2wheels[jurg] |
26-11-2004 16:03 |
Posts: 3503 |
ori is sterker
|
|
|
|
Remco RS |
26-11-2004 16:05 |
Posts: 11463 |
Vierkant is een must voor een opgevoerde MB/MT.
MBX en MTX hebben niet voor niets allebei vierkante achterbruggen.
De mijne is ori, en zo krom als een hoepel aan het worden.
|
|
|
|
Luc |
26-11-2004 16:05 |
Posts: 3590 |
precies, origineel is het sterkst, van vierkant vinden veel mensen dat het er sterker uitziet, is ook wel mooier. Maar sterker is hij niet.
|
|
|
|
Gideon |
26-11-2004 16:06 |
Posts: 6855 |
Edit: Oke, dan weet ik genoeg, bedankt.
Edit2: Ik weet dat hier apart topic voor is, maar vraag het toch maar ff hier.
Hoeveel kan ik vragen voor chromen vierkante achterbrug MT?
En hoeveel voor ori achterbrug MT?
Dit bericht is ge-edit door Gideon op 26-11-2004 16:07
|
|
SSTjoener |
|
mcdronkz |
26-11-2004 16:09 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco MB
Vierkant is een must voor een opgevoerde MB/MT.
MBX en MTX hebben niet voor niets allebei vierkante achterbruggen.
De mijne is ori, en zo krom als een hoepel aan het worden.
onzin
dat de jouwe krom aan het worden is zegt niks
|
|
|
|
Gideon |
26-11-2004 16:11 |
Posts: 6855 |
Ligt natuurlijk ook aan de rest van je brommer, maar aangezien ik geen standaard setup heb, en d'r heel veel kracht onderin de brom moet gaan komen, moet ik dus wel weten wat sterker is.
|
|
SSTjoener |
|
PlaceR |
26-11-2004 16:15 |
Posts: 1588 |
pak een ori nsr achterbrug of iig zon prolink brug.
dingen zijn stevig zat voro een 110mal
|
|
|
|
Joscross |
26-11-2004 16:16 |
Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco MB
Vierkant is een must voor een opgevoerde MB/MT.
MBX en MTX hebben niet voor niets allebei vierkante achterbruggen.
De mijne is ori, en zo krom als een hoepel aan het worden.
Praat geen poep, originele bruggen zijn het sterkste.
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
26-11-2004 16:17 |
Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PlaceR
pak een ori nsr achterbrug of iig zon prolink brug.
dingen zijn stevig zat voro een 110mal
vertel er wel effe bij dat ie dan nieuwe ophangpunten moet lassen
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
26-11-2004 16:17 |
Posts: 8678 |
verschillen de meningen over. Afhankelijk van welke vierkante heb ik liever de vierkante...
Van pro-link en bos zijn wel goed geloof ik, die imi dingen zijn stom
|
|
|
|
mcdronkz |
26-11-2004 16:18 |
Posts: 32777 |
de enige reden waarom ik zo'n verchroomde vierkante immi brug zou willen is omdat ze er "mooier" uitzien
|
|
|
|
Remco RS |
26-11-2004 16:19 |
Posts: 11463 |
maarr.....
waarom rijden alle opgevoerde MB's dan met chromen en niet met ori bruggen?
|
|
|
|
Blukaap2 |
26-11-2004 16:23 |
Posts: 9953 |
Ophangpunten vd achterbrug in je frame gaan ws eerder gaar dan de achterbrug zelf.
En achterbruggen kromtrekken komt eerder door lomp rijden en je ketting Fritsig spannen.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco MB
maarr.....
waarom rijden alle opgevoerde MB's dan met chromen en niet met ori bruggen?
Omdat mensen denken dat ze sterker zijn en ze het er mooier uit vinden zien.
Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 26-11-2004 16:24
|
|
Stoere brommers |
|
Gideon |
26-11-2004 16:32 |
Posts: 6855 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PlaceR
pak een ori nsr achterbrug of iig zon prolink brug.
dingen zijn stevig zat voro een 110mal
en dan moet ik gaan lassen e.d. en daar heb ik geen tijd voor en geen zin in en ik kan het niet :P
|
|
SSTjoener |
|
Neonlampje |
26-11-2004 16:46 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje
verschillen de meningen over. Afhankelijk van welke vierkante heb ik liever de vierkante...
Van pro-link en bos zijn wel goed geloof ik, die imi dingen zijn stom
bos is bagger.. die is bij mij gescheurd!!
|
|
|
|