Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - waarom geen +500cc 2takt?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 980 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23948 - waarom geen +500cc 2takt?
Pagina 1 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Volgende pagina >
Dit topic is 9478 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MBX_cruiser 13-11-2004 17:31 Print topicpost

Posts: 828
Ik vroeg me af waarom je nooit een 2takt motor tegenkomt met meer dan 500cc?
 

Baasbas 13-11-2004 17:45 Print reply
Posts: 2176
die zijn er wel man.. zelfs zo groot dat je in een cilinder kan staan
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
bart de schakelgek 13-11-2004 17:46 Print reply

Posts: 5987
lude liet me laatst een link zien van een 750cc 2 takt supermotard... keertje zoeken nog een keer
 
Limburger
Decorhanger 13-11-2004 17:57 Print reply
Posts: 462
Vanwege de milieu eisen in europa en het feit dat het zuipt en olie verbruikt al de tering
 
kingmaster 13-11-2004 17:58 Print reply

Posts: 913
maar kan wel kankersnel
 
master of offtopic
Roedie 13-11-2004 18:01 Print reply

Posts: 3531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kingmaster

maar kan wel kankersnel




jij hebt zeker alles MHR
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Roedi-Loerbeek 13-11-2004 18:01 Print reply

Posts: 1492
in een schip (groot) licht ook een paar kubieke meter inhoud 2 takt in hoor.

 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
superior mt7 13-11-2004 18:02 Print reply

Posts: 2675
ik ken idd ook van die oude suzuki's met 750 cc 2 takt ja
 
V8
orange 13-11-2004 18:04 Print reply

Posts: 672
250000cc 2takt diesel. met gemiddelde toeren van 25 per minuut en een slag van rond de 2 meter
 
mbx-power 13-11-2004 18:05 Print reply
Posts: 468
de ademhaling van een 4-takt is veel beter,sterker en in verhouding veeeel zuiniger
 
honda_2takt_power 13-11-2004 18:06 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: orange

250000cc 2takt diesel. met gemiddelde toeren van 25 per minuut en een slag van rond de 2 meter
ja was al een tijdje terug op discovery dat zyn pas cilinders
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
kingmaster 13-11-2004 18:07 Print reply

Posts: 913
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

[...]




jij hebt zeker alles MHR
precies
 
master of offtopic
Roedi-Loerbeek 13-11-2004 18:09 Print reply

Posts: 1492
ja zo'n kereltje bij mij uit de klas die werkt bij Pasman Motoren Revisie. die is hele dagen met dat spul aan het slopen.
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
orange 13-11-2004 18:11 Print reply

Posts: 672
weet ik niet maar. een oud collega die zit op de zeevaart school die vertelde er over. op die groote schepen hebben ze zelfs een draaibank om onderdelen te maken als ze pech hebben.
 
MT5-honda_pwnz 13-11-2004 19:29 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedi-Loerbeek

ja zo'n kereltje bij mij uit de klas die werkt bij Pasman Motoren Revisie. die is hele dagen met dat spul aan het slopen.

ja die hebben ook zo blok voor de deur staan al is bijna tegen aan gereden :P
 
arie-de-arier 13-11-2004 19:51 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser

Ik vroeg me af waarom je nooit een 2takt motor tegenkomt met meer dan 500cc?


hebben ze wel hoor, gt750 oid had er laatst nog een foto van in mn profiel
 
Allah is beter

Dit topic is 9478 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved