Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Bredere ketting AM6??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 634 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24339 - Bredere ketting AM6??
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 29-11-2004 22:27 Print reply

Posts: 20445
okeej, wat is er dan mis?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Idd, dit is gewoon gepruts aan de kant van de sleutelaar.

Sorry hoor, maar die ketting moet dit met gemak kunnen houden.

 
Blukaap2 29-11-2004 22:28 Print reply

Posts: 9955
Ketting niet in lijn, achterlijk rijgedrag, niet smeren.
Bijvoorbeeld.

(ketting op mn NSR hield het met 15-16PK ruim 3500km vol, met bijzonder laks smeren.)

Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 29-11-2004 22:28
 
Stoere brommers
Bullet 29-11-2004 22:28 Print reply

Posts: 12150
christianos: STFU

we snappen inmiddels allemaal dat je een hogere postcount wilt.


 
**My BungHole Will Speak Now**
christianos 29-11-2004 22:29 Print reply

Posts: 20445
Shut Self The Fuck Up, ik probeer ghier info te winnen ja?Namelijk intersant want het is best wel een probleem met da ding!

EDIT: Blukaap, wat gooide je przies op die ketting?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

christianos: STFU

we snappen inmiddels allemaal dat je een hogere postcount wilt.




Dit bericht is ge-edit door christianos op 29-11-2004 22:31
 
Blukaap2 29-11-2004 22:32 Print reply

Posts: 9955
98cc tractorzooi.
Was gewoon een simpel wippermann kettingkje wat ik gekocht had bij de bromboer a 15 euro ofzo.
En tandwielen bleven ook gewoon heel (waren er een stuk beter aan toe dan de ketting, alleen die was ik nogal eens vergeten te smeren en knarste dus aan alle kanten).
 
Stoere brommers
christianos 29-11-2004 22:34 Print reply

Posts: 20445
owkeej, maar azo rijgedrag maakt tog niej heel veel uit? ik bedoel dat ding rijd pas lekker met +/- 10.000 toeren wegtrekken, hij heeft onder zijn powerband ook egt 0.0 vermogen..
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

98cc tractorzooi.
Was gewoon een simpel wippermann kettingkje wat ik gekocht had bij de bromboer a 15 euro ofzo.
En tandwielen bleven ook gewoon heel (waren er een stuk beter aan toe dan de ketting, alleen die was ik nogal eens vergeten te smeren en knarste dus aan alle kanten).

 
StefanB 29-11-2004 22:38 Print reply

Posts: 2591
christianos, gebruik dan iig fatsoenlijk engels
WTF betekend dit nou weer? :S Shut Self The Fuck Up,

en ja, je blaat on-nodig, anders moet die aap maar nieuwe tandwielen + goeie ketting kopen, en het achterwiel recht in de achterbrug zetten...
 
E24 M30b35@GT3576
christianos 29-11-2004 22:44 Print reply

Posts: 20445
DIe aap, heeft gewoon ori tandwielen en een dure ketting en we vroegen ons zelf af waardoor het kwam dat ie ze kapot trok

en dat laatste kwam omdat bullet STFU tegen me riep.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB

christianos, gebruik dan iig fatsoenlijk engels
WTF betekend dit nou weer? :S Shut Self The Fuck Up,

en ja, je blaat on-nodig, anders moet die aap maar nieuwe tandwielen + goeie ketting kopen, en het achterwiel recht in de achterbrug zetten...

 
Speakerfreak 29-11-2004 22:45 Print reply

Posts: 4941
snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen

rij/ree zelf ook met een flinke 80cc en gok toch echt daar wat meer trekkracht inzit als jou 50cctje, en denk je dat ik altijd normaal rij? genoeg keren dat het een uurtje oefenen was met wheelys enz. nouw dan krijgt zon ketting ook wel op ze donder, en daarnaast ook altijd met optrekken flink gas derop, net zoals me andere brommers zit ook simpel kettinkie op van 20euro en neej ik ga geen tandwielen vervangen gewoon derop gedondert...

nooit gebroken
 
Vieze naaiers hier
Bullet 29-11-2004 22:46 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos


en dat laatste kwam omdat bullet STFU tegen me riep.[...]



en niet zonder een goeie reden......
 
**My BungHole Will Speak Now**
Gary - Forum en Gallery Moderator 29-11-2004 22:47 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak

snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen

rij/ree zelf ook met een flinke 80cc en gok toch echt daar wat meer trekkracht inzit als jou 50cctje, en denk je dat ik altijd normaal rij? genoeg keren dat het een uurtje oefenen was met wheelys enz. nouw dan krijgt zon ketting ook wel op ze donder, en daarnaast ook altijd met optrekken flink gas derop, net zoals me andere brommers zit ook simpel kettinkie op van 20euro en neej ik ga geen tandwielen vervangen gewoon derop gedondert...

nooit gebroken


Je moet idd wel hele rare capriolen uithalen wil jij je ketting breken
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
kpotappel86 29-11-2004 23:05 Print reply

Posts: 2679
hoeveel mm hou jij speling op je ketting als je hem belast(erop zit) en dan bedoel ik het trekken gedeelte het bovenste dus...


en smeer je wel eens je ketting ik rijd zelf met metrakit 70cc 19mm en metrakit pijp trekt hard en rijdt hard en heb nog nooit een ketting gebroken... toch ook wel paar keer bos meej in geweest veel wheely-en enzo...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Polleke 29-11-2004 23:06 Print reply
Posts: 419
uhm als jij je 420 ketting aan gort trekt met een 50cc. weet ik niet wat jij allemaal uitspookt.

heb hier vaak zat ff een oude 420 keting gepakt en op stokoude tandwielen gelegt, met een 93 malossi vhs getuned. en nooit gebroken.

heb nu een tsubaki mx-gold ketting. kost 40 euro, met 93 malossi geen vuiltje aan de lucht, 1x in de 2 weken ff een keertje spannen en gaan. nooit gebroken.

maat van me (Henk Huppelschoten) krijgt het ook voor elkaar met een 70cc laten breken. zolang ik hem ken, heeftie zen ketting 1x gesmeerd omdat ik hem een pot vet in zn handen heb geduw. Spannen doetie pas alstie eraf gaat lopen tijdens het rijden. en die heeft het pas 2 keer gehad. en na een km of 5000 pas.


dus lig niet te zeiken dat de kettingen niks waard zijn, die izjn gewoon goed zat, leer gewoon een beetje normaal te rijden, en je ketting goed in lijn te zetten, te spannen en te smeren (om de 500km zeker, als je rollen blinken ben je al te laat) en als je een lange rit doet, doe het dan tijdens het rijden ook eens een keertje. en het liefst bij normaal gebruik als je een stuk hebt gereden, de ketting is dan warm en trekt het vet er een stuk beter in.
 
Crazy Honda Team

Dit topic is 2324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved