Aan de ophanging van de uitlaat lijkt het me een uitlaat voor een rs oid want het laatste ophangingspunt net voor de demper is bij een nsr langer. en zit ook nie zo dicht bij de demper.
Aan de ophanging van de uitlaat lijkt het me een uitlaat voor een rs oid want het laatste ophangingspunt net voor de demper is bij een nsr langer. en zit ook nie zo dicht bij de demper.
als ik op yasuni.net zoek kan ik hem niet terugvinden. Er zit ook een andere flens op als op die uitlaten. Bovendien lijkt de bocht ook anders.. heel vaag.
hoe heb jij hem pas gemaakt dan? Mijn uitlaat steekt dus veel te ver omhoog en steekt ook zo'n 30 cm uit naar buiten toe..tis echt geen gezicht.
Ik heb zelf een flens gemaakt en die staat onder een klein hoekje, voor de rest heb ik er weinig aan verbogen ofzo, paste meteen al aardig goed en mooi. Ik heb wel andere stepjes moeten fixen. De achterrem moet ik nog steeds maken.
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
hij heeft er wel wat van weg, maar hij is het niet. De bocht is anders en bij mij zit er echt zo'n ovale flens op waarmee je hem op de cilinder schroeft. De flens op de foto is van een inschuifsysteem ala proma. Kan best zijn dat eea met de tijd is vervangen/verbeterd natuurlijk.
ja het is een zeer mooie pijp al zeg ik het zelf. Als ik iemand kan vinden die een beetje goed kan lassen denk ik dat ik het maar probeer.
De dunne pijp moet onder een andere hoek worden vastgezet zodat de demper recht komt en verder moet er een andere flens op om de afstand tussen de cilinder en de bocht te vullen.
en dan nog wat bedenken om te voorkomen dat ie binnen een jaar verroest is
Dit bericht is ge-edit door miessie op 28-11-2004 20:48