Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Beste Cilinder Honda MT?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1135 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24283 - Beste Cilinder Honda MT?
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mr200r 26-11-2004 21:51 Print reply
Posts: 5122
honda hm167.
 
mr200r
Tijzzz 26-11-2004 22:03 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

honda hm167.


Dat is toch origineel belgisch?


 
honda_2takt_power 26-11-2004 22:03 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz

[...]


Dat is toch origineel belgisch?


jep
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
[RRT] Lost-P 26-11-2004 22:31 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

tsja, als je niet wilt luisteren... de meningen zijn dus verdeelt


idd...Frits moet niet zeiken!.
Imi's zijn best leuke cil's, je moet ze idd alleen ff beetje afwerken, maar ze gaan nog best hard (en zijn ook zeer leuk tunebaar!). En ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad, qua vastlopers oid.

Dus Frits, dit zegt echt alleen maar iets over jou monteer/afstelkunsten....dus ja
 
Chille Tune shit dan
honda_2takt_power 26-11-2004 22:33 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


idd...Frits moet niet zeiken!.
Imi's zijn best leuke cil's, je moet ze idd alleen ff beetje afwerken, maar ze gaan nog best hard (en zijn ook zeer leuk tunebaar!). En ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad, qua vastlopers oid.

Dus Frits, dit zegt echt alleen maar iets over jou monteer/afstelkunsten....dus ja
een keer was ie door de brommerzaak gemonteerd en afgesteld liep ook na 1000km kapot

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 26-11-2004 22:34
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
[RRT] Lost-P 26-11-2004 22:37 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

[...]
een keer was ie door de brommerzaak gemonteerd en afgesteld liep ook na 1000km kapot

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 26-11-2004 22:34


Bij welke brommerzaak?
Die is dan iig al niet echt "superbekwaam" dus.....

Maja, dat hoeft opzich ook nog niet eens....als zij alles goed heben gedaan, maar jij gaat lompt met dat ding om....dan gaat t ook leuk fout...
 
Chille Tune shit dan
honda_2takt_power 26-11-2004 22:40 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


Bij welke brommerzaak?
Die is dan iig al niet echt "superbekwaam" dus.....

Maja, dat hoeft opzich ook nog niet eens....als zij alles goed heben gedaan, maar jij gaat lompt met dat ding om....dan gaat t ook leuk fout...
kan altijd he maar ach ONTOPPIC
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
barry 26-11-2004 22:40 Print reply

Posts: 7387
ik probeerde meneer meer uit zijn tent te lokken hoor, maar hij hapte niet echt

maar imi is voor prijs/kwaliteit verhouding wel goed, zelf een beetje afwerken. en dan heb je een fijne cilinder. slijt alleen een beetje snel
 
He?
wiebutt 26-11-2004 22:41 Print reply

Posts: 6264
Nix kan tippe aan de 70 polini
( btw geen zin om topic door te leze )
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Frysk 26-11-2004 22:42 Print reply

Posts: 34928
origineel honda getuned
 
giggitybyte
mcdronkz 26-11-2004 22:42 Print reply

Posts: 32777
immi's zijn leuk voor het geld, slijten mss iets sneller dan merkspul, maarja boeiend

beste 50 cil lijkt me idd ori belgisch, maar dies duurder dan 50 immi
 
mcdronkz 26-11-2004 22:43 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

Nix kan tippe aan de 70 polini
( btw geen zin om topic door te leze )


ging om 50 cil
 
wiebutt 26-11-2004 22:43 Print reply

Posts: 6264
Waarom 50 cc rijde als je tog op gaat voere ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
mcdronkz 26-11-2004 22:43 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

Waarom 50 cc rijde als je tog op gaat voere ?


waar slaat dat nou weer op?

ff nader verklaren

met een 50 kan je hard zat gaan hoor...

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 26-11-2004 22:43
 
honda_2takt_power 26-11-2004 22:43 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

immi's zijn leuk voor het geld, slijten mss iets sneller dan merkspul, maarja boeiend

beste 50 cil lijkt me idd ori belgisch, maar dies duurder dan 50 immi
ori moet je eiglijk wel 2de hand kopen nieuwe is duur 152 euri zonder zuigert erbij

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 26-11-2004 22:44
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.

Dit topic is 5761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved