gonzales |
21-11-2004 19:57 |
Posts: 1319 |
der staat 28mmpwk op origi 50cc cillinder in het BK hier in belgie dus denk ik dat 34mm op een 110cc wel haalbaar is wetende dat 125cc crossers vaak 36mm hebben ofsow
|
|
burn your rubber not your soul |
|
Hans F |
21-11-2004 19:59 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gonzales
der staat 28mmpwk op origi 50cc cillinder in het BK hier in belgie dus denk ik dat 34mm op een 110cc wel haalbaar is wetende dat 125cc crossers vaak 36mm hebben ofsow
vind het alleen een beetje scheve vergelijking
mt8 blok met malossi vergelijken met een crossmotor, of met een over de kop getunde 50cc
|
|
|
|
arie-de-arier |
21-11-2004 20:00 |
|
gonzales |
21-11-2004 20:05 |
Posts: 1319 |
zeg gewoon dat het mogelijk is .....
|
|
burn your rubber not your soul |
|
-Niellesie- |
21-11-2004 20:10 |
Posts: 6454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
vind het alleen een beetje scheve vergelijking
mt8 blok met malossi vergelijken met een crossmotor, of met een over de kop getunde 50cc
mischien dat die 110 ook nog getuned word?
|
|
allalallalallalalallalala |
|
wiebutt |
21-11-2004 20:11 |
Posts: 6264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-
[...]
mischien dat die 110 ook nog getuned word?
Mijn polini uitlaatpoort is nu groter als jouw malossi poort :P
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
-Niellesie- |
21-11-2004 20:11 |
Posts: 6454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wiebutt
[...]
Mijn polini uitlaatpoort is nu groter als jouw malossi poort :P
jouw polini poort is te uber
|
|
allalallalallalalallalala |
|
wiebutt |
21-11-2004 20:17 |
Posts: 6264 |
Zal ik anders die pwk op me polini douwe ?
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
foxbuster666 |
21-11-2004 20:37 |
Posts: 670 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcel
[...]
ja en wat dan nog. weet je hoeveel toeren een onbewerkte 110 malossi draait dan?
12500 mvt toerenteller
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
gonzales |
21-11-2004 20:46 |
Posts: 1319 |
dat is zowat sationair voor getunde 50cc denk dat huin powerband op 12k nog maar enigsinds begint : bij mij toch op 10k en loopt door tot 14.5k en kan max ongeveer 16k lopen volgens digi teller . poortmapjes krijgen jullie niet maar der voilgt testbankrun in januari of februari .... vrag mij enkel af of een 110cc zo kan getuned worden ivm met berijdbaarheid . 50cc durft al makkelijk zat steigeren wat dan met 110cc ?
|
|
burn your rubber not your soul |
|
gonzales |
21-11-2004 20:58 |
Posts: 1319 |
meschien als je digitale ontsteking hebt die programeerbaar is dat je kan de "vermogensbeuk" ietswat vlotter verlopen is mogelijk met een 4takt moterfiets motefiets met injectie dus moet het op brommer ook wel lukken denk ik
|
|
burn your rubber not your soul |
|
mr200r |
21-11-2004 21:01 |
Posts: 5122 |
34 is te groot 22 is de ideale maat anders een 24.
De meeste oude mallosies ac hadden gewoon een 18mm ori.
Je kocht ze met de cilinder,17 vtw,en een sproeier(stond geen maat in)zo werden ze in
duitsland verkocht.
|
|
mr200r |
|
-Niellesie- |
21-11-2004 21:09 |
Posts: 6454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
34 is te groot 22 is de ideale maat anders een 24.
De meeste oude mallosies ac hadden gewoon een 18mm ori.
Je kocht ze met de cilinder,17 vtw,en een sproeier(stond geen maat in)zo werden ze in
duitsland verkocht.
ik weet het darom wil ik de cilinder ook bewerken zodat de carb er beter bij past
|
|
allalallalallalalallalala |
|
mr200r |
21-11-2004 21:17 |
Posts: 5122 |
Als geld geen rol speelt breng dan heel die
brommer naar van hout (VHS)en laat hem zijn gang gaan dan past die 34 weer wel.
|
|
mr200r |
|
-Niellesie- |
21-11-2004 21:21 |
Posts: 6454 |
mjah dat is het nou net ik wil dr niet nog veel meer geld in gaan stoppen zoals laten tunen enzo
|
|
allalallalallalalallalala |
|