master of disaster_rs50 |
28-11-2004 17:05 |
Posts: 1839 |
of als je aansltuing voor spruistukverwaming hebt, slangetjes op de koelcicuit aansluiten.
plaatjes zijn wel te vinden op easyparts.
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
dez |
28-11-2004 17:16 |
Posts: 227 |
zo'n spruitstuk bedoel je
http://www.50cc.nl/plaatje2.asp?Img=11550.jpg
hoe haal je een plaatje van 50cc?
zoiets kunnen we zelf ook wel maken. heb hier nog een paar meter dun koperremleiding liggen voor een 2cv
Dit bericht is ge-edit door dez op 28-11-2004 17:18
Dit bericht is ge-edit door dez op 28-11-2004 17:19
|
|
alles immi, alles getuned www.beun-haas.tk |
|
master of disaster_rs50 |
28-11-2004 17:26 |
Posts: 1839 |
zo'n spruitstuk bedoel ik idd.
je je hebt ze overigens bij dejager ook nog voor de 20/21mm carbs, mocht je die nodig hebben.
je moet echter wel een t-splitsing tussen de slang vanaf je pomp die naar je radiateur gaat zetten.
en daar moet een slangetje op die naar je spruitstuk gaat.
en vanaf de achterste aansluiting op je spruitstuk, gaat weer een slang op de aansluiting van je cilinder.
zo hoort het iig op minarelli blokjes te zitten:
http://www.easyparts...ath=0-1-34-m381-s303
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 28-11-2004 17:31
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 28-11-2004 17:32
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Joostvdw |
28-11-2004 17:30 |
Posts: 4789 |
wat is een kenmerk van een bevroren carb? m.a.w. hoe merk je dattie bevroren is, gaatie gewoon uit en meer niet? of gaat ie stotteren en haperen?
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
master of disaster_rs50 |
28-11-2004 17:35 |
Posts: 1839 |
begint vrij snel te stotteren, wil niet op toeren komen.( en valt soms uiteindelijk uit)
na 5minuutjes denk je hem weer te kunnen starten en rijden.
maar het stotteren begint weer....
tenminste, zo had ik het
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Joostvdw |
28-11-2004 17:37 |
|
richard113 |
28-11-2004 17:38 |
Posts: 198 |
dat had ik ook vorige week! hij ging kei veel roken en stotteren.. en ging gwoon nie harder als 30 omdat ie nie op toeren kwam. en smiddags deed ie ut weer gwoon..
|
|
|
|
wiebutt |
28-11-2004 17:38 |
Posts: 6264 |
Dan was dat me probleem bij -1
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
dez |
28-11-2004 17:39 |
Posts: 227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50
begint vrij snel te stotteren, wil niet op toeren komen.( en valt soms uiteindelijk uit)
na 5minuutjes denk je hem weer te kunnen starten en rijden.
maar het stotteren begint weer....
tenminste, zo had ik het
hij gaat hoogstens een keer 30 en dat wordt steeds minder totdat je stilstaat
zo heb ik het ook en als je daan naar je spruitstuk kijkt is die helemaal wit uitgeslagen
|
|
alles immi, alles getuned www.beun-haas.tk |
|
richard113 |
28-11-2004 17:41 |
Posts: 198 |
jaah da kan ik moeilijk doen met me kappen erop.. maarre wa kan je er aan doen:S hij staat snachts altijd wel warm gnoeg
|
|
|
|
SIWWN |
28-11-2004 17:43 |
Posts: 7079 |
Vraag me af of de benzine wel bevriest, denk eerder
dat de benzine heel moeilijk verdampt met een temperatuur bij of onder het vriespunt.
|
|
|
|
richard113 |
28-11-2004 17:53 |
Posts: 198 |
en nog belangrijker wa doe je er tegen? antivries bij je benzine
|
|
|
|
richard113 |
28-11-2004 18:40 |
Posts: 198 |
of gwoon nie rijden als ut vriest?
|
|
|
|
kawa 50 |
28-11-2004 19:10 |
Posts: 400 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wiebutt
Dan was dat me probleem bij -1
Dat is onzin want carburateurs bevriezen niet bij temperaturen onder 0 graden.
Dus jij hebt iets anders
|
|
|
|
kawa 50 |
28-11-2004 19:13 |
Posts: 400 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SIWWN
Vraag me af of de benzine wel bevriest, denk eerder
dat de benzine heel moeilijk verdampt met een temperatuur bij of onder het vriespunt.
De benzine bevriest idd niet. Als de benzine uit je vlotterkamer komt verdampt het, en trekt het warmte uit de lucht. En daar door koelt de lucht af en bevriest de condens in de lucht.
Al dat bevroren condens gaat op de binnenkant van de carb zitten waardoor de doorgang steeds nauwer wordt. Hierdoor gaat ie heel beroerd lopen. In het ergste geval vriest je gasschuif vast.
|
|
|
|