Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr blok onder mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24001 - nsr blok onder mb
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1956 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotoCrossIpkiss[stan] 16-11-2004 11:26 Print reply

Posts: 7744
ken geregeld worde
 
hoi
Remco RS 16-11-2004 11:40 Print reply

Posts: 11463
Ah, mooi is dat
 
Honda_mbiloss [Emiel] 16-11-2004 12:33 Print reply

Posts: 3697
die rare brommer tellers kloppen voor geen meter, kijk mss dat die bij de 60 nog wel klopt. Maar als je 60 rijd, is het totaal niet interresant om te weten dat je 60 rijd. Want 60 is toch sloom. Als je nu over de 100 gaat oke, dan is het wel leuk om te weten hoe snel je rijd.

boven de 100 wijken die tellers echt wel stront veel af. vooral bij mb
 
Kampersjaak 16-11-2004 12:34 Print reply

Posts: 12285
dan wijken alle tellers af van de brommers,
die van tzr weet ik niet want die is dige maar goed.

de tellers wijken ook echt wel af van auto's boven de 100km/h
 
oderint dum metuant
Remco RS 16-11-2004 12:51 Print reply

Posts: 11463
Ja bij 100 wordt het allemaal betje vaag, dan gaat er iets van 5 km/h correctie vanaf he
 
wipe-out 16-11-2004 12:58 Print reply

Posts: 7672
het ging over een nsr blok onder een mb, misschien dat we weer een beetje richting dat onderwerp kunnen gaan?
 
honda-mb 17-11-2004 18:11 Print reply
Posts: 16
ik wil er ook een nsr blok onder bouwen maar volges mij past alles gewoon..
enne dat van die teller net wat voor voorband je erop hebt mijn teller klopt namelijk precies..105 op teller van mij en op teller van vivaro toen nog eens gedaan naast chrysler voyager (net nieuw!!) en...ook 105 om het af te leren nog een keer naast vrachtwagen zonder begrenzer en.....juist 105 duzz!!
 
Hans F 17-11-2004 18:13 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek

de blokophanging klopt gewoon toch??? ongeveer
en hoe hard rijd je met orgi cilinder en snel uitlaatje???

1!!! ophangpunt klopt, voor de rest zul je je dus iets moeten maken

Origineel + snel uitlaatje loopt meestal ergens tussen de 65 en de 75, overigens vaak gewoon streep 65
 
arrier 17-11-2004 18:14 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mb

ik wil er ook een nsr blok onder bouwen maar volges mij past alles gewoon..
enne dat van die teller net wat voor voorband je erop hebt mijn teller klopt namelijk precies..105 op teller van mij en op teller van vivaro toen nog eens gedaan naast chrysler voyager (net nieuw!!) en...ook 105 om het af te leren nog een keer naast vrachtwagen zonder begrenzer en.....juist 105 duzz!!

om met vrachtwagen te vergelijken is nogal altijd een van de beste methodes die worden geijkt
 
MBX_cruiser 17-11-2004 18:47 Print reply

Posts: 828
probeer een belgisch blokje(ge2) te scoren,
ging bij mij standaard zonder begrenzers 80 ofzo...
 
honda-mb 17-11-2004 18:50 Print reply
Posts: 16
heb zo'n belgisch blok wel de zelfde ophanging als mb??

(gewone antwoorden gevraagt a.u.b)

 
Hans F 17-11-2004 18:51 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mb

heb zo'n belgisch blok


wat voor blok bedoel je?
 
FazuL NSR 17-11-2004 18:52 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

Nu zeg ik het je nog 1x fazul

HONDA TELLERS KLOPPEN WEL!!!

de mijne iig wel

bullsjit, mijne loopt 70 op de teller, 60 digitaal
 
honda-mb 17-11-2004 18:52 Print reply
Posts: 16
dat ge2 blok
 
Hans F 17-11-2004 18:54 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mb

dat ge2 blok


Bedoel je een belgisch nsr blok, dat is gewoon precies hetzelfde als een nederlands of een japans of duits of grieks of turks of zuid afrikaans nsr blok qua pasvorm
 

Dit topic is 1956 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved