Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Zeta vastloper....

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1064 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2398 - Zeta vastloper....
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 489 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MTMark 11-12-01?14:33 Print topicpost
Posts: 122
Hallo, hiero naast mij staat Jeroen, die heeft een zeta cilinder (MB/MT) En daaro zit een dikke groef van onder de spoelpoort een end naar beneden. De groef is ongeveer een mm breed. De zuiger is in ieder geval om weg te gooien.

Maar nu is de vraag: Valt er met een nieuwe zuiger nog mee te rijden???

 
Life sucks...

SpeedYveS 11-12-01?14:53 Print reply
Posts: 1644
ja, als de kras maar niet bij de zuigerveren komt, en al helemaal niet boven de uitlaatpoort.
 
Sneks 11-12-01?14:57 Print reply
Posts: 2499
Het kan zijn dat dat (als de kras diep is) en hij zit ook tot waar de zuigerveren komen, hij als een soort spoelpoort gaat werken, maar dan moet hij wel flink groot zijn, en dit is ook ongunstig omdat dan de uitlaatgassen moeilijker uit de cil. kunnen,
probeer het gewoon effe
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
-Michiel RS- 11-12-01?15:08 Print reply
Posts: 2803
dat een groef als poort gaat werken is wel heel erg vergezocht!!

Maar zolang het onder de bovenste rand van de uitlaatpoort is, kan je er wel mee rijden.
En soms merk je er geen verschil van.
MAar WEL HEEL GOED GLAD MAKEN!! niet zomaar als een sukkel een nieuwe zuiger erin keilen :p
Met heel fijn schuurpapier en met terpentine natmaken zodat het heel fijn schuurt.

 
Sneks 11-12-01?15:14 Print reply
Posts: 2499
ik bedoelde eigenlijk gewoon dat het kan "lekken"
en dan doet het het niet goed meer, maar ik had ook een cilinder met allemaal groeven boven! de uitlaatpoort, na flink dremelen toch nog 110 mee gereden
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Baasbas 11-12-01?23:13 Print reply
Posts: 2176
hoelang?

 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
MTMark 12-12-01?08:29 Print reply
Posts: 122
Ik zal dr binnenkort wel ff een foto op zetten van die zeta. De kras loopt van de onderkant van een spoelpoort rechts een cm of 1,5 naar beneden... En hij s iets van 1 mm breed.
 
Life sucks...
verwijderd 12-12-01?08:35 Print reply
Posts: 4082
110 met 70cc zeta? vertel
 
ronaldv56 12-12-01?08:39 Print reply
Posts: 369
ja idd, vertel eens ff. Heb tegenwoordig (oftewel sinds gisteren) ook een 70 zeta en da wil nu nog 85/90 maar harder mag altijd
 
vroem vroem vroem
Sneks 12-12-01?16:24 Print reply
Posts: 2499
neej, 110 met een 70 eurokit die droog heeft gestaan , had toen een lekkende koppakking , tijdje (week of 3) zonder koelvloeistof gereden. In die tijd 5 bougie's rot gereden!.
Ik ging toen 110 met tw 16-38, en maakte rond de 9500 toeren.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 489 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved