Aan je verhaal te zien, verzuipt je Typhoon. Probeer te starten zonder gas te geven of kijk naar de effect van andere sproeiers.
Ontsteking kan idd ook. Nieuwe bougie erin misschien een idee. Is oude bougie nog wel goed? Vonkt tie goed als je hem eruit haalt en een keer kickt?
Ik geef geen gas. Statinair maakt ie in het begin wat meer toeren, maar na 20 seconde hoor je het toerental zakken en als je dan een beetje gas geeft slaat die af
In je 1e post zeg je dat hij bij gas geven bluuuuh zegt en dat tie te weinig benzine krijgt. Ook is de bougie nat.
Dat zijn twee dingen die niet samen gaan. Als je bougie zeiknat is krijg je genoeg benzine (of teveel), anders was je bougie wel kurkdroog geweest.
Hoe zit het met de carb? Die al us losgehad en nageken?
Dit bericht is ge-edit door Pjotr op 3-12-2004 13:25
Als de bougie nat is krijgt tie niet te weinig, das 1 ding wat zeker is. Hij krijgt teveel naar mijn idee. Kleinere sproeier proberen misschien.
Hoe zit het met je ontstekeing? Daar nog dingen aan verandert?
ontsteking zelf heb ik niks aan veranderd, wel andere bougie en bougiedop en kabel.
Teveel benzine lijkt me sterk, want ik had er laatst sproeier 80 ingedaan en toen deed die precies hetzelfde. Als ik mijn hand bij de luchtinlaat hou en start komt er erg veel benzinedamp op mijn hand. Ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben. Het membraan sluit verder goed af
Vreemd. Je hebt wel bougiespul vervangen, maar je zei dat hij wel goed vonkte. Daar ligt het dus ook niet aan.
Benzinedamp uit de luchtinlaat, dat houdt volgens mij gewoon in dat tie flink veel benzine krijgt. Maar aangezien hij het meen 80 sproeier ook doet... Vreemd.
Ben bang dat ik je niet kan helpen. Misschien heeft iemand anders meer ervaring met een Typhoon.