Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TSX en TS50ER

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 835 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23991 - TSX en TS50ER
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 912 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dj Vinz 15-11-2004 18:56 Print topicpost
Posts: 4
Hallo,

Ik heb een TSX die maar 50 loopt,
ik heb er gisteren de begrenzing in de uitlaat uitgeslepen.
Trekt beetje beter, maar gaat nog steeds maar 50.

Heb de originele demper deraf gehaald,
maar nog steeds nog maar 50, maar weer beetje beter trekken.

Ik had hetzelfde met m'n TS50ER gedaan,
en die ging toen 65.

Wat kan ik eraan doen,
en hoe kan ik de twee brommers nog wat opvoeren?

Heel erg bedankt!
 

arrier 15-11-2004 19:03 Print reply
Posts: 2221
andere cilinder carberateur uitlaat
 
Remco RS 15-11-2004 19:24 Print reply

Posts: 11463
50 snel, dikke luchtslangen, dan ben je al een flink eind, dan haalt hij 70 maar heeft geen vermogen=goedkoop op rollerbank
 
Terror 15-11-2004 19:30 Print reply

Posts: 9269
50 snel rest ori 1.4 95 euro boete
 
The Catfish 15-11-2004 19:32 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

50 snel, dikke luchtslangen, dan ben je al een flink eind, dan haalt hij 70 maar heeft geen vermogen=goedkoop op rollerbank





lul niet..
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Remco RS 15-11-2004 19:46 Print reply

Posts: 11463
Tuurlijk werkt dat wel dat wil ik wel wedden. En zo heel veel ben je toch niet kwijt? ik zag op www.hondas.tk (verder goede site) dat dat dan niet veel kostte.
 
The Catfish 15-11-2004 19:57 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

Tuurlijk werkt dat wel dat wil ik wel wedden. En zo heel veel ben je toch niet kwijt? ik zag op www.hondas.tk (verder goede site) dat dat dan niet veel kostte.



ze meten je snelheid,
lezen dat af op een kW-tellertje,
en berekenen het vervolgens naar snelheid .

het heeft niks met vermogen te maken, stelletje ZAKKEN dat het zijn.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Remco RS 15-11-2004 19:58 Print reply

Posts: 11463
o ok. zo leer ik alweer wat
 
boy.schouten 15-11-2004 20:26 Print reply

Posts: 884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

50 snel, dikke luchtslangen, dan ben je al een flink eind, dan haalt hij 70 maar heeft geen vermogen=goedkoop op rollerbank


Je berekent het zkr op een honda, maar bij een suzuki is het anders, mijn tsx haalde de 85 met alleen 50 snel en andere uitlaat
 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
SkaBla [Pim] 15-11-2004 20:43 Print reply

Posts: 4659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

o ok. zo leer ik alweer wat

bij tsx heb je geen snelle lucht slangen, tsx ori cilinders zijn niet boven de 60 maximaal 65 met wind mee te krijgen en dan moet je moeite doen
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Terror 15-11-2004 20:45 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

[...]

bij tsx heb je geen snelle lucht slangen, tsx ori cilinders zijn niet boven de 60 maximaal 65 met wind mee te krijgen en dan moet je moeite doen


ow dan ging ik al aardig hard met ori cil 55 af en toe 60
 
Dj Vinz 15-11-2004 22:41 Print reply
Posts: 4
Dus die ER is gemakkelijker op te voeren dan de TSX??

Er zit dan niks anders op dan een nieuwe cilinder?
Moet ik dan hele nieuwe blok,
laten uitfrezen, nieuwe zuiger enz?
(Berg af rijd ik wel eens 60)

Ik hoorde meerdere mensen die gewoon een sportuitlaat hadden en 90 zouden rijden? (met TSX)
 
Lykantroop 15-11-2004 22:47 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

[...]

bij tsx heb je geen snelle lucht slangen, tsx ori cilinders zijn niet boven de 60 maximaal 65 met wind mee te krijgen en dan moet je moeite doen


daarom rijd ik 75 met wind mee
 
redavac 15-11-2004 23:05 Print reply

Posts: 1716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

[...]


daarom rijd ik 75 met wind mee


jij hebt toch belgisch? das toch sneller dan NL blokjes

edit: typfoute

Dit bericht is ge-edit door redavac op 15-11-2004 23:07
 
Operator?? Give me the number of 911 fast!!
Lykantroop 15-11-2004 23:06 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: redavac

[...]


jij hebt toch belgisch? das toch sneller dan NL bokjes


kweet niet, iemand??


edit: typo


Dit bericht is ge-edit door Lykantroop op 15-11-2004 23:11
 
Dj Vinz 17-11-2004 15:06 Print reply
Posts: 4
Ik ben ook belgisch,
kheb nog meer gelezen van die belgische carbu's,
zijn die dan zoveel beter?
En waarom?

Ik denk dat ik eerst eens m'n bougie ga vervangen,
m'n luchtfilter zuiveren of vervangen,
de carbu van m'n ER erop zetten en dan eens kijken
 

Dit topic is 912 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved