Quote:Oorspronkelijk gepost door: Louis Ghijselings
ok, zomaar een vraagje,iemand een idee of je ergens een blok kan vinden die bestand is tgen kerosine?Wan ik en een paar vrienden zouden dit anders graag eens proberen uitvinden....DODELIJK
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Louis Ghijselings
ok, zomaar een vraagje,iemand een idee of je ergens een blok kan vinden die bestand is tgen kerosine?Wan ik en een paar vrienden zouden dit anders graag eens proberen uitvinden....DODELIJK
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Louis Ghijselings
nog iemand hier die met crossers rijde?drijven jullie die bak op of koop je metteen een nieuwe
Doe eerst wat aan je eigen rijden voordat je meteen naar een 250/500 ga... meeste ligt toch eht aan de rijder zelf....
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Roedi-Loerbeek
een andere: koop een 500 tje uit 95 ofzo dan ben je sneller + goedkoper uit.
Je kunt wel een 500 hebben met idioot veel vermogen (al valt dat inverhouding met een moderne 250 ook nog wel mee) maar je moet er wel mee om kunnne gaan
Dit bericht is ge-edit door Rudy op 2-12-2004 20:30
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Doe eerst wat aan je eigen rijden voordat je meteen naar een 250/500 ga... meeste ligt toch eht aan de rijder zelf....
Dit bericht is ge-edit door Rudy op 2-12-2004 20:30
Jah idd. Techniek is heel belangrijk. Ik weet niet hoe lang je al crosst? Als je 15 bent kan je denk ik beter gewoon nog even door rijden op een lekkere getunede 125.
laat die 125 tunnen en pijp op maat als je je 125 wilt houden
mja lijkt me tog al wel lekker lopen hoor met 125 met andere uitlaad etzz
is maar net wat je wil natuurlijk