Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - probleem senda koelvloeistof

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 918 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24363 - probleem senda koelvloeistof
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bram 111 30-11-2004 20:32 Print reply

Posts: 1234
iemand een oplossing voor me>???
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
REPSOL_MIKE 30-11-2004 20:34 Print reply

Posts: 2238
maak je kop en cilinder bovenkant goed schoon en rommel vrij..dat er geen oude pakkingresten opzitten en draai hem gewoon goed vast...weet je cker dat je de goede pakking hebt..?ik had ook een keer een van een verkeerd materiaal...snap het nu nog steeds niet maja..
gewoon goed vastdraaien wss
 
mauwieMTXdriver 30-11-2004 20:39 Print reply

Posts: 2293
als je geen momentsleutel heb moetje gewoon met een ringsleutel je kop vastzetten

maar tip pak niet het einde van de ringsleutel beet maar het begin. dan is de hefboom kleiner en komt er minder kracht op de bout waardoor je hem niet kapot draait
 
REPSOL_MIKE 30-11-2004 20:40 Print reply

Posts: 2238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mauwieMTXdriver

als je geen momentsleutel heb moetje gewoon met een ringsleutel je kop vastzetten

maar tip pak niet het einde van de ringsleutel beet maar het begin. dan is de hefboom kleiner en komt er minder kracht op de bout waardoor je hem niet kapot draait


..jah dus kun je minder kracht zetten en mss te weinig ...dus trillen ze weer los...
 
mb-gek 30-11-2004 20:41 Print reply

Posts: 10385
je ben toevallig niet vergeten kruislings de kop vast te draaien ( lijkt me niet maar ik vraag et maar ff )
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
mauwieMTXdriver 30-11-2004 20:41 Print reply

Posts: 2293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: REPSOL_MIKE

[...]


..jah dus kun je minder kracht zetten en mss te weinig ...dus trillen ze weer los...


gewoon kruislings vastzetten en na een 100km rijden weer ff na vastdraaien.

dan zit je altijd goed.
 
REPSOL_MIKE 30-11-2004 20:43 Print reply

Posts: 2238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mauwieMTXdriver

[...]


gewoon kruislings vastzetten en na een 100km rijden weer ff na vastdraaien.

dan zit je altijd goed.


jah kruislings is logisch...en heeft niks met de kracht te maken...
 
mauwieMTXdriver 30-11-2004 20:44 Print reply

Posts: 2293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: REPSOL_MIKE

[...]


jah kruislings is logisch...en heeft niks met de kracht te maken...


der is ook niet veel kracht nodig
sloop je alleen je bouten mee...
of je tappies...
 
Blorn 30-11-2004 20:46 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mauwieMTXdriver

[...]


gewoon kruislings vastzetten en na een 100km rijden weer ff na vastdraaien Op het juist aanhaalmoment!!.

dan zit je altijd goed.


Verders, leg je cilinderkop en cilinder eens op een glasplaat en kijk of hij overal netjes vlak ligt (dat ie dus niet krom oid is).

Nog maar een keer voor de zekerheid: KOPMOEREN OP JUISTE AANHAALMOMENT, DUS OOK NIET STRAKKER. Anders heb je zometeen een mooi vastgelopen zuigert.
 
REPSOL_MIKE 30-11-2004 20:47 Print reply

Posts: 2238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mauwieMTXdriver

[...]


der is ook niet veel kracht nodig
sloop je alleen je bouten mee...
of je tappies...


niet veel kracht is voor de een 90 newton en voor de ander 230...snap je hem..

maar laat maar hanguh...
 
bram 111 30-11-2004 20:55 Print reply

Posts: 1234
oke nou bedankt ik ga het proberen ff kruislings en ik doe het wel strak en kijk nar 100 km wel weer als hij dan nog nie er mee is opgehouden
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
Blorn 30-11-2004 20:56 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Nog maar een keer voor de zekerheid: KOPMOEREN OP JUISTE AANHAALMOMENT, DUS OOK NIET STRAKKER. Anders heb je zometeen een mooi vastgelopen zuigert.

 
bram 111 30-11-2004 20:57 Print reply

Posts: 1234
haha ja idd oke
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
yudb 30-11-2004 20:59 Print reply

Posts: 709
Als je kop niej helemaal recht meer is kan je ook als (tijdelijke) oplossing vloeibare pakking gebruiken...

 
bram 111 30-11-2004 21:04 Print reply

Posts: 1234
ka klopt ga ik erook tussen doen ik wil eigenlijk zo veel mogelijk uitsluiten dus dat smeer ik er ook maar op
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!

Dit topic is 1178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved