Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - motorcrossen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1119 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #24124 - motorcrossen
Pagina 3 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11742 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Niellesie- 20-11-2004 19:29 Print reply

Posts: 6454
gewoon gas drop je ziet wel wanneer ut nie meer gaat
 
allalallalallalalallalala
Leen 20-11-2004 19:30 Print reply

Posts: 26877
topictitel klopt aleen niet helemaal
 
bazzz17 20-11-2004 23:21 Print reply
Posts: 86
ey bedankt, hier heb ik teminste wat aan... ik heb mijn rieju pas sinds 2 weken dus ik denk dat ik m eerst eens op een veld ga proberen... dan pas in het bos... ik heb nog nooit gecrosst dus ik moet het van begin of aan leren nu nog ff w88 tot de grond niet meer bevroren is en het een beetje lekker weer is...
bescherming doe ik niet aan.... alleen pas als het er hard aan toe gaat (bijv met sprongen ofzo). eerst leer ik het met alleen de stelling uit de uitlaat (80km/u) en dan denk ik in de zomer met andere tandwielen, 70cc, 20mm cabu en mijn metrakitje(als ik dan ervaring genoeg heb......
 
barry 20-11-2004 23:32 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

jullie hebben dus blijkbaar een ander idee van het woord crossen...

met een mt een beetje door een omgeploegd veld rijden is dus niet crossen, ik zou dus echt niet een beetje hoog te durven springen met een mt, dt lijkt me ook niet zon goed idee.





not me, mijn mt ligt daar naast, ik maak de foto's, maar dit is ook al weer 2/3jaar geleden...
 
He?
bazzz17 20-11-2004 23:34 Print reply
Posts: 86
WTF
 
barry 20-11-2004 23:45 Print reply

Posts: 7387
owja, na een tijdje was mijn vering wel gaar. en mt krom

en van tcctwente hier op het forum, die je ziet springen, had van zijn achterwiel alle spaken er uit liggen . ze kunnen er wel tegen hoor. maar fijn crossen is het niet
 
He?
bazzz17 20-11-2004 23:51 Print reply
Posts: 86
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bazzz17

ey bedankt, hier heb ik teminste wat aan... ik heb mijn rieju pas sinds 2 weken dus ik denk dat ik m eerst eens op een veld ga proberen... dan pas in het bos... ik heb nog nooit gecrosst dus ik moet het van begin of aan leren nu nog ff w88 tot de grond niet meer bevroren is en het een beetje lekker weer is...
bescherming doe ik niet aan.... alleen pas als het er hard aan toe gaat (bijv met sprongen ofzo). eerst leer ik het met alleen de stelling uit de uitlaat (80km/u) en dan denk ik in de zomer met andere tandwielen, 70cc, 20mm cabu en mijn metrakitje(als ik dan ervaring genoeg heb......


hmmm nu bedenk ik me ff op ik dat allemaal er nog wel onder ga leggen, is best duur hoor.... eigelijk te duur om ff mee te crossen... dat jumpen dat zie ik nog wel of ik dat doe.... eigelijk zonde om die dingen zo af te raggen
 
acer 21-11-2004 0:03 Print reply

Posts: 871
je moet ook niet met je dure RR gaan crossen
koop dan voor 100 euro een mt met70cc die er niet uitziet maar waarmee je wel kan crossen
 
Willy Billy
bazzz17 21-11-2004 21:54 Print reply
Posts: 86
ik wil niet zovaak crossen hoor... en ook niet zo leip... gewoon wat door het bos kretsen enzo maar geen dikke jumps maken... en die mt's zijnaltijd gaar...(meestal) en zoveel verstand van brommers heb ik niet om bijv. een blokje te repareren enzo....
 
Ariej 21-11-2004 22:08 Print reply

Posts: 3685
met een rieju crossen, dan zou ik er eerst een paar road/cross banden op gooien er zitten toch ori slicks op?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
-Niellesie- 21-11-2004 22:09 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej

met een rieju crossen, dan zou ik er eerst een paar road/cross banden op gooien er zitten toch ori slicks op?


op un rr cross rj slick
 
allalallalallalalallalala
bart de scootergek 21-11-2004 22:15 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

owja, na een tijdje was mijn vering wel gaar. en mt krom

en van tcctwente hier op het forum, die je ziet springen, had van zijn achterwiel alle spaken er uit liggen . ze kunnen er wel tegen hoor. maar fijn crossen is het niet


sja nu bewijs je het dus zelf dat je met een mt etc niet kan crossen
 
Honda RC-33
mr200r 21-11-2004 23:25 Print reply
Posts: 5122
Je bedoeld waarschijnlijk door het bos rijden,ik zelf rij enduro,crossen is echt op een circuit,wat wil je eigenlijk.
Wat jij met crossen bedoeld is waarschijnlijk een mix van rijden door het bos/lichte zandpaden.
Gewoon druk en gas op het achterwiel altyd.
 
mr200r
Apriliars105 22-11-2004 0:19 Print reply

Posts: 6111
ik ga vrijdag kijken voor een DTR125, daarmee ga ik het proberen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

[...]


Met op het asvalt, bedoelde ik, gewoon als standaard, leer eerst je brommer een beetje kennen kwa vermogen en remmerij en vering enzo...

En tjah, blubber paadjes ok, probeer die idd te vermijden met je mooi oogende Rieju..

Trouwens een DT heeft een uitstekende veering hoor zeker de MX versie, daarvan kan je echt niet zeggen dat die bagger vering heeft, is denk zo'n beetje het beste wat je kan krijgen kwa vering...
Dus Blaat niet door te zeggen dat je liever iets hebt met normale vering ipv een MT/DT. MT ok. Maar DT nee, prima vering niks slechts op aan te merken..
En de remmen van een DT zijn anders ook prima, kon met me DT stoppie's maken dus remmen zijn dan goed zat, achterrem is een kwestie van goed bijhouden en hij zal het goed blijven doen..

Dit bericht is ge-edit door Ed Honda CB50J op 20-11-2004 18:50


ja jij kon alles met je DT dat weten we nu wel. Alleen heb je nooit iets van bewijs laten zien
 
As finishing touch, God created the Dutch
Cabrinha 22-11-2004 9:54 Print reply

Posts: 1729
je brommer/motor met je benen klemmen tussen je benen zegmaar.
 

Dit topic is 11742 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved