ik denk dat zeker voor n crosser 4bak lekkerder is, je voorwiel is in verhouding toch lichter dan n racer (meestal met meer dan 4) dus als je zou moeten schakelen in de bocht is dat best vervelend, verstandig om je 4bak te houde
ik denk dat zeker voor n crosser 4bak lekkerder is, je voorwiel is in verhouding toch lichter dan n racer (meestal met meer dan 4) dus als je zou moeten schakelen in de bocht is dat best vervelend, verstandig om je 4bak te houde
hmm nee vind ik niet, ik vind de dip te groot bij een mt 4 bak tussen de 1e en 2e versnelling
ik denk dat zeker voor n crosser 4bak lekkerder is, je voorwiel is in verhouding toch lichter dan n racer (meestal met meer dan 4) dus als je zou moeten schakelen in de bocht is dat best vervelend, verstandig om je 4bak te houde
Heb jij enig idee waar ik wat tekeningen kan vinden van een 4 bak? Ik vind hier in de kb alleen maar tekeningen van 5 en 6 bak schakelwalsen, en overbrengingen met 3 vorken.
?
Op welke post reageer je nu, ik was toch degene die deze thread gestart had?
Maar de boodschap is aangekomen, ik ga voor de 4 bak
haha, ja dat was een reactie op mijn eigen post...ik werd even in verwarring gebracht toen ik las over een 80 blok. Dan is een 6bak natuurlijk heerlijk. Maar het ging om een 50 cc dus heb ik mijn post geedit...vandaar