Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carb/spruitstuk verwarming

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1256 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24314 - carb/spruitstuk verwarming
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4365 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

master of disaster_rs50 28-11-2004 17:05 Print reply
Posts: 1839
of als je aansltuing voor spruistukverwaming hebt, slangetjes op de koelcicuit aansluiten.
plaatjes zijn wel te vinden op easyparts.
 
lalalalalala i can't hear you
dez 28-11-2004 17:16 Print reply

Posts: 227
zo'n spruitstuk bedoel je
http://www.50cc.nl/plaatje2.asp?Img=11550.jpg

hoe haal je een plaatje van 50cc?

zoiets kunnen we zelf ook wel maken. heb hier nog een paar meter dun koperremleiding liggen voor een 2cv

Dit bericht is ge-edit door dez op 28-11-2004 17:18

Dit bericht is ge-edit door dez op 28-11-2004 17:19
 
alles immi, alles getuned www.beun-haas.tk
master of disaster_rs50 28-11-2004 17:26 Print reply
Posts: 1839
zo'n spruitstuk bedoel ik idd.
je je hebt ze overigens bij dejager ook nog voor de 20/21mm carbs, mocht je die nodig hebben.
je moet echter wel een t-splitsing tussen de slang vanaf je pomp die naar je radiateur gaat zetten.
en daar moet een slangetje op die naar je spruitstuk gaat.
en vanaf de achterste aansluiting op je spruitstuk, gaat weer een slang op de aansluiting van je cilinder.

zo hoort het iig op minarelli blokjes te zitten:
http://www.easyparts...ath=0-1-34-m381-s303

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 28-11-2004 17:31

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 28-11-2004 17:32
 
lalalalalala i can't hear you
Joostvdw 28-11-2004 17:30 Print reply

Posts: 4789
wat is een kenmerk van een bevroren carb? m.a.w. hoe merk je dattie bevroren is, gaatie gewoon uit en meer niet? of gaat ie stotteren en haperen?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
master of disaster_rs50 28-11-2004 17:35 Print reply
Posts: 1839
begint vrij snel te stotteren, wil niet op toeren komen.( en valt soms uiteindelijk uit)
na 5minuutjes denk je hem weer te kunnen starten en rijden.
maar het stotteren begint weer....

tenminste, zo had ik het
 
lalalalalala i can't hear you
Joostvdw 28-11-2004 17:37 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

begint vrij snel te stotteren, wil niet op toeren komen.( en valt soms uiteindelijk uit)
na 5minuutjes denk je hem weer te kunnen starten en rijden.
maar het stotteren begint weer....

tenminste, zo had ik het


mm dan heb ik ergens anders last van
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
richard113 28-11-2004 17:38 Print reply

Posts: 198
dat had ik ook vorige week! hij ging kei veel roken en stotteren.. en ging gwoon nie harder als 30 omdat ie nie op toeren kwam. en smiddags deed ie ut weer gwoon..
 
wiebutt 28-11-2004 17:38 Print reply

Posts: 6264
Dan was dat me probleem bij -1
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
dez 28-11-2004 17:39 Print reply

Posts: 227
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

begint vrij snel te stotteren, wil niet op toeren komen.( en valt soms uiteindelijk uit)
na 5minuutjes denk je hem weer te kunnen starten en rijden.
maar het stotteren begint weer....

tenminste, zo had ik het


hij gaat hoogstens een keer 30 en dat wordt steeds minder totdat je stilstaat

zo heb ik het ook en als je daan naar je spruitstuk kijkt is die helemaal wit uitgeslagen
 
alles immi, alles getuned www.beun-haas.tk
richard113 28-11-2004 17:41 Print reply

Posts: 198
jaah da kan ik moeilijk doen met me kappen erop.. maarre wa kan je er aan doen:S hij staat snachts altijd wel warm gnoeg
 
SIWWN 28-11-2004 17:43 Print reply
Posts: 7079
Vraag me af of de benzine wel bevriest, denk eerder
dat de benzine heel moeilijk verdampt met een temperatuur bij of onder het vriespunt.


 
richard113 28-11-2004 17:53 Print reply

Posts: 198
en nog belangrijker wa doe je er tegen? antivries bij je benzine
 
richard113 28-11-2004 18:40 Print reply

Posts: 198
of gwoon nie rijden als ut vriest?
 
kawa 50 28-11-2004 19:10 Print reply

Posts: 400
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

Dan was dat me probleem bij -1


Dat is onzin want carburateurs bevriezen niet bij temperaturen onder 0 graden.

Dus jij hebt iets anders
 
kawa 50 28-11-2004 19:13 Print reply

Posts: 400
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SIWWN

Vraag me af of de benzine wel bevriest, denk eerder
dat de benzine heel moeilijk verdampt met een temperatuur bij of onder het vriespunt.




De benzine bevriest idd niet. Als de benzine uit je vlotterkamer komt verdampt het, en trekt het warmte uit de lucht. En daar door koelt de lucht af en bevriest de condens in de lucht.
Al dat bevroren condens gaat op de binnenkant van de carb zitten waardoor de doorgang steeds nauwer wordt. Hierdoor gaat ie heel beroerd lopen. In het ergste geval vriest je gasschuif vast.


 

Dit topic is 4365 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved