Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 34 pwk op 110 malossi?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 775 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24151 - 34 pwk op 110 malossi?
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Niellesie- 21-11-2004 19:06 Print topicpost

Posts: 6454
ik heb hier dus een 34mm pwk liggen en een 110 malossi ouwe type. Zou die carberatuer het een beetje doen op dei cilinder of moet ik de cilinder een beetje aanpassen op de carb?en een kx125 uitlaat hoe loopt dat op een 110 malossi?

het is alleen maar een vraag van of ut gaat werken dus niet aankomen van beun het erop en ga kijken
 
allalallalallalalallalala

Gideon 21-11-2004 19:25 Print reply

Posts: 6855
Moet wel kunnen?
 
SSTjoener
BlizzarD 21-11-2004 19:26 Print reply

Posts: 2050
110cc, maar iets van 93 echt ofzo was het toch.
Denk dat het wel zo'n beetje maximaal is wat erop kan qua performance.
 
Koos non-brommerloos!
Blorn 21-11-2004 19:28 Print reply

Posts: 13825
Wat voor blok gaat het om?

En een 34 is wel erg riant...
 
Jarco 21-11-2004 19:31 Print reply

Posts: 4520
cil tunen?
 
wiebutt 21-11-2004 19:31 Print reply

Posts: 6264
wtf hoe kom jij aan een 34pwk
En ac is tog wel 110 echte cc ?

Edit : moet wel kunne opzicht , als je al ziet wat sommige op 70cc al hebbe zitte

Dit bericht is ge-edit door wiebutt op 21-11-2004 19:31
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
-Niellesie- 21-11-2004 19:31 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Wat voor blok gaat het om?

En een 34 is wel erg riant...


luchtgekoeld mt blok met 110 ouwe type en 6 klepper en al die shit
 
allalallalallalalallalala
Blorn 21-11-2004 19:32 Print reply

Posts: 13825
Dan is het wel rond de 110 normale cc's ja, maar het blijft ERG groot...
 
-Niellesie- 21-11-2004 19:33 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Dan is het wel rond de 110 normale cc's ja, maar het blijft ERG groot...


tis 113 sjeesjee as ut goed is maar met wat uitlaatpoort aanpassingen zal die het dan goed doen?
 
allalallalallalalallalala
Bullet 21-11-2004 19:33 Print reply

Posts: 12150
lijkt me een beetje ERG groot, zou eerder denken aan een 24/28
 
**My BungHole Will Speak Now**
foxbuster666 21-11-2004 19:35 Print reply

Posts: 670
Ideala maat ligt rond de 29/30 mm...
Dus een 30mm mikuni, of een 28 dellie vlak is lekker!
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
-Niellesie- 21-11-2004 19:36 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

lijkt me een beetje ERG groot, zou eerder denken aan een 24/28


mjah ik heb deze carb toch liggen en hij zag er wel leuk uit
 
allalallalallalalallalala
John Huijben 21-11-2004 19:36 Print reply

Posts: 2433
klaat het je zo spoedig mogelijk weten
nee tis wel erg groot, maar volgens mij moet het wel kunnen.

 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
-Niellesie- 21-11-2004 19:38 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

klaat het je zo spoedig mogelijk weten
nee tis wel erg groot, maar volgens mij moet het wel kunnen.



jah ik heb jouwe gezien en ik d8 dat ken ik ook maar ik maak mijn cilinder denk ik net zoiets als dat die van jouw is
 
allalallalallalalallalala
Blorn 21-11-2004 19:39 Print reply

Posts: 13825
Ohwja wacht...

Groter is meer vermogen natuurlijk.....
 
Bullet 21-11-2004 19:39 Print reply

Posts: 12150
duh?

groot = goed!
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 2166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved