Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Hoe hard zal dit gaan.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 869 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2412 - Hoe hard zal dit gaan.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 392 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

In_Flames 13-12-01?11:29 Print topicpost
Posts: 91
Hèhè eindelijk al m`n shit er onder en afgesteld. Nu alleen nog inrijden.
Ik vraag me echt af hoe hard ie zal gaan.
Misschien heeft iemand van jullie ervaring met mijn setup:
50cc snel getunded (ik denk zeta, maar weet het niet zeker)
originele carburateur,
snelle luchtslangen,
Standaar of standaard snelle uitlaat (ik weet niet welke het is want ik heb geen idee hoe ik daar achter kan komen)
Binnenkort misschien een proma of homoet.
Ik heb al een klein stukkie ingereden bij 6000 toeren ging ie ongeveer 45.


 
Bier Hier

Slammer 13-12-01?13:48 Print reply
Posts: 333
Ik denk dat als je hem doortrekt tot 11.000 toeren dat je door de geluidsbarriere heengat en met een grote knal daarna nog harder gaat en dat alles door de wrijving verbrand.
 
nsr-gast 13-12-01?14:19 Print reply
Posts: 334
Dit soort vragen worden heel vaak gesteld op dit forum. Het is echter zeer moeilijk om te kunnen beoordelen hoe hard je brommer zal gaan!! Elke brommer is eigenlijk toch weer anders!! Je kan slechts schatten, maar dan moet je je wel alle onderdelen vermelden ook bijv. de tandwielverhouding!! Alsnog is het schatten erg moeilijk het kan zomaar 10-15 km/h verschillen wat verschillende members zullen zeggen!!
Gewoon inrijden dus en dan zie je het vanzelf wel!!!
 
verwijderd 13-12-01?15:53 Print reply
Posts: 4082
ik denk niet harder dan 90
 

Dit topic is 392 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved