Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Project Buggy

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1008 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23917 - Project Buggy
Pagina 9 van 25
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 23, 24, 25Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 40500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Luc 13-12-2004 17:43 Print reply

Posts: 3590
Hmm, ik zie een uitdaging

Dat soort dingen lijkt me zeker vet, maar voorlopig zal ik het maar als fantasie houden..

totdat ik op de hts zit
 
Markos 13-12-2004 17:52 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Ik heb n volgend projectje gevonden voor jou!
http://www.howeandhowe.com/ en dan de ripsaw
ruig!!
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Neonlampje 13-12-2004 17:54 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Hmm, ik zie een uitdaging

me2
 
jackmasterTZR 13-12-2004 17:57 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

[...]


Zet er dan trappers op
Ding weegt een kleine 200-250 kilo..

Gaat nooit lukken..

btw, systeempje om te schakelen is ook ?cht heeeeel moeilijk

Dit bericht is ge-edit door Luc op 12-12-2004 19:29


wat gebruik jij gietijzer ofzo, ding weegt NOOOIT boven de 200-250 kilo ZONDER BLOK

Dit bericht is ge-edit door jackmasterTZR op 13-12-2004 17:58
 
Luc 13-12-2004 18:01 Print reply

Posts: 3590
oh jawel
 
Leen 13-12-2004 18:02 Print reply

Posts: 26877
makkelijk
 
Markos 13-12-2004 18:03 Print reply

Posts: 5048
mwa, zal denk ik niet veel meer dan 200 kilo wegen? denk ik..
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Luc 13-12-2004 18:18 Print reply

Posts: 3590
als je ziet dat de fabrieksbuggy's 300 kilo wegen, en die van mij een maatje kleiner is gemaakt..

 
michke 21-12-2004 22:46 Print reply
Posts: 9
hallo,
heb mss een domme vraagje, maar hoe maak je de gaten voor bouten in een stalen plaats (welke boor, of brand je gaten?)

 
joon 21-12-2004 22:48 Print reply
Posts: 152
gwoon boren....en gleuven grote gaten of vormen ofsow kan je snijbranden idd of plasma snijden maar das ff ingewikkelder
 
Leen 21-12-2004 22:48 Print reply

Posts: 26877
boren lijkt mij wel het handigst
 
Luc 21-12-2004 23:26 Print reply

Posts: 3590
echt grote gaten (40mm+) doe ik met de snijbrander. En de rest gewoon ponzen. Enkel als het als scharnierpunt gebruikt moet worden, dan boren..

Er doorheen ponzen is gewoon een pers, waar je de strip onder legt, en dan met een pons er doorheen drukt, gaat gewoon veel sneller..

Maar doordat je het er doorheen perst, is het gat wel rond, maar in de diepte als het ware, is het nooit helemaal rond, dat is bij boren wel het geval...

btw, donderdag nieuwe foto's
 
Hondalover19 22-12-2004 0:05 Print reply

Posts: 1255
Die vering gaat die lang genoeg zijn ? aangezien er een +/- 250 kilo motor inbegrepen denk ik toch op komt + jouw gewicht nog eens erbij dan zakt die toch al heel wat in en denk toch dat je off road gaat met die buggy ... of is de foto misleidend hier...?
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Neonlampje 22-12-2004 0:42 Print reply

Posts: 14825
Veerweg is meer dan waar ze normaal mee crossen hoor.. zo op het eerste gezicht
 
Luc 22-12-2004 19:29 Print reply

Posts: 3590
Mwoh, als je kijkt naar die fabrieksdingen komt het een heel eind overheen..

En als ik nu, met mijn gewicht op de neus ga springen, veert hij nog maar stug in, ik denk zelfs dat de vering te stug staat..

Maar dat kan ik e.v nogaltijd veranderen als hij af is, en uitvoerig getest is

edit; zoals gezegd, donderdag-avond nieuwe foto's

Dit bericht is ge-edit door Luc op 22-12-2004 19:30
 

Dit topic is 40500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 9 van 25
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 23, 24, 25Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved