Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat moet je doen om een vloeistofgekoeld cininder tje op je mt wil??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1164 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24427 - wat moet je doen om een vloeistofge...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2881 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondansrpower 4-12-2004 18:16 Print reply

Posts: 302
je hebt geen waterpomp nodig want door de warmte
gaat het vanzelf circuleren bij de de brommerboer bij ons ligt nog een nieuwe zeta lc kit met 3 koppen voor 150euro
alleen ik vind het niet de beste cilinder voor je mt maar wel veel koppel.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Pingu 4-12-2004 18:31 Print reply
Posts: 1842
Je kunt beter wel een pomp gebruiken, systeem werkt naar het schijnt niet erg goed.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
koen-z 4-12-2004 18:34 Print reply

Posts: 3702
werkt heus wel deed bij mij ook, je voelde langzaam de radiateur warmer worden.. maar het stroomt in ieder geval niet hard.. je moet zorgen dat je radiateur goed boven je cilinder staat, dikke slange, dikke doorgangen, dan kan het lang mee maar stilstaan houd ie nie zo van.
 
John Huijben 4-12-2004 19:11 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

als je nog opzoek bent naar een 70 zeta lc, dan moet je ff bellen naar zo'n kerel. hij heeft zo'n site die honda's verkoopt. dacht iets van 80cc.nl ofzoiets die verkoopt nog gloedniewe setjes.




maare dan maak je dit toch na?

afbeelding

Dit bericht is ge-edit door koen-z op 3-12-2004 17:22


die gast is ruud uit dongen en zn site is www.honda80cc.nl

hij heeft alleen helemaal geen honda spul meer, ook geen zeta lc setjes.
doet nu meer in minibikes en afstandsbestuurbare autos
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Blorn 4-12-2004 19:32 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

werkt heus wel deed bij mij ook, je voelde langzaam de radiateur warmer worden.. maar het stroomt in ieder geval niet hard.. je moet zorgen dat je radiateur goed boven je cilinder staat, dikke slange, dikke doorgangen, dan kan het lang mee maar stilstaan houd ie nie zo van.
Oftewel; pomp tussen hangen.
 
bartos 4-12-2004 19:51 Print reply

Posts: 1372
of je doet het zelfde als waar ik me bezich ben met me 70 cc cilinder

http://www.brommerforum.nl/showtopic/20295

Ik raad het je niet aan, ik heb al wat lassen gebrobeer op de koelvinnen die ik heb afgesleepen lukte voor geen meter majah heb tijd zat
 
hondansrpower 16-12-2004 16:19 Print reply

Posts: 302
vriend van me heefd ook z'n kitje maar valt tegen rijd met 5bak maar net 90 trekt nie zo super en de afwerking is niet zo goed.maar de koeling is wel een voordeel met mijn oude eurokit trok ie harder top gelijk alleen na en tijdje werk ie steeds teheet maar met die zeta loopt da stukken beter.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

Dit topic is 2881 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved