wat kan ik dan beter doen? Een bromcilinder nemen of een snor cilinder nemen.
Moet zoiezo een andere cilinder hebben, dus dat maakt niet uit.
Wil me snor namelijk niet al te hard laten lopen want ik wil hem niet kwijt.
Vind zelf 40/45 hard zat maar moet wel goed door trekken.
Setup is/was:
bromuitlaat
snorcilinder+kop (membraaninlaat)
dell orto SHA 14/12 carburateur
26t voor en 24t achter.
Wat ik zat te denken is het volgende:
bromcilinder
bromuitlaat
carb zo laten of iets groter
26t zo laten
van 24t naar 28t (zal dit wat van me topsnelheid afnemen.)
wil graag een goed advies.
Wat kan ik dan het beste doen? Beter gewoon de snor cilinder houden?
Iemand die mij een goed en duidelijk advies kan geven zonder onzin
Hoe kan ik dan ook me kw op de rollenbank zo laag mogelijk houden?
Dus dat ik toch de 40/45 haal met een laag kw?
Dit bericht is ge-edit door robinv op 14-11-2004 17:00
Dit bericht is ge-edit door robinv op 14-11-2004 17:01
|