arrier |
15-11-2004 19:03 |
Posts: 2221 |
andere cilinder carberateur uitlaat
|
|
|
|
Remco RS |
15-11-2004 19:24 |
Posts: 11463 |
50 snel, dikke luchtslangen, dan ben je al een flink eind, dan haalt hij 70 maar heeft geen vermogen=goedkoop op rollerbank
|
|
|
|
Terror |
15-11-2004 19:30 |
Posts: 9269 |
50 snel rest ori 1.4 95 euro boete
|
|
|
|
The Catfish |
15-11-2004 19:32 |
Posts: 1337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco MB
50 snel, dikke luchtslangen, dan ben je al een flink eind, dan haalt hij 70 maar heeft geen vermogen=goedkoop op rollerbank
lul niet..
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|
Remco RS |
15-11-2004 19:46 |
Posts: 11463 |
Tuurlijk werkt dat wel dat wil ik wel wedden. En zo heel veel ben je toch niet kwijt? ik zag op www.hondas.tk (verder goede site) dat dat dan niet veel kostte.
|
|
|
|
The Catfish |
15-11-2004 19:57 |
Posts: 1337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco MB
Tuurlijk werkt dat wel dat wil ik wel wedden. En zo heel veel ben je toch niet kwijt? ik zag op www.hondas.tk (verder goede site) dat dat dan niet veel kostte.
ze meten je snelheid,
lezen dat af op een kW-tellertje,
en berekenen het vervolgens naar snelheid .
het heeft niks met vermogen te maken, stelletje ZAKKEN dat het zijn.
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|
Remco RS |
15-11-2004 19:58 |
Posts: 11463 |
o ok. zo leer ik alweer wat
|
|
|
|
boy.schouten |
15-11-2004 20:26 |
Posts: 884 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco MB
50 snel, dikke luchtslangen, dan ben je al een flink eind, dan haalt hij 70 maar heeft geen vermogen=goedkoop op rollerbank
Je berekent het zkr op een honda, maar bij een suzuki is het anders, mijn tsx haalde de 85 met alleen 50 snel en andere uitlaat
|
|
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806 |
|
SkaBla [Pim] |
15-11-2004 20:43 |
Posts: 4659 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco MB
o ok. zo leer ik alweer wat
bij tsx heb je geen snelle lucht slangen, tsx ori cilinders zijn niet boven de 60 maximaal 65 met wind mee te krijgen en dan moet je moeite doen
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Terror |
15-11-2004 20:45 |
Posts: 9269 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]
[...]
bij tsx heb je geen snelle lucht slangen, tsx ori cilinders zijn niet boven de 60 maximaal 65 met wind mee te krijgen en dan moet je moeite doen
ow dan ging ik al aardig hard met ori cil 55 af en toe 60
|
|
|
|
Dj Vinz |
15-11-2004 22:41 |
Posts: 4 |
Dus die ER is gemakkelijker op te voeren dan de TSX??
Er zit dan niks anders op dan een nieuwe cilinder?
Moet ik dan hele nieuwe blok,
laten uitfrezen, nieuwe zuiger enz?
(Berg af rijd ik wel eens 60)
Ik hoorde meerdere mensen die gewoon een sportuitlaat hadden en 90 zouden rijden? (met TSX)
|
|
|
|
Lykantroop |
15-11-2004 22:47 |
Posts: 4754 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]
[...]
bij tsx heb je geen snelle lucht slangen, tsx ori cilinders zijn niet boven de 60 maximaal 65 met wind mee te krijgen en dan moet je moeite doen
daarom rijd ik 75 met wind mee
|
|
|
|
redavac |
15-11-2004 23:05 |
Posts: 1716 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop
[...]
daarom rijd ik 75 met wind mee
jij hebt toch belgisch? das toch sneller dan NL blokjes
edit: typfoute
Dit bericht is ge-edit door redavac op 15-11-2004 23:07
|
|
Operator?? Give me the number of 911 fast!! |
|
Lykantroop |
15-11-2004 23:06 |
Posts: 4754 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: redavac
[...]
jij hebt toch belgisch? das toch sneller dan NL bokjes
kweet niet, iemand??
edit: typo
Dit bericht is ge-edit door Lykantroop op 15-11-2004 23:11
|
|
|
|
Dj Vinz |
17-11-2004 15:06 |
Posts: 4 |
Ik ben ook belgisch,
kheb nog meer gelezen van die belgische carbu's,
zijn die dan zoveel beter?
En waarom?
Ik denk dat ik eerst eens m'n bougie ga vervangen,
m'n luchtfilter zuiveren of vervangen,
de carbu van m'n ER erop zetten en dan eens kijken
|
|
|
|