn tsx (oud ding) is gewoon luchtgekoeld, maar witte rook komt toch vaak van koelvloeistof, als ie idd watergekoeld is is waarschijnlijk je koppakking lek op het punt waar de koelvloeistof langs de cil. loopt en komt er vloeistof in de cil... als hij gewoon luchtgekoeld is weet k nie welke vloeistof het dan kan zij die wit rookt, maar iig deze vloeistof verbrand er extra bij waardoor hij harder gaat lopen, maar als er teveel bij komt kan de zuiger het niemeer samendrukken, is zegmaar de compressiekamer te klein, en kan je zuiger niemeer verder draaien, en zal je krukas of drijfstang of wat ook breken! dus kijk eers naar de koppakking!!!
is die van jouw watergekoeld????
(pfffff wat een verhaal)
maar goed succ6 ermee!
GAHAHAHAHAHAHAHAHA ik lach me dood hier.
maar serieus, koelvloeistof verbrand niet goed, net als water. Dus krijg je die witte rook... Is verder niet extreem schadelijk ofzo maar wel ff vervangen als het zo is
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
wyk_rs |
7-12-2004 19:32 |
Posts: 58 |
me rs begon rustig aan te roken, en ook te stinken, het werd steeds erger maar hij ging ook steeds harder, doordat de koelvl. ook erin verbrande, maar op een gegevemoment werd het te veel, en kon het niemeer samengeperst worden, toen begon hij te slippen omdat in 1 slag die krukas niet meer door kon draaien.
|
|
|
|
Blorn |
7-12-2004 19:33 |
Posts: 13825 |
Gaaf, vertelde ie dat ook zelf aan je?
|
|
|
|
wyk_rs |
7-12-2004 19:34 |
Posts: 58 |
lach maar rustig door jonge, die koelvloeistof verdampt als hij in de cilinder komt en verbrand dan (snap je het zo wel)
|
|
|
|
wyk_rs |
7-12-2004 19:36 |
Posts: 58 |
nee hij schreef het op......verder ook nog wat nuttigs te vertellen???
|
|
|
|
christianos |
7-12-2004 19:39 |
Posts: 20445 |
ghahaha jij bent grappig, maar je reply's zijn compleet onleesbaar..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wyk_rs
nee hij schreef het op......verder ook nog wat nuttigs te vertellen???
|
|
|
|
Blorn |
7-12-2004 19:40 |
Posts: 13825 |
Ik geloof niet in fabeltjes. En ik weet dondersgoed dat je uit je nek loopt te lullen (of je het nou bewust doet of niet...)
Koelvloeistof verbrand niet, daarom ROOKT hij ook als de koppakking lek is. Bovendien loopt een 2t nog wel met een lekke koppakking, en zal er echt niet snel door kapot lopen (zeker niet zoals jij beschrijft).
|
|
|
|
christianos |
7-12-2004 19:42 |
Posts: 20445 |
gna gna vastloper omdat ie niet meer kon samenpersen, tuurlijk jongen. Niet gewoon je cilinder naar de klote gereden door slecht afstelwerk?
|
|
|
|
wyk_rs |
7-12-2004 19:45 |
Posts: 58 |
oke jonge, wat jij wil, ik loop uit me nek te lulle!!! nu blij??? misschien dat iemand met verstand er wel wat mee doet
|
|
|
|
christianos |
7-12-2004 19:47 |
Posts: 20445 |
vooral oer en oer dom zo te horen, wie ben jij de nationale importeur/verkoper/sleutelaar?
wat een kapsones zeg, alsof JIJ alles beter weet?
ga zandtaartjes bakken ofzo..
Dit bericht is ge-edit door christianos op 7-12-2004 19:48
|
|
|
|
Dit topic is 3487 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 4
|
|