Ja je warmtemeter werkt inderdaad op stroom van de accu. Aan je warmte meter zitten zo 3 draden: 1 massa, 1 12-volt vanaf je contactslot, 1 draad gaat naar de temperatuurmeter.
Ik zou ermee oppassen met je brommer ondersteboven zetten. Zo kan namelijk de olie uit je blok via de ontluchtingsgaten uit je blok stromen indien je blok nog op de brommer zit. Kun je er ook niet bij als je 'm op z'n zijkant legt en het stuur naar 1 kant doet? Lijkt me een stuk beter ook.
Oja, de bovenste grote balhoofdmoer is gewone normale draad, en draai je dus linksom los.
Ga je trouwens alleen je voorpoten eruit halen (vergeet de kilometertellerkabel niet) of wil je je balhoofd er ook afhalen (omdat je het over je balhoofd/grote moer hebt).
Als je het balhoofd er daadwerkelijk uit wilt halen bedenk dan dat er meer werk inzit dan je denkt.
- Je moet je brommer eerst op gaan hangen. (ook aan de achterkant omdat als je voor minder gewicht hebt gaat je brommer kantelen)
- Je zult je balhoofdlager-kogeltjes goed op moeten vangen, ze vallen echt overal naartoe.
- Als je de boel weer in elkaar wilt gaan zetten, moet je alle kogeltjes weer op hun plek zien te krijgen (gebruik veel lagervet, dan blijven ze goed plakken).
- Je moet je balhoofdlager op de goede spanning zetten.
- Je zult je balhoofd weer goed uit moeten lijnen anders zou je brommer scheef kunnen gaan trekken. Dit wil zeggen de bovenste en de onderste kroonplaat moeten precies recht ten opzichte van elkaar zijn. (kroonplaat= die plaat die je voorpoten verbind met het balhoofd)
Kortom het is heel wat werk. Aan de andere kant wel meteen een goede reden om meteen te kijken of je balhoofd goed gesmeerd is en om hem meteen te smeren.
Veel succes in ieder geval.
|